Varoitus! Tylsää vuodatusta.
Mistäköhän sitä tuota aloittaisi. Muse, kaikille tuttu orkesteri, oli meikäläisen suosikki sellaisesta seitsemän vuotta sitten lähtien tuonne reilun kolmen vuoden päähän, musiikillisen intohimoni kohde. Ei siinä sinänsä mitään erityistä, muksuna sitä tulee tykättyä milloin mistäkin. Noihin aikoihin tunnistin käytännössä kaikki ko. yhtyeen kappaleet melodiasta.
Muse oli ensimmäisiä asioita, joihin innostus lopahti. Vähitellen lopahti innostus salibandyyn. Sitten se "näennäinen" innostus koulunkäyntiinkin putoili, samoin kuin aktiivinen sosiaalisuus vapaa-ajalla. Oikeastaan mukana ovat kulkeneet vain Tappara ja kalastus. Ei olla siis kovin vakaalla pohjalla. Tämän palstan löysin ihan vahinkoklikkauksella. Tynnyrijuntti kun olin, ja olen, niin en mä tällaisesta palstasta mitään ollut kuullut. Silmät kiiluen luin juttuja jääkiekosta, ja vähitellen piti kirjoitusoikeudetkin hankkia. Käytännössä siitä hetkestä, kun sain kirjoitusoikeudet, niin koulumenestys alkoi laskea ja väsymys kasvaa. No, älä lopeta, tarkoitus ei ole kitistä palstan haittavaikutuksista: tämä on ihan hyvä paikka.
Huolestuttava ilmiö - puolet ajasta on viimeiset puolitoista vuotta mennyt jääkiekon seuraamiseen, netissä roikkumiseen. Hyviä asioita: kehittynyt taktinen näkemys pelistä. Huonoja asioita: yhtä hyvin voisi vedellä nappeja(kärjistys!).
Viime aikoina olen löytänyt vanhat Musen kipaleet uudestaan. Tätä viimeisintä levyään en ole vieläkään kuunnellut, vaikka se vissiin aika vanha on jo sekin? Viikonloppuna sallin vihdoin itseni riipaista kunnon kännit. Jotain se taisi päässä avata, toivottavasti ei verisuonia(hih-hih). Lukuloma, irtaantuminen länsimaisesta paska-aikataulusta. Tekee ihan helkkarin hyvää, kun saa palautella pään normaalin ihmisen unipituuksiin. Saattaahan tämä olla vaan jokin maaninen vaihe, mutta nyt on sellainen fiilis, että pitää lyödä lisää rautoja tuleen, jos siellä niitä vielä yhtäkään on. Intohimo tosimaailman asioihin taitaa olla löytymässä. Kirvestä ei saa pois rinnasta, mutta rintaa voi aina suurentaa. Lisätietoja Jamesonilta.
Paskaa, joo, mutta tärkeää saada tämä nyt kirjalliseen muotoon talteen. Muuten saattaa päästä lipsumaan. Kyl mä pystyn juttuihin.