Mainos

Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 787 787
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Mitä muuta hiljaisuudesta voisi päätellä? En tiedä miten yritysten asiakaspalvelut tekevät päätöksiä, mutta minusta epäsuhta kirjoittajien ja lukijoiden välillä kertoo jotain.

Nyt on hyvä pitää mielessä, että nyt on vielä kesä. Kun Liigan alku alkaa lähestyä lisää ja tilauksen tekeminen tulee kunnolla ajankohtaiseksi, niin kirjoittelu tulee kyllä lisääntymään täällä vielä huomattavasti.

edit.

Lisäksi monesti jos huomaa, että joku muu on jo kirjoittanut jonkun asian, niin ei tarvitse enää uudestaan kirjoittaa sitä samaa asiaa. Näin ollen kommenttien määrästä ei voi suoraan päätellä kuinka tyytyväisiä ihmiset ovat.
 
Viimeksi muokattu:

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Mitä muuta hiljaisuudesta voisi päätellä?
Vaikka sen että kaikki eivät ole onneksi kaltaisiasi vänkääjiä jotka tulevat viisastelemaan keskusteluun kuin keskusteluun ja tule kertomaan kuinka täysin turha digiboksi toimii kun keskustellaan Telian markkinoinnista ja viestinnästä. Osa tyytyy seuraamaan keskustelua ja esilletulleita asioita ja tekevät sitten ratkaisunsa palvelun suhteen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä muuta hiljaisuudesta voisi päätellä? En tiedä miten yritysten asiakaspalvelut tekevät päätöksiä, mutta minusta epäsuhta kirjoittajien ja lukijoiden välillä kertoo jotain.
Statistiikka voisi olla erilainen, jos täällä olisi vaikkapa tykkäykset käytössä. Jatkoajan säännöt kieltävät "samaa mieltä" -viestit ja jokaisen viestin tulisi tuoda jotain uutta sisältöä keskusteluun. Melko yksimielisiähän täällä on oltu kaikista kehitysideoista (pl smart-tv sovellukset mutta ei niitäkään nyt kukaan varsinaisesti vastusta).

Ja yli 10 viestiä kirjoittaneita on tässäkin ketjussa n 50 henkilöä. Kirjoittajia yhteensä satoja. Olen täysin eri mieltä siitä että kirjoittajia olisi "vähän" tai että tämä palautekanava olisi "hiljainen".
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Statistiikka voisi olla erilainen, jos täällä olisi vaikkapa tykkäykset käytössä. Jatkoajan säännöt kieltävät "samaa mieltä" -viestit ja jokaisen viestin tulisi tuoda jotain uutta sisältöä keskusteluun. Melko yksimielisiähän täällä on oltu kaikista kehitysideoista (pl smart-tv sovellukset mutta ei niitäkään nyt kukaan varsinaisesti vastusta).

Ja yli 10 viestiä kirjoittaneita on tässäkin ketjussa n 50 henkilöä. Kirjoittajia yhteensä satoja. Olen täysin eri mieltä siitä että kirjoittajia olisi "vähän" tai että tämä palautekanava olisi "hiljainen".

Kun lukukertoja on yli puolimiljoonaa, palautteen antajia on yllättävän vähän. En tiedä minkälaisia johtopäätöksiä @Telia tästä tekee, mutta aika pieni porukka asiaa kommentoi.
 

Telia

Jäsen
Telian olisi nyt syytä tehdä jotain konkreettista sen palautteen pohjalta, mitä täällä jatkoajassa on kuukausien ajan annettu. Ei jokaista asiaa tarvitse korjata heti tai välttämättä ylipäätään, mutta edes yhdelle asialle pitäisi nyt tehdä jotain, jos halutaan ylläpitää asiallista vuoropuhelua ja pitää kiinni lupauksista, että asiakkaita oikeasti kuunnellaan.

Esimerkkinä voisi aloittaa vaikkapa niinkin pienestä asiasta, että muokattaisiin sitä pelikellon grafiikkaa niiden toiveiden mukaisesti, mitä täältä on saatu. Sitä voisi kokeilla todella helposti vaikkapa yhden harjoitusottelun ajan, jonka jälkeen kuunneltaisiin mielipiteitä muutokseen liittyen.

Vähemmästäkin täällä kyllästytään Telian toimintaan, kun jokaiseen toiveeseen ja palautteeseen suhtaudutaan tyylillä "pistetään asia eteenpäin" tai "asia on työn alla". Näissä on kuitenkin usein ollut kyse aika pienistäkin asioista, joille olisi helppo tehdä harjoituskauden aikana muutoksia ja näyttää, että asioille ihan oikeasti tehdään jotain, eikä vain puhuta.

Olemme erittäin kiitollisia saamastamme palautteesta ja arvostamme sitä todella. Kaikki kehitysehdotukset ja palautteet lähtevät täältä eteenpäin, oli kyseessä sitten TV-tuotantoon, käyttöönottoon tai tuotteisiin liittyvä palaute. Pelikelloa on hieman pienennetty, grafiikkaa selkeytetty ja sitä tullaan vielä viilaamaan ennen kauden alkua. Laitoin juuri TV-tuotannosta vastaavalle henkilölle kyselyä erätaukokelloon liittyen. Vastailen tähän ketjuun, kun saan lisätietoa.

Kuuntelemme ja tulemme jatkossakin kuuntelemaan teitä.

Joonas S. / Telia
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Laitoin juuri TV-tuotannosta vastaavalle henkilölle kyselyä erätaukokelloon liittyen.


Tästä jo kevään korvilla kirjotinkin.


erätaukokellon tulee olla kuvassa samalla kohtaa kuin pelikello. Ja varsinkaan erätaukotulos ei saa olla eripaikassa kuin erien aikana. tämä siis siksi, että tuon yläosan ovi peittää, koska kumminkin mokailee livelähetyksen ja alustakatsomisen kanssa. Ruudulla erätauolla tulos ja kello oli alareunassa, ja tämä aiheutti hankaluuksia (toki hellä ei suoraa "aloita alusta" toimintoa edes ollut pelin ollessa käynnissä)


Mistä tullaan siihen, että pelin ollessa käynnissä ja viivästetyssä katsomisessa ei mielellään Ruudun ongelmaa, eli kun peli päättyy in real life ja itse olet vasta kolmannessa erässä.. lähetys katkeaa. On ladattava uusiksi. No onko väliä? On, pelin päättymisaika paljastaa ikävästi lopputulosta, esim mentiinkö jatkoajalle tai voittomaaleihin.
 

Surmanajaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hmm, kysymys sisällöstä. Minulla on joukkuepassi tilattuna, näenkö kaikki koostelähetykset ja studio hommelit yms muun tuotannon, vai pitääkö tilata koko liiga nähdäkseen? Näenkö siis kaiken muun paitsi ne pelit joissa tilaamani joukkue ei pelaa?
 

Telia

Jäsen
Hmm, kysymys sisällöstä. Minulla on joukkuepassi tilattuna, näenkö kaikki koostelähetykset ja studio hommelit yms muun tuotannon, vai pitääkö tilata koko liiga nähdäkseen? Näenkö siis kaiken muun paitsi ne pelit joissa tilaamani joukkue ei pelaa?
Joukkuepassilla näet oman joukkueen pelien lisäksi myös oheisohjelmat. Oheissisältö ja studiolähetykset tulevat Liiga TV -kanavalta, joka on katsottavissa myös Joukkuepassilla. Esimerkiksi Ilves-passilla et näe muiden joukkueiden otteluita etkä ottelutallenteita. Oman joukkueen ottelutallenteet toki näkyy.

Joonas S. / Telia
 

Janis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No niin. En jaksa 118 sivua selata.

Kun mulla on Elisa viihde kaapelin kautta, niin onko nyt sitten niin, että ilman Telian boksia ei liiga näy? Eli pitääö tilata boksi, vaihtaa soneran palveluihin jne?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
No niin. En jaksa 118 sivua selata.

Kun mulla on Elisa viihde kaapelin kautta, niin onko nyt sitten niin, että ilman Telian boksia ei liiga näy? Eli pitääö tilata boksi, vaihtaa soneran palveluihin jne?
Riittää kun hommaat Chromecast tikun niin kuvan pystyt siirtämään Telia TV:stä telkkariin
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Liekö puhdasta sattumaa, ettei castaus näyttäisi toimivan DNA hubin kanssa?
 

rockitsb86

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivottavasti tuolle sovelluksen kirjastolle on tarkoitus tehdä jotain. Tuolta ei kyllä löydä mitään vanhoja tallenteita sitten kun niitä alkaa olla enemmän. Nuo kuvat myös täysin turhia, ennemmin jotain infoa pelipaikasta, selostajasta ym. Ja pelikierroksittain lajittelu. Edes pelipäivää en tällä hetkellä löydä tallenteen tiedoista.
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Oheissisältö ja studiolähetykset tulevat Liiga TV -kanavalta, joka on katsottavissa myös Joukkuepassilla.

Joonas S. / Telia

Onko studiolähetys kaikissa kierroksen peleissä? Eli onko ruudun käyttämä "pääottelu" systeemi romutettu?
Se olisi hyvä, ettei tarvitse hyppiä sen takia erätauolla muihin peleihin, ja missata kenties osa erän alusta.
 
Viimeksi muokattu:

Wire

Jäsen
Melko yksimielisiähän täällä on oltu kaikista kehitysideoista (pl smart-tv sovellukset mutta ei niitäkään nyt kukaan varsinaisesti vastusta

Enemmistö tajuaa jättää kommentoimatta tähän älyttömään jankkaukseen jota pikku porukka jauhaa päivästä toiseen.

Odotellaan nyt edes kauden alkuun.
 
Viimeksi muokattu:

Telia

Jäsen
Onko studiolähetys kaikissa kierroksen peleissä? Eli onko ruudun käyttämä "pääottelu" systeemi romutettu?
Se olisi hyvä, ettei tarvitse hyppiä sen takia erätauolla muihin peleihin, ja missata kenties osa erän alusta.
Studiolähetyksiä tulee olemaan 2-3 kertaa viikossa. Studio kommentoi ja käy läpi kierroksen tapahtumia myös otteluiden ollessa käynnissä. Studiossa puidaan kaikkien kierroksella pelattavien otteluiden tapahtumia, joten tätä "illan pääottelu" -systeemiä ei näin ollen enää ole.

Joonas S. / Telia
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Muistaakseni olivat ihan DNA:lta kommentoineet, että syy on heillä eikä Telialla. Ja että tähän lienee tulossa muutos jossain vaiheessa.

Syy on Googlen perusteella Androidin versiossa. Eli boksissa on edellinen versio ja Telian käyttämä systeemi vaatisi uusimman. Jossain kohdassa sentään käytetään sitä uusintakin tekniikkaa.

Tämä homma alkaa saamaan ihan surkuhupaisia piirteitä.
 

Surmanajaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Muistaakseni olivat ihan DNA:lta kommentoineet, että syy on heillä eikä Telialla. Ja että tähän lienee tulossa muutos jossain vaiheessa.
Syy on tosiaan DNA:n purkkiinsa laittamissa ohjelmistoissa, korjausta on nyt 1,5vuotta odotettu, et kyllä tämä liigan ja telian yhteistyö katkeaa ennen kuin DNA:n matolaatikkoon tulee ehjä softa. Sama bugi estää myös HBO:n käyttämisen tuolla laatikon ChromeCastingilla....
Itsellä siis telkkarissa nyt DNAtv, ja Googlen Chromecast pulikat. toimii, mutta onhan se kanavasurffaus ihan perseestä kun vaihtelet näytön kuvalähdettä kurkatakses erätauolla jotain yms. samoin castatun ohjelman vaihtaminene, on enemmän kuin hidasta, et nää chromecastin ylistäjät vois vaikka vähä käyttää niitä laitteitaan, ennen tuota silmitöntä uhoa miten kätevä se on -- pyh

addon: ei kyse ei ole "android" versiosta siellä DNA purkissa, vaan telian ja hbo:n käyttämän DRM ohjelmiston ja purkkiin isketyn purkuosan & näyttöjen verifiointi koodien versiosta. Telia käyttää Verimatrix:n DRM ratkaisua ja siellä DNA:n purkissa oleva versio tuosta koodista ei osaa verifioida kaikkea oikein. Nvidia Shieldissä on sama android versio kuin tuossa DNA:n matolaatikossa ja se Nvidian purkki toimii :/ kaikissa näissä on Sagemcomn rauta johon käyttis lataa firmwaren. Joka siis toimii osana tuota laitteisto tarkistusta, potentiaalisin syy tälle ongelmalle on tuo Sagecomin firmis minkä DNA purkkiinsa on laittanut.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
samoin castatun ohjelman vaihtaminene, on enemmän kuin hidasta, et nää chromecastin ylistäjät vois vaikka vähä käyttää niitä laitteitaan, ennen tuota silmitöntä uhoa miten kätevä se on -- pyh
Oletko kokeillut kanavanvaihtoa Telia TV:llä? Oma kokemukseni on, että kanavanvaihto Telia TV:tä castatessa on hämmästyttävän nopea. Joillain toisilla palveluilla se tosiaan on turhan hidasta, mutta ainakin CMoren kanavia Telia TV:llä castatessa kanavanvaihdon nopeus on ihan vertailukelpoinen digiboksien ym kanssa.
 

Surmanajaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
no mun teliatv:ssä ei ole edes perus tv kanavia.... että se siitä kanavan vaihdosta..... niin kauan kun pysytään yhden softan sisällä niin streamin vaihto toiseen on vielä siedettävää, nopeaa se kuitenkaan ei ole kun vertaa perus tv surffaukseen.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Syy on tosiaan DNA:n purkkiinsa laittamissa ohjelmistoissa, korjausta on nyt 1,5vuotta odotettu, et kyllä tämä liigan ja telian yhteistyö katkeaa ennen kuin DNA:n matolaatikkoon tulee ehjä softa. Sama bugi estää myös HBO:n käyttämisen tuolla laatikon ChromeCastingilla....

Eikö HBO ole saatavilla myös Android TV -versiona, joten tuo Chromecastin toimimattomuus on huomattavasti pienempi juttu kuin Telian tapauksessa?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
et nää chromecastin ylistäjät vois vaikka vähä käyttää niitä laitteitaan, ennen tuota silmitöntä uhoa miten kätevä se on -- pyh
Mitä ihmeen silmitöntä uhoa? Ainakin itselleni tuo Chromecastin käyttäminen on ollut sujuvaa, helppoa ja vaivatonta. En tiedä mitä silmitöntä uhoa se on jos sitä käyttää. Toki valitsisin edelleenkin mieluummin ihan perinteisen kaapelikortin, mutta kyllä Chromecast toimii myös ihan moitteetta.

Pyh.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Mitä ihmeen silmitöntä uhoa? Ainakin itselleni tuo Chromecastin käyttäminen on ollut sujuvaa, helppoa ja vaivatonta. En tiedä mitä silmitöntä uhoa se on jos sitä käyttää. Toki valitsisin edelleenkin mieluummin ihan perinteisen kaapelikortin, mutta kyllä Chromecast toimii myös ihan moitteetta.

Pyh.
Aivan samaa mieltä, kaapeli on paras ollut muttei Chromecast häviä paljoa ja käytettävyydeltään Chromecast on parempi mitä kaapeli tai muut ns perinteiset palvelut.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Siis mitä mä äsken luin? Kuvalähteen vaihto on liian monimutkainen toimenpide nykyajan uusavuttomalle? Pikkukakkonen pitää näkyä sekunnissa, kun erätauko alkaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös