Onnellisuusketju

  • 1 294 303
  • 7 895

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti Arnold
Vaikka olen harmissani kultani tulevasta opiskelupaikasta, joka on jumalan selän takana tuolla noin, niin silti huomasimme tänään yhden jutun. Oli matka mikä tahansa, niin rakkauden on kestettävä. Jos juttu on vakaalla (ja vakavalla) pohjalla, niin matka ei todellakaan ole mikään este, eikä se saa myöskään olla hidaste. Ja kun tässä voidaan puhua vuosisadan rakkaustarinasta siinä mielessä, että molemmat ovat valmiina jakamaan tulevaisuuden keskenämme, niin suurikaan välimatka ei estä mitään. Onnellisempaa miestä saa hakea, kun minulla on maailman ihanin kulta kaikilla mausteilla!

Oli pakko vastata. Itselläni nimittäin on täsmälleen sama tilanne kuin sinulla. Nyt kun olen varma ekaa kertaa elämässäni, että olen rakastunut ja olen löytänyt itselleni tyttöystävän joka sopii jokaiselta ominaisuudeltaan minulle ja mä hänelle. Samassa paketissa älyä, kauneutta, seksikkyyttä ja kaikkea mitä voi vähääkään toivoa.

Kultani muuttaa siis Turusta 200 kilometrin päähän opiskelemaan ja aluksi ikävä saattaa olla melkoinen. Mulla ei ole aiempaa kokemusta kaukosuhteista, mutta nyt ollaan molemmat päätetty pärjätä ja en epäile yhtään etteikö se onnistuisi. Itse voisin muuten muuttaa hänen peräässää, mutta työt on täällä joten se ei ole mahdollista.

Viikonloppuisin pystytään näkemään ja soitellaan varmasti joka päivä (onneksi vuoden puhelut ilmaisia yhteen Radiolinjan numeroon, kiitos Radiolinjan choise-liittymän :)

Nyt joka tapauksessa tosi rakkaus punnitaan ja voisin väittää, että viikonloppuja ja jälleen näkemistä tulee joka viikko odottamaan innolla. Pärjäillään.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tsemppiä vaan kaikille kaukosuhteilijoille! Ei ole omaa kokemusta noista suhteista, mutta läheltä olen seurannut isosiskoni ja hänen poikakaverinsa seurustelua, jossa välimatkaa on ~300 km. Rasittavinta heidän suhteessaan on näin sivustakatsottuna se, kun he ovat meillä kotona eivätkä kykene olemaan toisistaan erossa sekunnin tuhannesosaakaan. Näin sinkkuna käy kyllä pikkuisen kateeksi... Lisänä vielä se, että joidenkin mielestä Turun ja pääkaupunkiseudun välinen matka on ylitsepääsemätön.

Onnellisuudesta en voi puhua, mutta tyytyväinen olen, kun ulkona on jo hieman viileämpää kuin mitä viimeiset pari viikkoa on ollut!
 

Pavosen Heska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Meidän salibandyjoukkue (5 div.) voitti saman organisaation ykkösjoukkueen (2 div.) harjoitusmatsissa 5 - 3. Aikasen hyvillä mielillä oltu sen jälkeen. Pyydettiin niitä ykkösen poikia meidän kuntotreeneihin että jaksavat loppuun asti :)

+ Pelicansin ensimmäinen harkkamatsi on tänään, jes.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Arnold
Vaikka olen harmissani kultani tulevasta opiskelupaikasta, joka on jumalan selän takana tuolla noin, niin silti huomasimme tänään yhden jutun. Oli matka mikä tahansa, niin rakkauden on kestettävä. Jos juttu on vakaalla (ja vakavalla) pohjalla, niin matka ei todellakaan ole mikään este, eikä se saa myöskään olla hidaste. Ja kun tässä voidaan puhua vuosisadan rakkaustarinasta siinä mielessä, että molemmat ovat valmiina jakamaan tulevaisuuden keskenämme, niin suurikaan välimatka ei estä mitään. Onnellisempaa miestä saa hakea, kun minulla on maailman ihanin kulta kaikilla mausteilla!

Itsekin olen ollut etäsuhteessa, jossa välimatkaa oli toistakymmentätuhatta kilsaa. Hyvin kesti ja kohta tulee lapsikin. Että kyllä se siitä.

Toisaalta on olemassa myös espanjalainen sanonta, jonka mukaan etäsuhde takaa onnen kaikille neljälle.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Tyttöystäväni kanssa Tukholmaan katselemaan kauden eka TPS:n kokonainen peli ja lauantaina vielä Djurgårdenin matsi, missä on varmasti loistava meno. Luvassa paljon urheilua, kaunista naisseuraa ja tietenkin hyvää ruokaa ja viiniä.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hmm... Ei ehkä onnea, mutta iloa pienistä asioista ja suht' hyvää mieltä kuplii pinnalla. Olen jälleen kerran yksin kotona ja minulla on koko ilta aikaa vain itselleni. Tein aivan mielettömän hyvää tonnikalasalaattia, laitoin lonkeron pakastimeen jäähtymään, vuokrasin leffan (ERITTÄIN harvinaista minulle) ja ostin jopa hieman popcorneja itselleni. Ennen leffailtani aloittamista kuuntelen tässä hyvää musiikkia ja kirjoittelen tänne, olo on rentoutunut. :)

Aiemmin päivällä tapasin ystäväni ja kävin katsastamassa SaiPan treenejä. Oli ihan hauska istuskella hallilla ja tutkailla pelaajia.

Suurempi onni koostuu pienistä murusista, ja esim. nuo edellä mainitut asiat ovat minulle niitä murusia.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
VIHDOINKIN!!!!

Koko päivä on ollut tylsä, kuin normaali kansantaloustieteen luento. Samoin koko viikko. Mutta nyt tuli sellainen uutinen, joka pamautti jalat alta positiivisessa mielessä!

Nimittäin opintosuoritusrekisteriin ilmestyi tänään seuraavanlainen merkintä:

Johdatus kansantaloustieteeseen Opintojakso/Kokonaissuoritus 28.07.2003 2 1


Mikä siis tarkoittaa suomeksi sitä, että tuo perkeleen kurssi on vihdoin LÄPI!!!!! 2 opintoviikon kurssi, arvosanalla 1. Eli siis juuri rimaa hipoen, mutta siltikin. Läpi!!!

Ihanaa!!!
 

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Hyvin menee. Pitkä loma alkaa viikon päästä elikäs ensi viikko on sitä ihanan kutkuttavaa loman odottelua... ai että. Vitutusketjun viimeisiä viestejä (lomiin liittyen) lukiessa ei voi pienenpieni vahingonilokaan olla lisäämättä positiivista mieltäni. :)

Eikä siinä vielä kaikki! Huomenna näkee emäntää parin kuukauden tauon jälkeen. Ei haittaa.

Ja vielä lisäksi, jokerina erittäin pohjalla. En mennyt tänään turhaan Stadikalle. Näin nimittäin yhden uuden Suomen ennätyksen. Että semmosta.

Summa summarum: kyllä kelpaa.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
"Olutta kustavissa"

Huomenna totaalilepuutukseen saaristoon viikoksi. Uintia, grillaamista ja saunomista. Eiköhän tämä tästä!
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Life is...GLORIOUS!

Onnellisuuteni kumpuaa tällä hetkellä yhdestä simppelistä ja kuitenkin niin monimutkaisesta asiasta. Tajusin nimittäin tänä aamuna, että ilman avopuolisoani olisin todellakin vain puolikas. Minullahan on aivan upea nainen kumppaninani ja asiat siis aivan perkeleen hyvin. Rakastan sinua, kulta!
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Kun äsken tuli avauduttua vitutusketjuun flunssan johdosta, niin kai sitä pitää tilittää tännekin vastapainoksi.

Pomo nimittäin soitti, että eilen valmiiksi saamamme ikkunanpesu-urakka on ilmeisesti mennyt läpi. Ja kun tuohon lisätään se, että myös toinen - jo pitkään "ilmassa roikkunut" - urakka menee ilmeisesti kohta laskutukseen, rahatilanne paranee HUOMATTAVASTI kertaheitolla. Hienoa.

Meikäläisellä on myös lomaa ensi tiistaihin asti, koska seuraavaan kohteeseen ei saatu hommattua nosturia sitä ennen.

Lisäksi tänään alkavat Superpesiksen pudotuspelit, ja Kinnari lyö SMJ:n maanrakoon.

Eiköhän se flunssakin saada talttumaan pikkuhiljaa...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nielikäinen sai sopimuksen, Nielikäinen sai sopimuksen, Nielikäinen sai sopimuksen, Niel.... Jipii. :) Nyt SaiPa ei enää ole ihan niin HVM ja Mikki Hiiri tiimi.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lisää onnellisuutta:

Äskettäin sähköpostini lukiessani sain tietää, että kauan työstämäni opinnäytetyö poiki ainakin kieliasullisesti vitosen! Tämä sai aikaan lievää hymyilyä koneen ääressä, palkittiinhan se raataminenkin!
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Pikku hiljaa voi jo vähän tuuletella, nimittäin huomenna pääsen auttamaan muutossa. Tyttöystäväni muuttaa kesän jälkeen takaisin lappeen Rantaan ja vielä ihan tuohon viereiseen taloon. Aeka mukavata.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Vihdoin tänään alkaa ansaittu kahden viikon loma. Esteri tosin ei ole samaa mieltä ja avannut ruman takalaatikon ammolleen. Sen vuoksi vettä on myös konttorimme puolella - katto vuotaa.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tunninpäästä suihkunraikkaana omassa sängyssä käymässä nukkumaan. Kännykät äänettömälle, herään sitten joskus.
Onko hienompaa tunnetta kuin yövuoron jälkeen nukkumaanmeno \o/.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
HYVÄ MINÄ!

Mä oon tosi kova jätkä! JES JES JES! Syytä en aio kaikelle kansalle
kertoa, mutta olen siis onneni kukkuloilla!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Työt loppuu kolmen tunnin ja vartin päästä \o/

Kesätyö ohi ja pääsee viikon (ansaitulle?) lomalle ennen koulun jatkumista. Sopiva 16 tunnin urakka ja siihen on hyvä päättää nelisen kuukautta kestänyt rupeama.

Toinen onnellisuuden aihe on se, että näen kultani taas muutaman päivän tauon jälkeen tänään. Ja mikä parasta, saamme viettää 10 päivää yhdessä ennen kuin hän muuttaa opiskelujen takia kauemmas. Kaikki ilo irti, saa olla todennäköisesti ilman nettiä 10 päivää. Tuuletuksen paikka sekin \o/



P.S. Asiathan pistetään tärkeysjärjestykseen, eli nainen miljoona kertaa enemmin kuin netti..
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Aahh, on tää hienoa! Ehdin pelätä pahinta, kun Ykköspesiksen Itälohkon 2. nousukarsintapelissä mentiin supervuorolle ja tekstitv tuntui päivittyvän toivottoman hitaasti..
Mutta lopulta, viimeinkin!

Ykköspesis, täältä tullaan taas vuoden tauon jälkeen!

Nyt ei jaksa stressata edes koulukiireistä.
 
Viimeksi muokattu:

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
\0/ näyttää siltä, että olisin löytänyt kumppanin itselleni. Ei saisi vielä iloita, mutta hyvältä näyttää. Kivaa näin kuivan jakson päätteeksi. Ei haittaa edes se, että maanantaina alkaa arki ja loma loppuu.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nainen jonka kuvittelin jo menettäneeni lopullisesti kaksi vuotta sitten onkin vapaalla jalalla. Viikonloppuna lähdemme päiväristeilylle Tukholmaan. VOI PERKELE ETTÄ ON RAKASTUNUT!!!
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kahdeksan päivän työputki kohta (8 tunnin päästä) takana ja pääsee kahden päivän vapaalle.

Happyhappyjoyjoy.
 

Dave T

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Menen ensi kesänä naimisiin. Että mies voi olla onnellinen. Ja kännissä. Se on vielä tässä vaiheessa mahdollista sunnuntai-iltaisinkin. Ehkä tällaista "onnea" tulee muisteltua joskus vanhempanakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös