Rugbyn SM kotiutettu
Onnittelut! Toivottavasti tuo kevennystä raskaaseen syksyysi.
Rugbyn SM kotiutettu
Kiitos! Kyllä tuo. Oli aika kova juttu minulle.Onnittelut! Toivottavasti tuo kevennystä raskaaseen syksyysi.
Kun nyt vaikutat suurin piirtein täysjärkisen oloiselta kirjoitustesi perusteella, selitä, mikä ajaa ihmisen tuomaroimaan. Miksi ihmetellä vierestä, miten muilla on hauskaa ja pilata sitten muiden ilo vähän väliä viheltelemällä päin persettä ja olemalla näkemättä puolia koiruuksista?Roolia saan vetää tuomaroidessani.
Kun nyt vaikutat suurin piirtein täysjärkisen oloiselta kirjoitustesi perusteella, selitä, mikä ajaa ihmisen tuomaroimaan. Miksi ihmetellä vierestä, miten muilla on hauskaa ja pilata sitten muiden ilo vähän väliä viheltelemällä päin persettä ja olemalla näkemättä puolia koiruuksista?
Siitä puhe mistä puute. Toivottavasti et tosissasi ajattele minun 2,5v ja 4kk tytöistä mitään pervoa, muuten ilmoitan sinun vanhemmille.Toivottavasti vaimosi ja "tyttösi" eivät pahastu kutsuessasi heidän pimppejään löysäksi..
No hard feelings! :) Pitäisi olla itsekin vähän tarkempi että mitä tänne runoilee..Otin riskin, mutta ajattelin lainausmerkkien informoivan siitä, että itse puhuit lapsistasi, minä mukahassutellen "tytöistäsi", jonka rakastajattarinakin saattaisi ymmärtää. Pahoittelut toimimattomasta huumorista!
Nyt on taas hyvä päivä. Kadonneet joululahjat oli pelastettu ja loma lähti käyntiin. Erittäin raikas fiilis.
Löytyks ne vielä kaupasta, ettei ollu kukaan napannu? :)
Kuukauden päivät olen maannut sairaalassa saatuani aivoinfarktin marraskuun loppupuolella. Olen onnellinen, että kaikki näyttäisi nyt kääntyvän parhain päin. Pääsin kuntouttamaan itseäni Laakson kuntoutuskeskukseen, aivokuvat on otettu ennen joulua ja ne ovat kunnossa, tässä kävi onni onnettomuudessa ja infarkti iski vain pikkuaivoihon vieden kyvyn liikkua normaalisti, huonomminkin olisi voinut käydä. Olen onnellinen, että ollaan tässä nyt, niin monta epätoivon hetkiä tämä sairaala-aika on pitänyt sisällään.