Olen samoilla linjoilla. Miltä Leskisen peli näyttäsikään, JOS...Leskisen täyttä hyökkäyspotentiaalia ei ole ulosmitattu. Nykyinen kakkosketju on helppo pimentää huomioimalla Leskinen ja variaatiot ovat vähissä.
- hänellä olisi esim. Teemu Ramstedtin kaltainen "tutkapari", joka imisi vastustajien pakkeja itseensä päin tehden samalla tilaa Leskiselle. Nyt Lese joutuu vääntämään itse sen tilansa, koska Lasulla ei taidot siihen riitä.
- hän jakaisi kiekkoa hyökkäyksiinlähdöissä enemmän vasempaan laitaan Mäenalaselle, joka on usein muutaman metrin edellä, kun Lese hakee kiekon omista. Varsinkin viime peleissä hyökkäykset ovat usein tyrehtyneet siksi, että Lese puskee yksin ja yrittää ihmismuurin läpi. Parilla syötöllä muuri olisi ohitettu ja Leskisen taidoilla olisi lähempänä maalipaikkaa. Tää on yksi Kärppien "muuvi", joka on scoutattu hyvin vastustajien toimesta.
Uusi sentteri ja hitusen enemmän joukkuepelaamista Leseltä, niin sekä joukkue, että Leskinen itse nousisi askeleen lähemmäksi kohti kultaista palkintoa.