isokasikaks
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Toronto Maple Leafs, Kärpät
Ruohomaa, Lasu,Humaloja ja Kestilä. Humaloja aivan liigan kärkisenttereitä omassa roolissaan, eli nelosketjussa. Kestilä taas ei viime kaudella kauheasti väläytellyt, enkä olisi hänelle vakiroolia liigassa antamassa. Lasusta en niin tiedä, mutta 3. sentterinä luultavasti olisi omimmillaan. Yleisestihän hänestä on keskusteltu loistavana alivoima ja puolustussuunnan pelaajana. Ruohomaalla taas potentiaalia voisi siihen 1. ketjuun olla, mikäli pysyy terveenä jne. En haluasi vielä häntä ihan dumatakkaan, mutta nyt olisi jo aika näyttää.
En vain kykene millään näkemään tuota Oulun Kärppien sentteri "tilanteena", kun kausi alkaa. Jos ei ykkösketjun tasoista ole tarjolla, niin kakkos-kolmosketjun mies sitten. Minun puolesta voi tulla vaikka Tuomas Vänttinen kolmossenaksi, mutta pitää nyt minun joukkueessa olla uskottavat sentterit. Tuokaa vaikka joku Pentti Vähäjärvi jostain yliopistosarjasta.
Tällä hetkellä epätoivo alkaa jo pikkuhiljaa iskemään. Mutta jospa sieltä jotain tulisi.
En vain kykene millään näkemään tuota Oulun Kärppien sentteri "tilanteena", kun kausi alkaa. Jos ei ykkösketjun tasoista ole tarjolla, niin kakkos-kolmosketjun mies sitten. Minun puolesta voi tulla vaikka Tuomas Vänttinen kolmossenaksi, mutta pitää nyt minun joukkueessa olla uskottavat sentterit. Tuokaa vaikka joku Pentti Vähäjärvi jostain yliopistosarjasta.
Tällä hetkellä epätoivo alkaa jo pikkuhiljaa iskemään. Mutta jospa sieltä jotain tulisi.