On Telian asiakaspalvelu chatin puolella auki 24/7, joka on huikeasti paljon parempi kuin kilpailijoilla. Täällä aiemmin mainitut ajat ovat kuten kirjoitettukkin, eli Telian edustajat ovat niihin kellonaikoihin tavoitettavissa Jatkoajan keskustelufoorumilta. Se on sitä extraa, jota Telia meille tarjoaa edellisiin lätkätuotantoihin verrattuna.
Sit toinen aspekti, joka jää monella täällä noteeraamatta tämän kauden kiekkotuotannosta. Nykyinen setti ei rakennun pelkästään katsojia tavoitttelemaan, vaan taustalla olevan yrityksen ydinliiketoiminnan vahvistamiseen. Eli lisää laajakaista-, mobiili- ja puhelinasiakkaita tällä haetaan. Jos se ei kaikille kelpaa niin Telia ei ole se jota tulee tilanteesta syyttää, vaan televisiointioikeudet myyneeseen Liiga OY:öön.