Mainos

Onnellisuusketju

• 1 302 238
  • 7 871

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Pääsin töihin pitkästä aikaa. Palkka on aika heikko, mutta en valita, koska kohta olisin ollut puliukko. Kyllä sitä pitkään saikin etsiä ja viimeinen tärppäs. Ihminen on luotu työtä varten!

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Pääsin töihin pitkästä aikaa. Palkka on aika heikko, mutta en valita, koska kohta olisin ollut puliukko. Kyllä sitä pitkään saikin etsiä ja viimeinen tärppäs. Ihminen on luotu työtä varten!
Nää on hienoja juttuja. Onnea arvon palstaveli!

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
En tiedä pitäisikö olla onnellinen siitä että on velkaa helvetisti, mutta nyt on kauppakirjat kirjoitettu omakotitalosta. Näinkin rajallisella budjetilla en olisi uskaltanut toivoa parempaa pihaa ja seutua lapselleni kuin nyt. Ikuinen työmaahan omakotitalossa asuminen on mutta se ei just nyt fiilistä laske.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tänään sekoilin kaupan kassalla, kun en osaa täysin paikallista kieltä ja kuulin myyjän kysyneen pienempää seteliä. Tämä sitten hieman hämmentyi, itsekin nostelin kulmia ja tähän vaimoni naurahti jolloin myös seuraavana jonossa ollut nuori nainen naureskeli, kassatyttö hymyili kohteliaasti. Tunsin onnellisuutta joten hymyilin siinä sitten itsekin.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen onnellinen jo siitäkin syystä, että minulla on oma lapsi, minun lihaa ja verta oleva minimii jota katsoessa ei ole epäilystäkään, etteikö lapsi olisi täyskopio minusta (sääli lasta, kun se on tyttö :)). Se tietoinen vasta hymy minkä se antaa minulle, äitilleen ja sisaruksilleen, on jotain ihan uskomattoman upeaa. Meillä on vauvan kanssa jo ns. omia juttuja, sellaisia daddy juttuja mitkä vain minä ja vauva ymmärretään (tai näin on ainakin kiva kuvitella). Ja huominen on suuri päivä, lapsi saa nimen kastejuhlassa, täällä meillä kotona. Sekin on ihan huippua, että kaikki mun sisarukset pääsee paikalle (asuvat eri paikkakunnalla) ja yhden veljen molemmat lapset myös. Harmi kuin toisen veljen tyttö ei pääse paikalle, mutta näillä mennään. Joku parisen kymmentä on tulossa, isovanhempia ei valitettavasti yksikään pääse paikalle, jokaisella on siihen kyllä syynsä ja isoin este tulemiselle on lienee puolison isälle, koska se kuoli viime la... Se on "vähän" latistanut tunnelmaa, puolisolla varsinkin tuntuu nuo aamut olevan ne kaikista pahimmat, päivää kohti jo virkistyy. Mutta tämä on onnellisuusketju, ja tosiaan olen onnellinen kaikesta siitä mitä olen saanut ja saavuttanut viimeisen lähes viiden vuoden aikana. Aina ei sitä käsitä minkä työmaan selätin ja mitä siitä seurasi eli just näitä positiivisia juttuja roppakaupalla. Mutta pitää nauttia joka hetkestä, sillä jokainen hetki on ainutlaatuinen, ainakin minulle.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Eipä tänne ketjuun ole ollut oikein asiaa. Hassu juttu sinänsä, koska ei elämässäni nyt mikään ole ollut mitenkään ikävästi. Olen vaatimaton kuten isänikin oli, mutta silti ajoittain tyytymätön kaikkeen. Mutta olenko silti hampaat irvessä pyrkinyt parempaan, niin en...tiedä. Tällä hetkellä kuitenkin annan itselleni pienen tapu-tapun selkään, sillä sain nostettua perseeni penkistä ja tekemään 3 kuukaudessa hieman vajaa 60 op, joilla heltisi jatkoaika (heh) opintoihin vielä kevätlukukaudelle 2016. Pelikirja koulun suhteen oli aika levällään, mutta nyt on valmistuminen medianomi-opinnoista aika lähellä. Tiedän kyllä, että monet vetelee tällaisia amk ("opisto")-tutkintoja aamupalaksi, mutta antaahan tämä kait myös jonkinlaisen hakumahdollisuuden jatkokoulutukseenkin. Noh, ei auta vielä hihkua, töitä on jäljellä, siltikin olen tähän syksyn vetoon ihan tyytyväinen. Nyt pieni hetki taukoa koulusta, omassa leipätyössäni joulun tuotannot purkkiin ja sitten jouluvapaille.

Ja joulun, sekä uudenvuoden jälkeen mennään kovaa vauhtia kohti kevättä kevättä, vaikkei se tässä pimeydessä juuri tunnu siltä.

Tämä: Yle News | Facebook

Crowds in Helsinki's Senate Square sang Sibelius' hymn 'Finlandia' today in honour of the revered composer's 150th birthday. Read our story here: http://yle.fi/uutiset/finland_marks_sibelius_150th_birthday/8511543

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Elämä on taas palannut raiteilleen hieman sekavemman jakson jälkeen. Joulu on ollut erittäin hieno, kun on saanut olla perheen kanssa keskenään, eikä ole ollut turhaa stressiä. Huomenna risteilemään kavereitten kanssa, joista osaa en ole nähnyt pitkään aikaan. En muista milloin olisi viimeksi ollut näin onnellinen olo.

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Veljet, sisaret ja kolmannen sukupuolen edustajat katsokaa tätä! Ulkojäät?!?

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    266,2 KB · kertaa luettu: 379

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Veljet, sisaret ja kolmannen sukupuolen edustajat katsokaa tätä! Ulkojäät?!?

Millainen on kaupungin byrokratia asian suhteen? Jos kelit mahdollistaa jotain, niin tarkoittaako se sen tapahtuvan. Eikö siellä päin ollut ongelmia sen sisähallinkin kanssa.

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Millainen on kaupungin byrokratia asian suhteen? Jos kelit mahdollistaa jotain, niin tarkoittaako se sen tapahtuvan. Eikö siellä päin ollut ongelmia sen sisähallinkin kanssa.
Eipä ole mun kaupungilla byrokratian kanssa ongelmaa, kun en kaupungissa asu. Tässä tapauksessa kyllä tarkoittaa, kaukalonlaidatkin olleet pystyssä jo marraskuusta lähtien.

Siinä olet oikeassa että jäähallin kanssa on ollut ongelmia. Yleisövuoro on perkule sunnuntaisin 13:00-13:30.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tästä se lähtee taas! Yksi vuoden kohokohdista. Pääsee myymään raketteja. Ehkä parasta mitä housut jalassa voi tehdä.

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tästä se lähtee taas! Yksi vuoden kohokohdista. Pääsee myymään raketteja. Ehkä parasta mitä housut jalassa voi tehdä.

Itse taas odotan joka vuosi sitä, että pääsen niitä ostamaan! Ja tietysti myöhemmin ampumaan. Nyt onkin tämän vuoden tulitteet jo ostettu.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla on lippu huomiseen pronssi- ja finaalimatsiin ja Suomi pelaa jälkimmäisessä. Aivan vitun siistiä!

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla on lippu huomiseen pronssi- ja finaalimatsiin ja Suomi pelaa jälkimmäisessä. Aivan vitun siistiä!

Toi on hienoo!

Mua onnellistuttaa nyt Suomen tänpäivänen voitto ja huominen finaali ja sitten tiistain ja keskiviikon välisenä yönä Jimmy Kimmel Live.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On tää saatana hienoa elämää! Suomi voitti! Mä olin mestoilla!

Tapahtuuko tällaista muualla kuin leffoissa? Mulle ei ainakaan ole juuri tapahtunut. Olen aivan helvetin onnellinen että sain olla todistamassa paikan päällä Suomen mestaruutta.

IHANAA SAATANA!

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vaimo sai kahdeksi vuodeksi työn. Tämä oli todellinen helpotus meille ja erityisesti vaimolle, sillä freelancerina eläminen on stressaavaa. Nyt hänellä on sitten kuukausipalkka ja minullakin on ainakin ensi vuoden tammikuun loppuun saakka (elättelen pientä toivetta, että joku tälle meikäläiselle jatkossakin maksaa näistä mun jutuistani).

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
- Meneillään on kolmen päivän työviikko. Sen päätteeksi on viisi päivää vapaata.
- Lonkka ja selässä/kyljessä oleva lihas eivät ole enää kipeitä. Jos sitä olisi täysin kunnossa ylihuomisessa sählyssä. Olisi todella hienoa aloittaa viiden päivän vapaat sählyn jälkeen!
- Maaliskuukin on jo reilusti yli puolessavälissä ja kevätaurinkoakin on näkynyt ihan mukavasti.
- Olin viime viikonlopun kokonaan selvinpäin joten nyt on maanantaiksi pirteä ja skarppi olo. Pääsiäisenä onkin sitten luvassa kahden päivän putki, jota odottelen kovasti.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
En todellakaan ole onnellinen siitä, että itseni tähän jamaan aikoinaan ajoin, mutta nyt 4 vuoden ulosottopiina tuli päätökseen tänään. Äsken lähti viimeinen maksu ja nyt on alunperin viisinumeroiseksi kertynyt summa kokonaisuudessaan maksettu. Ja sopivasti 4 päivää ennen 30:a ikävuotta!

Ei enää ikinä. Jos sitä vaikka saisi puolen vuoden päästä ostettua ihan omaa asuntoa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy