Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 786 495
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Jos kyse oli tuosta nettitv -paketista niin:

1. kirjaudu telia.fihin
2. klikkaa nimeäsi oikeasta yläreunasta ja valitse "Liittymäni ja palveluni"
3. klikkaa "Telia tv-sovellus"ta
4. vaihda otsikon alta sivuksi "kanavapaketit"
5. ruksi kohtaan "käytössäsi nyt"
6. sitten oli muistaakseni paketti ja painike "irtisano tilaus"

Kesti hetken itsekin löytää tuo tuolta "useamman mutkan" takaa.
Jes kiitokset. Olin tämän jo tehnytkin pari päivää sitten, mutta muistin vain nuo tuskailut kun en löytänyt mitään :D.

Aika paljon kysymyksiä herännyt Telian tiimoilta, joten parempi peruuttaa toistaiseksi syyskuussa alkava tilaus. Näkihän tuolta vissiin yhden Ässien harkkamatsin harjoituskauden aikana..
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
e-lasku on asiakkaan ja pankin välinen homma ja joutuu jokatapauksessa kytkemään jälkeenpäin. Siihen kuitenkin tarttee ainakin sen yhden laskun jotain muuta kautta ja omien kokemusten mukaan sähköpostiin se häviää kaikista helpoiten.
Ei muuten aina tarvitse. En muista mikä palveluntarjoaja se oli, mutta sopimusvahvistuksen mukana oli yksilöintikoodi jolla sai E-laskun tulemaan suoraan. Eli ei tarvittu yhtään laskua, oli erittäin kätevä systeemi kyllä.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ehkä vähän OT ja varmaan kysyttykin jo, mutta onko harkkamatseista koosteita nähtävillä missään (Telian/Liigan toimesta)?
Muistankohan väärin, mutta oliko näin että Telia poisti viime maanantaina kaikki reenipelien tallenteet? Vai olikohan se vasta ensi maanataina?
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Ehkä vähän OT ja varmaan kysyttykin jo, mutta onko harkkamatseista koosteita nähtävillä missään (Telian/Liigan toimesta)?

Tämän päivän jatkiksen uutisesta päätellen, hyvä jos maajoukkue taukoon mennessä saavat koosteet eetteriin. Alkoivat vasta tekemään erillistä appia siihen..
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Ei ainakaan tällä hetkellä. Ainoastaan stereoäänet ovat saatavilla. Josko sitten tulevaisuudessa saataisiin 5.1 äänet tuonnekin.



Myös perinteinen paperilasku on saatavilla. Sen hinta on 2,90 eur/lasku. Jos muutos ei telia.fi -sivujen kautta onnistu niin chatin kautta se saadaan ainakin asiakaspalvelussa vaihdettua.

Merja / Telia

Tämä on muuten sitten toinen homma, mutta kun nyt puheeksi tuli.
Minkä *****tin takia se lasku lappu maksaa tuon 2-5 euroa, mutta sitten jos tulee muikkaria tai sopimusehtoja tms. joutavaa mainosroskaa peukalohangallinen a4i:sia niin silloin se ei maksa paperi mitään?

Eikö olisi asiakaspalvelua parhaasta päästä sekin, että esim. se paperinen lasku tulis ns. kaupan päällä jos asiakas niin haluaa. Näitä vielä on joille se on parempi, joille siitä olis hyötyä, joilla ei sellaisia vehkeitä että sähköiset olis helppoja, tai ei vain halua/tykkää käyttää. Valtavan paljon ei kuitenkaan ole, niin ei se kalliiksi kävisi.

Niin aivan, ei ole kyse rahasta, on kyse kiristyksestä, että saataisiin kaikki pakotettua sähköiseen. Ja jos joku silti paperisena, niin vittuillessaan sittenpähän joutuu maksamaan siitä ittensä kipeäksi.

Tämä on siellä ja täällä jatkuvasti esissä, että "asiakaspalvelu" nimellä tehdään muka jotain asiakkaan edun vuoksi niin ja näin, mutta todellisuudessa suurin osa on kuitenkin vain itselle helpompaa ja mieluisampaa - samaan aikaan asiakkaan vinkkelistä hankalampaa, kalliimpaa, epäkäytännöllistä etc. you name it.
Oikeasti asiakaslähtöistä on hyvin vähän.

Tämä farssikin taas kerran vaan todistaa sen, ei edes tiedetä mitä miten ja mistä ja minkä aikaa laskutellaan vaikka tuotetta jo myydään.
Ja näissäkin ketjuissa on jo vaikka kuinka monta sanonut et tilaisi heti jos saisi omiin jo olemassa oleviin yhteyksiin ja laitteisiin jne. ja olisi jopa valmis maksamaan siitä reilumminkin. Mutta ku ei. Kun ei me vaan, kun me haluamme tehdä sen näin ja noin ja oman poksin kanssa kun se on "asiakaspalvelua" parhaasta päästä ja parempi teille, vaikka todellisuudessa se ei sitä käytännössä todellakaan ole.
Onneksi ei ole mitään tarvetta tälläisille "palveluille" niin ei itseä kosketa niin paljoa. Ei vain malta olla puuttumatta näihin asioihin kun paljon tätä samaa on muuallakin kuin vain tässä lätkätarjonnassa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tämän päivän jatkiksen uutisesta päätellen, hyvä jos maajoukkue taukoon mennessä saavat koosteet eetteriin. Alkoivat vasta tekemään erillistä appia siihen..

Jotenkin erikoista, että tässä tapauksessa erillinen sovellus onkin niin sanotusti oikea ratkaisu ja siihen voidaan laittaa paukkuja kiinni. Sen sijaan kun tulee puhe käyttäjien kokemusta oikeasti parantavista sovelluksista, ovat yhteensopivuusongelmat täysin ylitepääsemättömiä.

Toki kun nyt on jo tullut ilmi, ettei Telia halua yksinoikeustuotteensa jakelua muille edes korvausta vastaan antaa, on melkoisen ilmeistä, miksei tiettyjä sovelluksiakaan kehitetä.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tämä on muuten sitten toinen homma, mutta kun nyt puheeksi tuli.
Minkä *****tin takia se lasku lappu maksaa tuon 2-5 euroa, mutta sitten jos tulee muikkaria tai sopimusehtoja tms. joutavaa mainosroskaa peukalohangallinen a4i:sia niin silloin se ei maksa paperi mitään?

Eikö olisi asiakaspalvelua parhaasta päästä sekin, että esim. se paperinen lasku tulis ns. kaupan päällä jos asiakas niin haluaa. Näitä vielä on joille se on parempi, joille siitä olis hyötyä, joilla ei sellaisia vehkeitä että sähköiset olis helppoja, tai ei vain halua/tykkää käyttää. Valtavan paljon ei kuitenkaan ole, niin ei se kalliiksi kävisi.

Niin aivan, ei ole kyse rahasta, on kyse kiristyksestä, että saataisiin kaikki pakotettua sähköiseen. Ja jos joku silti paperisena, niin vittuillessaan sittenpähän joutuu maksamaan siitä ittensä kipeäksi.
Olisin enemmän kuin tyytyväinen jos ei tulisi mistään yhtään ainutta paperilaskua. Ei tule mieleen yhtään asiaa mihin niitä tarvitsisin. Sähköisesti ne kuitenkin maksetaan niin paperille tulostetulle laskulle ei ole yhtään mitään tarvetta.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Olisin enemmän kuin tyytyväinen jos ei tulisi mistään yhtään ainutta paperilaskua. Ei tule mieleen yhtään asiaa mihin niitä tarvitsisin. Sähköisesti ne kuitenkin maksetaan niin paperille tulostetulle laskulle ei ole yhtään mitään tarvetta.

Maailmassa on muitakin kuin sinä, ja se ettet sinä tarvitse, ei vielä sano etteikö joku toinen vaikka tarvitsisi tai haluaisi. Ja etteikö se ois hyvää asiakaspalvelua olla se mahd. ilman poskettomia maksuja.

Muutoin olet asian ytimessä, käännä toisinpäin; haluat itsellesi helpon/hyödyllisen sähköisen laskun mutta se maksaa 3e ekstraa ja tarvii jostain aspasta tms erikseen säätää päälle, samaan aikaan sinulle työnnetään väkisin se paperinen. Niin.. eikö olisikin kivaa se toinen vaihtoehto ja ilman sitä ekstra maksua..

Ainiin joo, nyt on SINULLE hyvä, niin vitut muista.
 

Telia

Jäsen
Tämän päivän jatkiksen uutisesta päätellen, hyvä jos maajoukkue taukoon mennessä saavat koosteet eetteriin. Alkoivat vasta tekemään erillistä appia siihen..

@Hypodermic harkkapeleistä ei koosteita tule tarjolle, mutta tallenteet näistä jää kauden alkuun saakka tsekattavaksi. Eilinen matsi on tallenteena ja nämä jäljellä olevat myös jää talteen. Jouduttiin teknisistä muutoksista johtuen poistamaan nuo aiemmat harkkapelit kirjastosta.

Näistä koosteista kun nyt on puhuttu, niin keskustelu on lähtenyt kevyesti väärille laduille. Mitään ongelmaa ei ole, vaan kaikista peleistä kauden alkaessa tullaan tarjoamaan myös koosteet ihan kaikkien halukkaiden nähtäville, joten ei syytä huoleen.

Niko / Telia
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näistä koosteista kun nyt on puhuttu, niin keskustelu on lähtenyt kevyesti väärille laduille. Mitään ongelmaa ei ole, vaan kaikista peleistä kauden alkaessa tullaan tarjoamaan myös koosteet ihan kaikkien halukkaiden nähtäville, joten ei syytä huoleen.

Niko / Telia

Eli suomeksi, ensimmäistäkään ylimääräistä palikkaa ei tarvitse asentaa eikä mihinkään kirjautua?
 

Telia

Jäsen
Eli suomeksi, ensimmäistäkään ylimääräistä palikkaa ei tarvitse asentaa eikä mihinkään kirjautua?

Juurikin näin. Koosteet näkyy maksutta ja kuten aiemminkin todettua, niin Liiga esittää koosteet myös omilla nettisivuillaan, kuten ovat Twitterissä aihetta jossain vaiheessa kommentoineet. Meillä on toki sitten omissa somekanavissa myös klippejä nähtävillä. Luonnollisesti passin tilanneet pääsevät sitten ihan kaikkeen lisämateriaaliin kiinni.

Niko / Telia
 

Telia

Jäsen
Hetken päästä alkaa Sport - KalPa matsi, joten päästään nauttimaan kiekkoviihteestä. Virittäkäähän telkkarit taajuuksille ja eväät jo valmiiksi :)

Sellainen muistutus tähän väliin, että tiputtakaa mahdolliset häiriöilmoitukset tai muut ongelmatilanteet tähän niille varattuun ketjuun. Helpompi ehkä kaikille lukijoille seurata näitä juttuja, kun mahdolliset tekniikkaan liittyvät tarinat on omassa ketjussaan.

Telian aspa apunasi – ilmoita viasta tai häiriöstä Liigan katselussa

Niko / Telia
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
@Hypodermic harkkapeleistä ei koosteita tule tarjolle, mutta tallenteet näistä jää kauden alkuun saakka tsekattavaksi. Eilinen matsi on tallenteena ja nämä jäljellä olevat myös jää talteen. Jouduttiin teknisistä muutoksista johtuen poistamaan nuo aiemmat harkkapelit kirjastosta.

Näistä koosteista kun nyt on puhuttu, niin keskustelu on lähtenyt kevyesti väärille laduille. Mitään ongelmaa ei ole, vaan kaikista peleistä kauden alkaessa tullaan tarjoamaan myös koosteet ihan kaikkien halukkaiden nähtäville, joten ei syytä huoleen.

Niko / Telia
Monella voi olla usko tästä vaan koetuksella.

On sanottu, että maksuasioita viedään eteenpäin, koskien ulkomaalaisia sekä luottotiedottomia. Mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut?

Tilaamisessa ollut ongelmia ja myös irtisanomisesta tieto ja tapahtumat ovat vaihdelleet asiakaskohtaisesti.

On myös puhuttu, että uutta tekniikkaa mikitystä jne on tulossa ja niitä testataan harkkakaudella. No eka pelit pyörivät vanhalla setillä. Sitten koitettiin pari peliä uudella, ja kaksi peliä jäi kokonaan näkemättä. Sitten palattiin taas vanhaan ja ääni tuli sekunnin pari kuvaa edellä.

Liene siellä ollaan samaa mieltä siitä, että aika heikossa kantimissa on luotto, että kun kausi alkaa niin kuin taikatempusta kaikki yhtäkkiä toimivatkin?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Maailmassa on muitakin kuin sinä, ja se ettet sinä tarvitse, ei vielä sano etteikö joku toinen vaikka tarvitsisi tai haluaisi. Ja etteikö se ois hyvää asiakaspalvelua olla se mahd. ilman poskettomia maksuja.
Ottaen huomioon, että lasku on sillä laskuttajalla sähköisessä muodossa, on sen printtaaminen, käsittely ja postitus lisäpalvelu. Palvelu joka on suurimmalle osalle tarpeeton, koska laskun maksamiseen ei sitä printtiä tarvita mihinkään. Jos joku kuitenkin sen printin haluaa niin siitä vaan tilaamaan kyseinen palvelu. Printtaus, käsittely ja postitus maksavat kaikki. Maksakoon sen kuka sen printin haluaa.

Ihan mielenkiinnosta kysyn mihin tarvitset sitä printattua laskua? Laskun maksamiseen sitä ei ainakaan välttämättä tarvitse maksoi laskun miten hyvänsä. Pankkineidin kanssa asioidessa toki helpottaa, mutta se on niin kallista laskun maksamista, että siinä ei printtilaskusta veloitus tunnu missään. Eikä sen pankkineidin juttusille ole myöskään mikään pakko mennä.

Muutoin olet asian ytimessä, käännä toisinpäin; haluat itsellesi helpon/hyödyllisen sähköisen laskun mutta se maksaa 3e ekstraa ja tarvii jostain aspasta tms erikseen säätää päälle, samaan aikaan sinulle työnnetään väkisin se paperinen. Niin.. eikö olisikin kivaa se toinen vaihtoehto ja ilman sitä ekstra maksua..
Tuo pähkäily toimisi jos se lasku olisi laskuttajalla vain paperisena ja joutuisi sen minulle varta vasten skannaamaan tai käsin naputtelemaan sähköiseen muotoon. Silloin tarvitsisin lisäpalvelua, josta olisi aivan oikein veloittaa. Muuten tuo pähk'ilysi on täysin utopistinen, koska kenelläkään ei ole mitään motivaatiota tuputtaa asiakkaalle laskua muodossa joka tuottaa melkoisesti töitä ja lisäkustannuksia.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, LA Kings, KiPa-90, Brittifutis yleisesti
Enpä kyllä haluaisi olla tämän Takasen pöksyissä tällä hetkellä. Kauden alkuun kaksi viikkoa ja homma on levällään kun Jokisen eväät. Hirveästi luottoa sille, että kaikki olisi tuolloin kunnossa ei ole. Toivotaan nyt hartaasti, että kaikista sekoiluista ja ongelmista huolimatta, jokainen näkisi tahollaan kauden avauksen. Jos näin ei ole, alkaa tanner tömisemään ja aitaa kaatumaan.

Myös tuota itse Telia-sovellusta voisi päivittää uuteen uskoon ulkomuodoltaan.

Niin ja näkyyhän ottelukoosteet jatkossakin Liigan sivuilla? Pakkohan niiden on. Ei kukaan ala enää latailemaan mitään ylimääräisiä mobiilisovellushärpäkkeitä tuon takia.
 

Telia

Jäsen
Monella voi olla usko tästä vaan koetuksella.

On sanottu, että maksuasioita viedään eteenpäin, koskien ulkomaalaisia sekä luottotiedottomia. Mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut?

Tilaamisessa ollut ongelmia ja myös irtisanomisesta tieto ja tapahtumat ovat vaihdelleet asiakaskohtaisesti.

On myös puhuttu, että uutta tekniikkaa mikitystä jne on tulossa ja niitä testataan harkkakaudella. No eka pelit pyörivät vanhalla setillä. Sitten koitettiin pari peliä uudella, ja kaksi peliä jäi kokonaan näkemättä. Sitten palattiin taas vanhaan ja ääni tuli sekunnin pari kuvaa edellä.

Liene siellä ollaan samaa mieltä siitä, että aika heikossa kantimissa on luotto, että kun kausi alkaa niin kuin taikatempusta kaikki yhtäkkiä toimivatkin?

Se on ihan totta, että kaikki ei ole mennyt aivan tuubiin tässä harjoituskaudella. Nämä on ollut meille hyviä opin paikkoja ja ollaan saatu viilattua tekniikkaa kuntoon. Täällä päässä ollaan kuitenkin hyvillä mielin, kun tiedetään että ollaan kauden alkaessa valmiina tarjoamaan parasta. Toivottavasti myös kritiikkiä antaneet tulee kertomaan fiiliksiään, kun meidän todellinen tuote on näkyvillä. Nyt tässä on käynyt vähän niin, että porukka on kritisoinut ja moittinut meidän tuotetta, jota kukaan ei ole oikeasti vielä nähnyt. Ollaan kerrottu alusta saakka, että harjoituspeleissä ei olla käytetty koko uutta kalustoa.

Hienoa kuitenkin, että keskustelua käydään aktiivisesti, kun se osoittaa että Liiga on tärkeä asia ihmisille ja herättää intohimoja. Meillä on myös aidosti halu kehittää tämä tuote sille kuuluvalle tasolle, kun tekniikka kuitenkin mahdollistaa nykyisin todella hienoja asioita!

Niko / Telia
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Se on ihan totta, että kaikki ei ole mennyt aivan tuubiin tässä harjoituskaudella. Nämä on ollut meille hyviä opin paikkoja ja ollaan saatu viilattua tekniikkaa kuntoon. Täällä päässä ollaan kuitenkin hyvillä mielin, kun tiedetään että ollaan kauden alkaessa valmiina tarjoamaan parasta. Toivottavasti myös kritiikkiä antaneet tulee kertomaan fiiliksiään, kun meidän todellinen tuote on näkyvillä. Nyt tässä on käynyt vähän niin, että porukka on kritisoinut ja moittinut meidän tuotetta, jota kukaan ei ole oikeasti vielä nähnyt. Ollaan kerrottu alusta saakka, että harjoituspeleissä ei olla käytetty koko uutta kalustoa.

Hienoa kuitenkin, että keskustelua käydään aktiivisesti, kun se osoittaa että Liiga on tärkeä asia ihmisille ja herättää intohimoja. Meillä on myös aidosti halu kehittää tämä tuote sille kuuluvalle tasolle, kun tekniikka kuitenkin mahdollistaa nykyisin todella hienoja asioita!

Niko / Telia
Lisätään nyt vielä, että viime pelin selotus tuli 2sek edellä, nyt 2sek perässä.

Posia annetaan kun sille on aihetta.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Lisätään nyt vielä, että viime pelin selotus tuli 2sek edellä, nyt 2sek perässä.

Posia annetaan kun sille on aihetta.

Näin tekee. Samoin kuvanlaatu vaihtelee jatkuvasti 100/10 yhteydellä.

Ja on muiten rasittavaa tämä vaihtelu. 2min hyvää kuvaa 2min aivan kuraa ja niin edelleen.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Tämä eilisessä pelissä ollut äänien ja kuvan epäsynkka on saatu korjattua heti eilisen matsin jälkeen, joten sitä ei enää jatkossa esiinny. Eilinen peli tosiaan kuvattiin vanhalla kalustolla ja jäljellä olevien harkkapelien aikaan tehdään vielä tiukkaa testausta, jotta ollaan valmiina 14.9. kun kiekko tippuu jäähän. Mitään hätää tässä ei ole, vaan hommat etenee hyvällä tahdilla ja saadaan koneisto iskuun kauden alkuun.

Se kannattaa myös huomioida, että kaikki uusi tekniikka on käytössä vasta kauden alkaessa, kuten myös meidän hieno uusi studiokonsepti :)

Niko / Telia

Koittakaa nyt jo herätä. Ei kannata kirjoittaa tällaista, jos se on ihan täyttä bullshittiä.

Tämän hetkisessä Sport-Kalpa pelissä viive on vielä suurempi kuin tiistaisessa ottelussa.

Perusasioita.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Toivottavasti myös kritiikkiä antaneet tulee kertomaan fiiliksiään, kun meidän todellinen tuote on näkyvillä. Nyt tässä on käynyt vähän niin, että porukka on kritisoinut ja moittinut meidän tuotetta, jota kukaan ei ole oikeasti vielä nähnyt. Ollaan kerrottu alusta saakka, että harjoituspeleissä ei olla käytetty koko uutta kalustoa.

Niko / Telia
Kas kas. Alkaako @Puhuvalla päällä kasetti pettämään kun hommat on vielä aivan levällään. Jaksaa nyt vaan hehkuttaa loppuun asti eikä aleta kuluttajalle vittuilemaan. Saattaa vielä ottaa nokkiinsa ja irtisanoa koko roskan. Tällä hetkellä näyttää, että sitä jaksamista todella tarvitaan. Kuu vaihtuu aivan kohta ja tuote muuttuu maksulliseksi, joten pitäisi olla jo kunnossa jotta kuluttaja saa rahalleen vastinetta.

Kehuja tulee varmasti sitten kun saadaan näkyviin se mullistava kuva- ja äänimaailma ja hieno etätuotantoyksikkö täyteen iskuun. Tähän asti niiden suhteen ei ole ollut kehuille ja hehkutuksille aihetta kuin mielikuvissa ja tuotetta kauppaavilla myyntitykeillä.
 

Telia

Jäsen
Kas kas. Alkaako @Puhuvalla päällä kasetti pettämään kun hommat on vielä aivan levällään. Jaksaa nyt vaan hehkuttaa loppuun asti eikä aleta kuluttajalle vittuilemaan. Saattaa vielä ottaa nokkiinsa ja irtisanoa koko roskan. Tällä hetkellä näyttää, että sitä jaksamista todella tarvitaan. Kuu vaihtuu aivan kohta ja tuote muuttuu maksulliseksi, joten pitäisi olla jo kunnossa jotta kuluttaja saa rahalleen vastinetta.

Kehuja tulee varmasti sitten kun saadaan näkyviin se mullistava kuva- ja äänimaailma ja hieno etätuotantoyksikkö täyteen iskuun. Tähän asti niiden suhteen ei ole ollut kehuille ja hehkutuksille aihetta kuin mielikuvissa ja tuotetta kauppaavilla myyntitykeillä.

Heh :) Ei tällä puhuvalla päällä kasetti petä koskaan. Täällä kuitenkin teidän kaikkien kanssa keskustellut niin pitkään, että tulee kirjoiteltua rennolla otteella. Ei tässä nyt sentään mitään virastoa viitsi alkaa esittämään ja todellakaan tarkoitus ei ole kuittailla kenellekään. Kaikki asiakkaat on meille todella tärkeitä ja tehdään kaikkemme, että pystytään tarjoamaan parasta palvelua. Itse tykkään tällä hetkellä omasta duunista tosi paljon, kun katselen sivusilmällä hokia ja keskustelen täällä teidän kanssa.

Niko / Telia
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
... Toivottavasti myös kritiikkiä antaneet tulee kertomaan fiiliksiään, kun meidän todellinen tuote on näkyvillä. Nyt tässä on käynyt vähän niin, että porukka on kritisoinut ja moittinut meidän tuotetta, jota kukaan ei ole oikeasti vielä nähnyt. Ollaan kerrottu alusta saakka, että harjoituspeleissä ei olla käytetty koko uutta kalustoa.


Niko / Telia
Niin, tällaiseen tilanteeseen että tuotetta kritisoidaan, monesti ajautuu jos ollaan epärehellisiä asioissa kuluttajalle. Tai että kukaan ei myyjän osalta tiedä, että mitä myydään, mihin myydään tai miten myydään. Tai ettei tuotetta pysty maksamaan nykyaikaisilla tavoilla.

Tai että suhtaudutaan kuluttajien laite- ja alustaongelmiin ylimielisesti. Tai että rajataan asiakaskuntaa näillä laskutusasioilla, esim. ulkomailla asuvat.

Tai että luvataan asioita, mitä sitten ei välttämättä pystytäkään toteuttamaan. Tai että käytetään vanhaa teknologiaa lähetyksissä vaikka uudempaa olisi saman katon alta saatavissa, tosin 100km etelämpänä. Tai että tuote ei ole lähimainkaan kunnossa. Eli silverlight vs. html5.

Mitäpä tähän sanoisi? Niin makaa kuin petaa. Kehuja varmasti tulee, kun niihin on aihetta. Nyt mennään näin ja siihen ei ole kuin yksi syyllinen. Telia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös