Selostus tulee ennen kuvaa ainakin puhelimen telia tv sovelluksessa
Näin tekee. Ja tuo Bergenheim on todella jäätävä. Ottakaa kuten Kölli sinne studioon. Elkää selostamoon. KiitosSelostus tulee ennen kuvaa ainakin puhelimen telia tv sovelluksessa
Kiva tietää, etten ole ainoa, jolla kyseinen ongelma on. Vähemmän kivaa on, jos tällaiset ongelmat jatkuvat.Selostus tulee ennen kuvaa ainakin puhelimen telia tv sovelluksessa
Ensi maanantaista alkaen ollaan sitten ihan jokaisena päivänä paikalla, arkisin aamukasista iltakasiin eli kellon ympäri ja viikonloppuisin puoliltapäivin iltakasiin asti.
Tuskin jatkoaikaa varten on ylimääräisiä työvuoroja, vaan tätä palstaa hoidetaan siinä sivussa kuin muitakin asiakaspalvelukanavia. Tuona aikana [8-20] lie aspaa eniten langoilla.Tässä kannattaisi hieman miettiä onko tarvetta olla paikalla aamukasilta. En voi puhua muiden puolesta, mutta aika vähän kiinnostaa jääkiekko aamukasilta. Kannattaisiko hieman painottaa tuota palvelua sinne iltaan missä on enemmän tarvetta.
Tämä oli selvästi havaittavissa. Kirjoittelin asiasta myös tuonne aspa-ketjuun ja siellä asiaan myös vastattiin. Syyksi epäiltiin paluuta vanhaan tekniikkaan.Kuvanlaadussa palattu myös ilmeisesti vanhaan standardiin. Kaukana ollaan vielä tyydyttävästä katselukokemuksesta. Ensimmäisen kerran alkaa itselläkin hiipimään ajatus mieleen, että tuleekohan tästä valmista kauden alkuun mennessä.
Sama kuvausryhmä ilmeisesti kuin Ruudun aikana. Eli ei muutosta tulossa. En tiedä johtuuko nuo kuvaajista, ohjaajasta vai ohjaajan toiveesta, mutta parannettavaa oli jo Ruudun aikana.Uusinnat ontuu toistaseks ainakin erittäin pahasti. Esim vaihtovireet pitää pystyä saamaan kasetille myös Telian kuvauaryhmien.
Peilaus pois ja kelaa kohdilleen ja peilaus takaisin. Näin saa ainakin erätauot kelailtua pois.En jaksa kahlata ketjua läpi koska nillitystä on tullut useampi sivu kumpaankin ketjuun.
Miten tuossa chromecast +Telia tv sovelluksessa sai näkyviin tuon kelauksen jos aloittaa matsin alusta ja peilaa kuvan? Nyt se on piilossa.
Tuskin jatkoaikaa varten on ylimääräisiä työvuoroja, vaan tätä palstaa hoidetaan siinä sivussa kuin muitakin asiakaspalvelukanavia. Tuona aikana [8-20] lie aspaa eniten langoilla.
Tässä kannattaisi hieman miettiä onko tarvetta olla paikalla aamukasilta. En voi puhua muiden puolesta, mutta aika vähän kiinnostaa jääkiekko aamukasilta. Kannattaisiko hieman painottaa tuota palvelua sinne iltaan missä on enemmän tarvetta.
Noin yleensä?No ei nyt tietenkään juuri Jatkiksen takia, mutta noin yleensä.
Nimenomaan. Telian normaali asiakaspalvelu on toiminnassa 8-20 ja tuon ulkopuolella ei tavallista asiakaspalvelua ole. Ei kuitenkaan olisi mahdoton tehtävä muuttaa käytäntöä hieman, jotta asiakaspalvelu olisi ottelupäivinä toiminnassa pienemmällä miehityksellä noin tuntia pidempään. Tämä ei toki tarkoita pelkästään jatkoaikaa, vaan asiakaspalvelua yleisesti. Voi toki olla, että näin on jo päätetty toimia, mutta ei ole ajateltu pysyä jatkoajassa aktiivisena enää klo 20:n jälkeen.Tuskin jatkoaikaa varten on ylimääräisiä työvuoroja, vaan tätä palstaa hoidetaan siinä sivussa kuin muitakin asiakaspalvelukanavia. Tuona aikana [8-20] lie aspaa eniten langoilla.
– Telia rakentaa erillisen sovelluksen, jonne se kokoaa ottelukoosteet ja huippuhetket. Tulevan sovelluksen teknisistä yksityiskohdista ei ole tällä hetkellä tietoa.
Tuleeko koosteet yms. ainoastaan tuonne erilliseen sovellukseen? Vai tuleeko myös tuohon TeliaTV-sovellukseen, jotta asiakkaiden ei tarvitse ladata mitään toista sovellusta nähdäkseen huippuhetket jne?
Tänään oli kuva suurimman ajan selvästi huonompaa kuin aikaisemmin, nimenomaan kuvan liikkeen sulavuuden kannalta. Siis selvästi huonompaa. Samoin kuva selostusta perässä n. 2s. ärsyttävää katsottavaa, ei näitä pitäisi olla enää tässä vaiheessa. Ruutukin oli parempi viime aikoinaan kuin tämän päivän lähetys cheomecastilla Galaxy s7:lla ja Telian mobiili 4g:llä.
Lauantaiksi olisi Telian pakko saada homma pelittämään tai ei hyvä heilu. Sitten on jo oikeuksia vaatia korvauksia, kun laskutuskin pyörii.