Onnellisuusketju

  • 1 294 723
  • 7 895

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Dave T
Menen ensi kesänä naimisiin. Että mies voi olla onnellinen. Ja kännissä. Se on vielä tässä vaiheessa mahdollista sunnuntai-iltaisinkin. Ehkä tällaista "onnea" tulee muisteltua joskus vanhempanakin.

Niin, tulihan sitä mentyä naimisiin kesällä. Ja on sitä joskus tullut oltua kännissäkin. Ja voin "kokemuksen" rintaäänellä sanoa, voi sitä olla sunnuntaisinkin kännissä...

Ja aina sitä tulee muisteltua niitä "villejä nuoruusvuosia"...

Että silleen...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onnittelut, DaveT.

Toisaalta mieshän on aina onnellinen, kun se on kännissä. =)

Jep, minäkin olen ihan mielissäni. Fuksit tulevat huomenna ja taas saa kerrankin tuntea itsensä tärkeäksi - ainakin parin viikon ajan, kun saa olla se tuki ja turva, eli tutor-setä.

Sitten toisaalta olen onnellinen, koska suurista puheistani tulleesta haasteesta selvisin ihan kohtuudella. Väitin meinaan keväällä muutamalle tutulle naiselle, että kyllä miehetkin osaavat tarvittaessa leipoa. No nämä pistivät korvan taakse asian ja vaativat minua ja kaveriani joskus leipomaan heille. Se joskus oli tänään. Meikäläinen leipoi jauheliha- ja kinkkupasteijoita ja kaverin kanssa vielä väsättiin kääretorttu, joka tosin näytti enemmän Kiasman veistokselta. No joka tapauksessa pasteijoitani kehuttiin paljon ja kääretorttukin katosi parempiin suihin ja yksi vieraista vielä kaapi käärepaperista täytteen jämät, kun "tää on niin hyvää!" =)

Sitten on myös hyvä fiilis siitä, että uusi kämppis on ihan asiallisen oloinen jamppa. Kun kaikenlaista koheltajaa on aina välillä näkynyt, niin nyt on ihan fiksun tuntuinen variaatio.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sistis
Onnittelut, DaveT.

Sitten toisaalta olen onnellinen, koska suurista puheistani tulleesta haasteesta selvisin ihan kohtuudella. Väitin meinaan keväällä muutamalle tutulle naiselle, että kyllä miehetkin osaavat tarvittaessa leipoa. No nämä pistivät korvan taakse asian ja vaativat minua ja kaveriani joskus leipomaan heille. Se joskus oli tänään. Meikäläinen leipoi jauheliha- ja kinkkupasteijoita ja kaverin kanssa vielä väsättiin kääretorttu, joka tosin näytti enemmän Kiasman veistokselta. No joka tapauksessa pasteijoitani kehuttiin paljon ja kääretorttukin katosi parempiin suihin ja yksi vieraista vielä kaapi käärepaperista täytteen jämät, kun "tää on niin hyvää!" =)


Mikseivät miehet osaisi leipoa, itse leivon usein ja osaan tehdä monenmoista ruokaa ja niillä olen ihmisiä yllättänyt. Kummallinen käsitys on naisilla, jos miesten taitoja keittiössä epäilevät, kyllä se mieskin osaa leipoa, kokata ja hyvin vielä. Hienoa, että pääsit näyttämään "epäilijöille", niin sitä pitää.

Lopuksi vaan ei vähimmäksi onnea kaikille, joilla parisuhde kukoistaa, nauttikaa siitä, se on hienoa. Kävisi itselle vielä joskus samoin:)

Niin ketjun aiheeseen, olen onnellinen kun elän.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tatzka
Mikseivät miehet osaisi leipoa, itse leivon usein ja osaan tehdä monenmoista ruokaa ja niillä olen ihmisiä yllättänyt. Kummallinen käsitys on naisilla, jos miesten taitoja keittiössä epäilevät, kyllä se mieskin osaa leipoa, kokata ja hyvin vielä. Hienoa, että pääsit näyttämään "epäilijöille", niin sitä pitää.

Allekirjoitan tämän täysin. Ylläkirjoittaneen pizzoja useita kertoja viiden promillen humalassa syöneenä tiedän, että kokkaus on verissä. Kuten myös minulla.

Onnellinen olen, koska minulla on opiskelupaikka ja näyttäisi vielä naisasiatkin olevan hyvällä mallilla..;)

Vielä kun löytäisi sopivan kämpän ja saisi opiskeluinnon päälle, se olisi siinä. Bisnesman olisi tosionnellinen!
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Pedofiilipapin murha

"Bostonilainen John Geoghan istui 9-10 vuoden tuomiotaan Souza-Baranowskin vankilassa. Samalla osastolla ollut elinkautiseen tuomittu murhaaja Joseph Druce kuristi Geoghanin kuoliaaksi toissa päivänä. "

Kiitos Joseph Druce , teit ainakin minun hieman onnellisemmaksi.
Mitali ja armahdushan tuolle pitäsi antaa.

K
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Onnellisuuskäyrä on tasaisessa nousussa. Yhtä ainoata syytä en voi nimetä, niitä kun on useita. Osa on tapahtunut, osa tapahtuu parhaillaan, osa tulee tapahtumaan kohta. Sieltä yhdestä paikastakin, minne jouduin lauantaina menemään, selvisin huomattavasti nopeammin ja huomattavasti pienemmän ketutuksen kourissa kuin etukäteen pelkäsin.

Ja kyllä, kukoistava parisuhde on hieno asia!
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Pakko laittaa tämä myös tänne, kun niin kauheaan hymyyn tuo suun sai...

Crespon siirto varmistettiin Chelsea - MSK Zilina ottelun puoliajalla. On muuten todella mielenkiintoinen tutkapari tiedossa akselilla Veron - Crespo. Ja vielä kun siellä hyökkäyksessä toisena kaverina on Mutu, niin tehoja on luvassa. Joukkueen mahdollisuudet mestaruuteen parani kyllä heti muutamalla pykälällä Crespon ansiosta. Ah, ketä niillä muilla Manuilla ja kumppaneilla siellä kärjessä hääri, who cares... :-)
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kesätyöt loppuvat right about now ja meikämandoliino lähtee parin viikon hermolomalle ennen koulun alkua.

Bissee... siiderii.. grappaa... kaikkea...

Pitäkäähän hauskaa töissä!
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti V-man
Kesätyöt loppuvat right about now ja meikämandoliino lähtee parin viikon hermolomalle ennen koulun alkua.

Bissee... siiderii.. grappaa... kaikkea...

Pitäkäähän hauskaa töissä!

Minulla asetelma on hieman toisinpäin: kesätyöt toki loppuivat tänään, mutta riemuissani olen jatkosta. Maanantaina työt nähkääs jatkuvat kuin mitään taukoa ei koskaan olisi ollutkaan! Kauan jännittämäni jatko mahdollistui vuodeksi eteenpäin. Uraaaal! Hiiteen koulun loppuun käym...ei sentään, vielä yhden kurssin kun saisi suoritettua niin tutkinto olisi siinä. Perkele että elämä on hienoa!

Ja V-man: totta helvetissä töissä pidetään hauskaa!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Muija ja tytär ovat koisimassa ja meikäläisellä on vihdoinkin mahdollisuus katsoa videolta viimeisimmät "Perhe on pahin" jaksot. Archie Bunker tuolille ja bisseä kaapista, mars. Ah, mikä ihana rauha!
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman
Allekirjoitan tämän täysin. Ylläkirjoittaneen pizzoja useita kertoja viiden promillen humalassa syöneenä tiedän, että kokkaus on verissä. Kuten myös minulla.

Onnellinen olen, koska minulla on opiskelupaikka ja näyttäisi vielä naisasiatkin olevan hyvällä mallilla..;)

Vielä kun löytäisi sopivan kämpän ja saisi opiskeluinnon päälle, se olisi siinä. Bisnesman olisi tosionnellinen!

Näinpä siinä elävä esimerkki ja miinustetaan känni miinukset ;)

Kämppä löytyy kun on asennetta, aikaa saattaa kulua, mutta yhtäkkiä se unelmakämppä on edessä.

Nais asiat jos sujuvat on turhavalittaa, se on se suurin kompastuskivi, muut ovat pelkkää suolaa.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
No nyt on käynyt niin, että minusta on tullut isä.
Viime yönä klo 01:03 vaimo raskaan pakerruksen jälkeen pyöräytti tytön perheeseen.3330g ja 49cm.....

Hienoa on tämä.....
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pata13
No nyt on käynyt niin, että minusta on tullut isä.
Viime yönä klo 01:03 vaimo raskaan pakerruksen jälkeen pyöräytti tytön perheeseen.3330g ja 49cm.....

Hienoa on tämä.....

Onnea vaan valtavasti. Hienoja asioita.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Kinnari pääsi Superpesiksen finaaleihin!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ensimmäistä kertaa päiviin helpottunut olo - hymyilyttää. Voisinpa melkein sanoa olevani onnellinen!

vlad#16.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei tätä varmaan ihan onneksi voi vielä kutsua, mutta vlad:n tavoin voisin todeta, että nyt on pitkästä aikaa vähän parempi päivä. Tänään olin taas kunnolla oma itseni ja mieli on sen takia hyvä. Koko elokuu oli melkoisen raskas henkisesti lukuisista syistä, kuten nyt tämä syyskuun alkukin. Välillä olen ollut jo itsekin todella huolissani itsestäni, mutta kait tämä tästä pikku hiljalleen lähtee... En tosin halua vieläkään mitenkään "tuulettaa" liikaa, henkinen väsymys ja paine eivät häviä yhdessä päivässä kuin tuhkat tuuleen.

Onni taitaa koostua kuitenkin hetkistä, kuten myös elämä, ja tänään siis tunsin ainakin hetkittäin onnea/iloa. Yksi tunne tuli siinä vaiheessa, kun ilta-aurinko paistoi, sain lukittua jäätelökioskin oven ja pääsin aloittamaan kotimatkan 12h:n päivän jälkeen tietäen, että saisin olla kotona yksinäni.

Nyt on melko hyvä olla, vaikka kaikki ei olekaan kunnossa. Tästä olen iloinen!

Edit: Pata13: Minultakin suuren suuret onnittelut sinulle ja vaimollesi!
 
Viimeksi muokattu:

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Näin tänä yönä enkelin ja se puhui minulle.

Hyvä meininki!

muaddib
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti muaddib
Näin tänä yönä enkelin ja se puhui minulle.

Hyvä meininki!

muaddib

Tarkista ihmeessä lääkitys, seuraavassa vaiheessa ne enkelit rupeavat lupailemaan kaikkea mahdotonta maan ja taivaan väliltä.

Sen jälkeen sitä sitten mennään eikä meinata!

vlad#16.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaksi viikkoa seurustelua takana maailman ihanimman naisen kanssa. Tämänkaltaista tunnetta en ole kokenut kymmeneen vuoteen. Siis minä olen ihan oikeasti aivan järjettömän rakastunut!!!
 

Afan

Jäsen
Mitä ihmettä? Ketju löytyi vasta viidenneltä alasivulta... äkkiä ylös!

Ovatko muut jatkoaikalaiset valahtaneet ihan onnettomiksi, kun kiekkokausi alkaa/alkoi?

Pikaisella pohdinnalla tulin siihen tulokseen, ettei minulla ole aavistustakaan, koska olen viimeksi ollut yhtä hyvällä mielellä. Kerrassaan loistava päivä eilen. Hymyilyttää.

Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Afan
Pikaisella pohdinnalla tulin siihen tulokseen, ettei minulla ole aavistustakaan, koska olen viimeksi ollut yhtä hyvällä mielellä. Kerrassaan loistava päivä eilen. Hymyilyttää.
Minun ei tarvitse tuota asiaa edes pohtia. En ole koskaan, siis koskaan, ollut yhtä onnellinen kuin olen ollut perjantai-iltapäivästä lähtien. Sukat pyörivät jaloissa niin että kantapäitä kuumottaa. Syy onnellisuuteeni löytyy tuosta toisesta ketjusta. Vaikka ulkona pilvistä onkin, niin minulle paistaa aurinko!
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensi lauantaina on näillä näkymin edessä testi.
Tapaan Maailman Ihanimman Naisen vanhemmat.
Jänskättää niin perkeleesti.
Lienenkö sitten unelmien vävypoika? ;)

No, onnellinen olen silti.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös