Salainen suosikki?

  • 191 436
  • 1 070

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tuossa juhannuspöhnässä tuli kuunneltua Radio SuomiPOPin Finnhits-iltamaa. Perhana, Tapani Kansahan on aikanaan tehnyt melkoisia biisejä (tai siis ainakin esittänyt). Sävel niissä on mitä on, ja se tyylikään ei juuri iske, mutta ne sanoitukset! Jos olisin musikaalisesti yhtään lahjakas niin perustaisin bändin, joka lämmittelisi uudelleen noita Tapsan vanhempia kappaleita. Suosio olisi taattu.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Telkkarin puolelta Salatut elämät on must ja musiikin puolelta kesän hittibiisi on Fröbelin Palikat ja Mustekalamummo..
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
PMMP : Kesä -95

Ei voi mitään. Jälleen yksi uusi kappale, johon olen totaalisesti koukussa. Normaalisti metallia kuuntelen, mutta "kevyemmän" musiikin puolelta sitten löytyy näitä helmiä, jotka nousevat ylitse muiden.

Aivan mahtava kappale.
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Yksi häpeällisimmistä salaisuuksistani on se, että pidän Eros Ramazzottin musiikista. Myös Laura Pausini kolahtaa. Eniten taidan kuitenkin hävetä sitä, että mielestäni Anna Erikssonin Kun katsoit minuun -kipale on todella kova.

Hyvästi rokkari-imago.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Tunkki
Salaisia suosikkejani ovat Kiekko-Espoo, Espoo, Blues, Laddy, Steippis, Pubi ja Gary.


Ja rakkaudentunnustukset (lähinnä muita kirjoittajia kohtaan)?

Oma salainen suosikkini on Hanna Pakarisen "Fearless". Siinä kappaleessa on se jokin suuren suuri koukku, joka saa vetovoimaa, eikä muuten heti uskoisi Hannan viisuksi. Kiitos studionamiskoiden vääntelyn.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Una pizza a'la Stouni, per favore.

Näitä on vaikka kuinka paljon, mutta ehkäpä yllättävimpänä toisin esiin kaikkien rottakiekkoilijoiden isän, Jani Kiviharjun. Kiviharjun pelityylistä olen aina jotenkin perverssillä tavalla nauttinut.

Lopullisesti "Stouni" sai minun varauksettoman ihailuni, kun Marko Tuulola niittasi hänet eräässä puolivälieräsarjassa lähes manan majoille, mutta vain parin vaihdon huilin jälkeen herra painoi kaukalossa taas kaikkien vastustajien harmina sata lasissa.

Oikein epäturkulaista toimintaa kaikinpuolin.
 

taskuraketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Calgary Flames.
Kaverit jo varmaan tietää että kuuntelen Britney Spearsia mutta eivät tiiä että kuuntelen Sarah Connoria ja Tiktakkia.
 

sweeney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Britney Spearsin Toxic on aivan helvetin upea kappale, kertsi on monesti jäänyt päähän soimaan. Kerran menin asiasta kavereilleni mainitsemaan. Luulivat että pelleilin, parempi ehkä niin.
Julkisesti olen kehdannut myöntää Madonna Like a Virgin kappaleen (etenkin alku i made it trough wilderness, somehow i made it trough... tai jotain sellaista on aivan helvetin loistava) tehneen suuren vaikutuksen.
Teini angstin pahimpina aikoina hävetti suuresti että että levyhyllyn alimmalla askelmalla lojui Aquan levy (se hävettää kyllä vieläkin vaikka siitä onkin jo päästy hienovaraisesti eroon).
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämän otsikon alle rohkenen kirjoittaa diggaavani Sami Saaren uudempaa tuotantoa. Etenkin biisit "Tummuva yö" ja "Kunnioitusta" kolahtavat aika lujaa meikäläiseen.
 

sosialisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikenlainen iskelmämusiikki. Nuoresta iästä ja omituisesta kaveripiiristä johtuen en aina kehtaa kaikille kertoa kuuntelevani iskelmä-radiota.... Esim. Kirsi Ranto ja Simo Silmu (sekä monet muut artistit joita esim. iskelmä-radio soittaa) ovat mielestäni erittäin hyviä laulajia ja musiikkikin on jotenkin mukavampaa kuin tämä ikuinen "teinimusiikki". Eipä ole ainakaan kukaan kaveri minulle myöntänyt mitään vastaavaa...
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo, meikä kuuntelee oikeesti rappii ja rokkii, mut harkoissa tullee kuultuu poppiiki ja pakko myöntää siellä olevan hyviä kappaleita. Britney Spearsilla,Westlifella, A1:lla, ym. Mut kamuille sitä en myönnä, sanon vaan et en valkkaa kappaleita ja niihin on helppo improvisoida ja laskee tahti. Kätevää ja katalaa:)
 
En oikeastaan kyllä häpeä tai pidä salassa tätä, mutta tietyissä piireissä tätä tunnustustani pidettäisiin hyvinkin suurena rikoksena.

Kaikki kuulemani The Crashin biisit ovat olleet helvetin nerokkaita. Siis kaikki, yhtäkään huonoa kappaletta en näiltä turkulaisilta ole kuullut.

Levyä en kyllä viitsi ostaa, The Crash vaikuttaa nimittäin juuri sellaiselta orkesterilta jonka viehätys perustuu siihen, että bändin musiikkia ei kuule liian usein.

Sitä paitsi Teemu Brunila on aika...Siis jos tilaisuus koittaisi, niin ehkä voisinkin...Tai enpäs sanokaan mitään. Mutta korostan kuitenkin, että ihan heteroita tässä ollaan...Minulla on avovaimokin, ettäs tiedätte.

Televisiopuolelta on mainittava Neloselta tuleva Ron Jeremy ja himmeet tähdet. Sen katson aina, vaikka muita tosi-tv-pohjaisia juttuja välttelenkin kuin tautia. Roskaahan tuokin on, mutta ihan menettelevää sellaista.

Juon kaveriporukoissa viinani yleensä ihan raakana, mutta kotoisissa olosuhteissa sekoitan sen yleensä mehuun tai semmoiseen. Alkoholipuolelta suuri salainen suosikkini on siis mehulla blandattu alkoholi, jota en välttämättä kehtaisi baarissa tilata. Voisi mennä maine.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Sitä paitsi Teemu Brunila on aika...Siis jos tilaisuus koittaisi, niin ehkä voisinkin...Tai enpäs sanokaan mitään. Mutta korostan kuitenkin, että ihan heteroita tässä ollaan...Minulla on avovaimokin, ettäs tiedätte.

Outo maku sullakin, noin niinkun heteromieheksi...itsehän en Teemuun koskisi. Se taas ei johdu... äh, enpäs sanokaan.

Ja asiaan: tästä jos kaverit sais tietää: sekoitan viskini batteryyn. (toim huom: sana "viski" tässä tarkoittaa ns tusinatuotteita)
 

Lama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara(kahvara kaveriporukassa)Mikko Leinonen
Laman salainen suosikki on.....
Biisi nimeltä Eldankajärven jää!!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
TikTak ja "Heilutaan"-biisi. Tuo kipale antaa aina hyvän ja positiivisen mielen.

Muutoinhan toki pidän vain Kotiteollisuudesta, Rautiaisesta, Sentencedistä, Nightwishistä, Sonata Arcticasta....
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun salaisia suosikkipelaajia ovat Ville Peltonen ja Tomek Valtonen, ja ehdoton supersuosikki on Markus Kankaanperä. Narreja kaikki mutta helvetin hienoja pelaajia!
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Musiikin puolelta sellaisia suosikkejani, joita en välttämättä viitsi suuremmin mainostaa ovat mm. Mamba, Aki Sirkesalo ja Mariska. Muutenkin suomalainen rap-musiikki on ihan kuunneltavaa.

Ja mitä lätkään tulee niin Rauman Lukko on loppujen lopuksi ihan hyvä joukkue.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Indica. Eritoten kappaleet Ikuinen Virta ja Surusilmä ovat jääneet mieleen. Tämän hevimiehen pään käänsi myös yhtyeen laulaja, Jonsu.

Huoh..
 

Kampeaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Leiska
Indica. Eritoten kappaleet Ikuinen Virta ja Surusilmä ovat jääneet mieleen. Tämän hevimiehen pään käänsi myös yhtyeen laulaja, Jonsu.

Huoh..

Täsmälleen saman karmivan salaisuuden on tämäkin hevimies halunnut jossain myöntää...
 

zuvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators, maalivahdit
22 vee ja tykkää iskelmästä. En välttämättä kulje Kuopion torilla julistamassa kuinka oon tykästynyt Taikakuun, Mikko Mäkeläisen, Antti Raiskin etc musiikkiin...

Eikä siinä vielä kaikki. Koko kesän oon kironnut kun pesismatsissa on soitettu Guntherin Ding Dong Song:ia... Ja nyt mä sitten oon mennyt tykästymään siihen..

Kuuntelen kyllä KAIKKEA, joten kai tuo humppamusiikkikin sopii mukaan soppaan, mutta tuo Gunther? Tsiisus...
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Radioissa soiva Joss Stonen You Had Me -biisi on jollain tapaa hyvä.

Eikä itse laulajakaan ole pahemman näköinen...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti zuvi
22 vee ja tykkää iskelmästä. En välttämättä kulje Kuopion torilla julistamassa kuinka oon tykästynyt Taikakuun, Mikko Mäkeläisen, Antti Raiskin etc musiikkiin...


23 vee ja tykkää iskelmästä. Ja samat artistit iskevät, pääpaino nimenomaan nykyajan iskelmässä tai iskelmäpopissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös