Kaikki nuo sanomiseni ovat edelleen todennettavissa.
Senkin pessimistiset diletantit!
T. Nimimerkki Mitä minä sanoin.
Tämä onkin hyvä laji. Itse veikkasin Kärppiä kolmoseksi runkosarjassa. Päin persettähän se veikkaus sitten meni. McTorso sijoitti muistaakseni Kärpät ykköseksi, kuten myös eräät siviilimaailman ystäväni.
Pelaajista Mäenalasen potentiaali realisoitui, eikä se yllättänyt minua lainkaan. Hyvää suorittamista läpi kauden. Ihmetyttää vieläkin ne nimimerkit, jotka jaksoivat parjata peluria tällä palstalla jossain vaiheessa kautta.
Leveyshankinta Juha Koiviston liittymistä joukkueeseen minulle tuntemattomasta syystä kovasti kummasteltiin. Nöyrä työmyyrä kiitti maukkaalla kolmosfinaalin ratkaisuosumalla.
Mestaruusjengin kasannut Harri Aho sai niin ikään kauden aikana kritiikkiä osakseen. Sen lisäksi, että Aho teki onnistuneita hankintoja, lasken hänen ansiokseen, että junioriputki edustukseen on niin hyvässä kunnossa.
Positiivistakin läpykkää palstalta sai lukea, olihan joukkue niin huimassa vireessä läpi kauden. Veinin hankintaa pidettiin alusta alkaen onnistuneena, mutta hän yllätti lähes kaikki olemalla noin järjetön muuri.
Jatkossa voimme yrittää muistaa Suuren Johtajamme el Mamban sanat, joiden mukaan kannustamalla syntyy parempia tuloksia kuin moittimalla. Mestaruusjuhlissa tämä hieno päävalmentaja nosti jälleen esiin toisten auttamisen tärkeyden. Kärppäorganisaatiossa vallitsevasta avoimesta ilmapiiristä onkin saanut lukea viime aikoina paljon. Piskuisen pohjoisen kiekkoseuran arvot ovat juuri nyt esimerkillisen hyvässä kunnossa.
Yhteenvetona totean, että kärppäkausi 2017-2018 tullaan muistamaan Mäksän mestaruusmaalista, nuoren joukkueen hyvästä yhteishengestä ja Kukkosen flossauksesta.