Onnittelut, DaveT.
Toisaalta mieshän on aina onnellinen, kun se on kännissä. =)
Jep, minäkin olen ihan mielissäni. Fuksit tulevat huomenna ja taas saa kerrankin tuntea itsensä tärkeäksi - ainakin parin viikon ajan, kun saa olla se tuki ja turva, eli tutor-setä.
Sitten toisaalta olen onnellinen, koska suurista puheistani tulleesta haasteesta selvisin ihan kohtuudella. Väitin meinaan keväällä muutamalle tutulle naiselle, että kyllä miehetkin osaavat tarvittaessa leipoa. No nämä pistivät korvan taakse asian ja vaativat minua ja kaveriani joskus leipomaan heille. Se joskus oli tänään. Meikäläinen leipoi jauheliha- ja kinkkupasteijoita ja kaverin kanssa vielä väsättiin kääretorttu, joka tosin näytti enemmän Kiasman veistokselta. No joka tapauksessa pasteijoitani kehuttiin paljon ja kääretorttukin katosi parempiin suihin ja yksi vieraista vielä kaapi käärepaperista täytteen jämät, kun "tää on niin hyvää!" =)
Sitten on myös hyvä fiilis siitä, että uusi kämppis on ihan asiallisen oloinen jamppa. Kun kaikenlaista koheltajaa on aina välillä näkynyt, niin nyt on ihan fiksun tuntuinen variaatio.