Onnellisuusketju

  • 1 292 146
  • 7 895

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kuulkaa kaikki. Haluan jakaa iloni teidän kanssanne. Vuosi 2015 on lähtenyt täydellisesti käyntiin. Olisi vähättelyä sanoa, että elämäni on tällä hetkellä kuin elokuvaa. Ihan kaikki onnistuu! Na zdravie kuomat ja kuomattaret!

https://www.youtube.com/watch?v=MR2PsmWnZNs

Linkissä Amaranthen Massive Addictive -albumi. Sekin tekee minut onnelliseksi.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Noniin nyt se alkaa olemaan sitten tehty. Huomenna viimeiseen ihonsiirtoleikkaukseen ja sen jälkeen se on soo long white boys, meikäläinen on neekeri, paitsi muna johon en kehdannut koskea kunnioituksesta uusiin veljiini. Jääköön pieni valkoinen pippeli arveksi entisestä elämästä. Eiköhän maailma avaudu tästä lähtien ihan uusin silmin kun aina ensimmäinen asia uusia ihmisiä kohdatessa ei ole huoli siitä mitä ne ajattelevat haljun lakanan värisestä ihosta.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Elokuussa 2002 lähti toiseksi viimeinen isovanhempi taivaisiin MUTTA viimeinen isovanhempi on ollut ja on yhä täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Erittäin hyvä asia!
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Elokuussa 2002 lähti toiseksi viimeinen isovanhempi taivaisiin MUTTA viimeinen isovanhempi on ollut ja on yhä täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Erittäin hyvä asia!
Onnea elossa olevan puolesta. Paljonko hänellä on ikää, jos sopii kysyä, niin minkä ikäinen ihminen on kyseessä?

Itsellä on sama tilanne, tosin toiseksi viimeinen on lähtenyt jo 1987, mutta viimeinen taistelee edelleen kohtuu hyvällä voinnilla. Muistikortti pätkii, mutta sen ymmärtää. Ikää jo lähes 95 vuotta. Aina kun käy kylässä, niin minut muistaa. Olen hänen hymypoika.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vaan 75v, syntynyt vähän ennen talvisotia eli 1939 :D
Nuorena on lähtenyt sinultakin isovanhempia. Minulta meni toiseksi viimeinen samassa iässä, kolmanneksi viimeinen meni reilun kuudenkymmenen iässä ja neljäs nuorena. Tämä yksi vain sätkii, kova on mummo.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nuorena on lähtenyt sinultakin isovanhempia. Minulta meni toiseksi viimeinen samassa iässä, kolmanneksi viimeinen meni reilun kuudenkymmenen iässä ja neljäs nuorena. Tämä yksi vain sätkii, kova on mummo.
Jeps, toivon pitkää ikää hänelle pitkäikäisimmälle! Joo tosiaan yks kuoli tapaturman kautta ja yks syövän kautta ja kolmas on mysteeri :D mut kuitenki, toivon pitkää ikää mainitsemallesi ihmiselle
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Samoin. Ja muista käydä häntä tervehtimässä. Se on tärkeää hänelle.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
22.11. jouduin sairaalaan aivoinfartin takia ja tänään oli viimein kauan odotettu päivä, kotiutumispäivä. Melkein 3kk sitä tuli osastolla vietettyäkin... Vielä on hieman epätodellinen fiilis. Ehkä tämän tajuaa kunnolla vasta sunnuntaina, kun ei tarvitsekaan palailla osastolle.
 
Viimeksi muokattu:

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
22.11. jouduin sairaalaan aivoinfartin takia ja tänään oli viimein kauan odottu päivä, kotiutumispäivä. Melkein 3kk sitä tuli osastolla vietettyäkin... Vielä on hieman epätodellinen fiilis. Ehkä tämän tajuaa kunnolla vasta sunnuntaina, kun ei tarvitsekaan palailla osastolle.

Tuossa on jo syytä olla onnellinen! Hieno homma, onnittelut.

Mulla on onnellinen ja rauhallinen fiilis, asiat on pitkästä aikaa loksahdelleet kohdilleen, ja tuntuu että tämä on varsin hyvä näin. Nautitaan tästä fiiliksestä nyt niin kauan kun sitä kestää.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Pieniin ovat jääneet ilonaiheet viime aikoina mutta jo se, että päivät alkavat vihdoin selvästi pidentyä ja ilmassa leijuva keväinen tuntuma saavat mielen hyväksi.
Ystävänpäivän tervehdykset ovat nekin omalta osaltaan nostaneet mielialaa ja tämän päivän kruunasi moderaattorien Dissonanssille lätkäisemä kuukauden pelikielto. Ai ai kun on viime aikoina tehnyt taas muutamaan kertaan mieli sekaantua tuon aina ja kaikessa yksin oikeassa olevan palstaveljemme provoiluihin mutta olen kuitenkin malttanut mieleni. Nyt ei tarvitse läkähtyä lukemattomiin ketjuihin ähkytaudin tartuttaneen Disson kilometrisiin vuodatuksiin pitkään aikaan.
Kiitos, kumarrus ja hyvät ystävänpäivät moderaattoreille ja tietysti kaikille jatkoaikalaisillekin. (juu Dissolle myös).
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tänään ollut kelien puolesta ehdottomasti talven paras päivä (tosin jotenkin tuntuu että tänä talvena olisi ollut yllättävän hyvin kauniita päiviä, ikävä kyllä toki suuri osa arkipäivinä eli sinänsä hyödyntämiskelvottomia) ja ulkoharrasteita tuli sitten toki harrastettua siitä ilosta reilusti. Näin illansuussa olo "väsynyt, mutta onnellinen" (eli pahin mahdollinen yhdistelmä jos olisin suoritusta tekevä huippu-urheilija, onneksi en ole).
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Varoitus! Tylsää vuodatusta.

Mistäköhän sitä tuota aloittaisi. Muse, kaikille tuttu orkesteri, oli meikäläisen suosikki sellaisesta seitsemän vuotta sitten lähtien tuonne reilun kolmen vuoden päähän, musiikillisen intohimoni kohde. Ei siinä sinänsä mitään erityistä, muksuna sitä tulee tykättyä milloin mistäkin. Noihin aikoihin tunnistin käytännössä kaikki ko. yhtyeen kappaleet melodiasta.

Muse oli ensimmäisiä asioita, joihin innostus lopahti. Vähitellen lopahti innostus salibandyyn. Sitten se "näennäinen" innostus koulunkäyntiinkin putoili, samoin kuin aktiivinen sosiaalisuus vapaa-ajalla. Oikeastaan mukana ovat kulkeneet vain Tappara ja kalastus. Ei olla siis kovin vakaalla pohjalla. Tämän palstan löysin ihan vahinkoklikkauksella. Tynnyrijuntti kun olin, ja olen, niin en mä tällaisesta palstasta mitään ollut kuullut. Silmät kiiluen luin juttuja jääkiekosta, ja vähitellen piti kirjoitusoikeudetkin hankkia. Käytännössä siitä hetkestä, kun sain kirjoitusoikeudet, niin koulumenestys alkoi laskea ja väsymys kasvaa. No, älä lopeta, tarkoitus ei ole kitistä palstan haittavaikutuksista: tämä on ihan hyvä paikka.

Huolestuttava ilmiö - puolet ajasta on viimeiset puolitoista vuotta mennyt jääkiekon seuraamiseen, netissä roikkumiseen. Hyviä asioita: kehittynyt taktinen näkemys pelistä. Huonoja asioita: yhtä hyvin voisi vedellä nappeja(kärjistys!).

Viime aikoina olen löytänyt vanhat Musen kipaleet uudestaan. Tätä viimeisintä levyään en ole vieläkään kuunnellut, vaikka se vissiin aika vanha on jo sekin? Viikonloppuna sallin vihdoin itseni riipaista kunnon kännit. Jotain se taisi päässä avata, toivottavasti ei verisuonia(hih-hih). Lukuloma, irtaantuminen länsimaisesta paska-aikataulusta. Tekee ihan helkkarin hyvää, kun saa palautella pään normaalin ihmisen unipituuksiin. Saattaahan tämä olla vaan jokin maaninen vaihe, mutta nyt on sellainen fiilis, että pitää lyödä lisää rautoja tuleen, jos siellä niitä vielä yhtäkään on. Intohimo tosimaailman asioihin taitaa olla löytymässä. Kirvestä ei saa pois rinnasta, mutta rintaa voi aina suurentaa. Lisätietoja Jamesonilta.

Paskaa, joo, mutta tärkeää saada tämä nyt kirjalliseen muotoon talteen. Muuten saattaa päästä lipsumaan. Kyl mä pystyn juttuihin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Reilu viikon loma töistä, pitkään vaivanneet taloudelliset ongelmat selätettynä pari viikkoa sitten(en ryöstänyt pankkia) ja kuluneella viikolla tuli vedonlyönnistä reilu 700 euron voitto.
Kevät lähestyy, joka on oma suosikki vuodenajoista. Kevätilloissa on jotain mystisen hienoa. Ilma tuoksuu raikkaalle, hiukan hämärää, lämpöä +10, jossa pärjää hupparilla/ohuella takilla. Maaliskuu-toukokuu puhdasta nautintoa!

Huomenna hemmottelen itseäni ja käyn hiukan shoppailemassa tarpeellisia ja ehkä tarpeettomiakin ostoksia kuitenkin mopon lähtemättä käsistä.

Olen sopivasti onnellinen. Pitkästä aikaa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
On pitäny mun yhteydenottamuutta (kirjotinko oikeain?)

Aijaijai, kun on hyvä fiilis!!!

Peru bileet, se on yhteydenottamattomuutta.

Vakavissaan, aika paljon olen lueskellut tekstejäsi eksääsi liittyen. Hienoa, jos asiat alkavat olla elämässäsi jotakuinkin mallillaan. Oma elämäni ei tällä hetkellä mitään varsinaista juhlaa ole, mutta iloiset viestit saavat toki hetkellisesti hyvälle tuulelle. Toivotaan, että tuulet ovat sinulle jatkossakin myötäiset!
 

Jeffrey

Jäsen
Vitutusketjusta tämä:


Mutta mua vituttaa se, et duunissa eräs nainen tuntuu ottaneen mut jonkunnäköseks silmätikukseen.

Tämä tarina sai itseni jällein muistelemaan sitä naisten kyräilyä ja juonittelua, mikä oli vallalla silloin kun kaupassa olin vielä töissä. Miksikö tämä sitten tekee minut onnelliseksi? Tämä tekee minut onnelliseksi siten, että muistui mieleen juuri yksi niistä olennaisista syistä, miksi aikanani päätin hakeutua opiskelemaan teknisiä tieteitä.

Ah, muistuu vielä se kesätöiden autuus, kun osastoni ainoa nainen oli osastosihteeri. Toki naapuriosastolla oli jopa kaksi naista, mutta molemmat näistä työskenteli erilaisten laitosten virtakaavioiden parissa, joka jo kertoo jotain heidän tarpeistaan kyräillä. Kahvihuoneessa oli toki eri meininki, ja siellä istui aina ne samat naudat, jotain ylläpitohenkilökuntaa varmaan. Eipä siellä tarvinnut onneksi muuta tehdä, kuin käydä se kahvikuppi täyttämässä, ja mennä takaisin osaston kahvipöydälle (rivi arkistokaappeja) rupattelemaan mukavia purjehduksesta, lätkästä, urheilusta työkavereiden lapsista, oikeista työasioista, tai vain kuunnella, jos jollain oli jotain huolia jaettavana.

Toivotaan, että tulevaisuuden työpaikassani saisin myös olla yhtä onnellinen.

Ja naiset! Älkää nyt ymmärtäkö mitään väärin, minä rakastan teitä! Mutta minun elämääni riittää kolme naista: Äitini, sinä, sekä tyttäremme, noh siskoa lienee myös syytä sietää ja isoäitejä rakastaa. Myös sinun äitiäsi, jos on pakko.
 
Viimeksi muokattu:

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Nyt on hyvä fiilis! Koulussa ne itselle vaikmeimmat kurssit suoritettu ja kesätyöpaikka hallussa. Olen alan töitä saanut tehdä jo toisen vuoden opiskeluista huolimatta niin, että tulorajat paukkuvat. Mutta koska alalla muuten menee huonosti, täytyy jokaisesta keikasta iloita. Nyt vielä soittivat, että ensi viikolle olisi paljon keikkaa tarjolla. Palaveriin siis tiistaina.

Vanhasta lukiostani soitti entinen äidinkielen lehtorini. Hän haluaa minun ja muutaman muun vanhan oppilaansa kirjoittavan koululehteen artikkelin, jossa kerromme hieman, mihin elämä meitä kaikkia on vienyt. Kyseessä ei ole se opettaja, joka pikkusikailijan ensimmäisestä vakituisesta työpaikasta kuultuaan ilmaisi ihmetyksensä näin: "pikkusikaa, siis pikkusikaa, töissä?".

Tuo vanhan opettajan yhteydenotto saa hymyn huulille, koska eivät ne minun opiskeluni nuoruuden kasvukipujen keskellä aina niin jouhevasti edenneet. Saattoipa siellä opettajanhuoneessa olla muutama muukin, joka ei nähnyt pikkusikailijalla kovinkaan vahvaa asemaa tulevaisuuden työelämässä.

Lapset kasvavat ja vanhemmalla ipanalla koulu sujuu hyvin. Autolainat on maksettu ja perheemme voi nyt keskittyä asuntolainan maksamiseen. Ulkona on ihan kiva keli, jos eiliseen vertaa. Ei kai muuta, olen onnellinen.
 

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, Real Madrid
Lähestyvä kesä, kesätyöpaikka, kohta ensimmäinen vuosi opiskelua takana sillä ainoalla alalla, joka kiinnostaa. Vuos sitten kamppailin pääsykokeiden ja hirveän stressin kanssa. Nyt voi nauttia, vaikka pari tenttiä pitääkin vielä suorittaa ja kaikenlaista muuta. Elämä on kuitenkin noin kokonaisuudessaan ihan helvetin hyvin raiteillaan :)
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Aurinko lämmittää. Juuri muuta ei länsimaisten itsestäänselvyyksien lisäksi tarvita.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Alko kesäloma ja huomenna Ostravaan.

Lisäksi kämppähommat selvisi ja kuun lopusta meen tekeen ensiasunnosta kauppapaperit kuntoon.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aika montakin hyvää juttua nyt, isompaa ja pienempää, ihan keskeistä myös.

Muuton takia piti lääkitysasiat siirtää paikasta toiseen ja siinä oli tietenkin sählinkiä, mutta asia ratkesi onnellisesti ja sain vielä lääkäriajankin, jolloin tarkistetaan ja päivitetään tilanteet. Hieman olin eilen hermona, kun ilman lääkitystä asioista ei tule mitään ja vaikka tietää, että asiat hoituvat, niin silti vähän jännittää. Ja jääkiekon MM-kisoissa Suomi pelaa hyvin. Real Madrid lähtee hyvistä asemista toiseen osaotteluun. Sain idean, mitä teen, kun pyydettiin kesäiseen juttuun, jonka DL on tämän kuun lopussa. Teinkin jo ideani mukaista työtä.

Ei minulla ole mitään valittamista. Talvella kans uudistin kontaktin rakkaaseen ystävääni kymmenen vuoden tauon jälkeen. Oli pientä typerehtimistä aikoinaan, minun puoleltani ja sitten olikin jo aikaa kulunut. Suunnitelmissa on myös syysmatka Santiago Bernabeulle ja samalla voi katsastaa Pradon. Syyskuun lopussa on jo varmistunut viikon reissu Italiaan mutten taida keretä Fiorentinan peliin, vaikka majapaikan vanhaisäntä on antaumuksellinen Fiorentinan kannattaja, mutta mahdollisuuksia tulee myöhemminkin.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tulevan kesän juhliin kuumeisesti etsimäni neonpinkit korkokengät löytyi oikeankokoisena pohjimmaisena Halosen alelaarista hintaan 19€. Oi tätä ilon ja onnen päivää! Nyt juhlitaan.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Glen Hanlon ulkona kisoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös