Onnellisuusketju

  • 1 291 468
  • 7 895

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
VHS-kasettien suurimpia +/- puolia on aina ollut se, ettei kuitenkaan muista kirjoittaa mitä on vaikkapa jonkun leffan perään nauhoittanut. Harvemmin mitään sellaista, mikä olisi omaa tekstiään etikettiin kaivannutkaan, mutta joiksu satunnaista kelailijaa lykästää!

Wayne's World 2:n (ihan ok katsottavaa kummeiseen olotilaan) perästä löytyi ensteks tyypillinen musadokkari 60-70 lukujen musasta. Doorsia, Alice Cooperia, Bowieta, Lou Reed ja Iggy Pop. Hauksaa oli kun Iggy kertoi normaaliyleisönsä rakenteesta: opiskelijoita, työttömiä ja mielenterveydeltään järkkyneitä - innokkaimmat fanit ovat Vietnamin veteraaneja. Ja sitten jotain sekalaisia musavideoita.

Mutta syy, miksi kirjoitan tähän ketjuun on se, että samalta kassulta löytyi myös legendaarinen Monty Pythonin live-esiintyminen Hollywood Bowlista. Ehdottomasti hykerryttävintä oli nähdä monen vuoden tauon jälkeen Kreikan ja Saksan filosofien jalkapallomatsi. Ja vertaus amerikkalaisesta oluesta ja rakastelusta kanootissa osuu aina maaliinsa. "They are both fuckin' close water"

Eh-he-hee.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Rakkauselämä kukoistaa, jazzit piristää Poria ja synttärit lähenee.

Jazzien mukana Poriin tulee roimasti vierailijoita, jotka saavat nauttia heidän mielestään hyvästä musiikista ja kauniista kesäisestä Porista. Tervetuloa kaikki vierailijat!

Synttärit lähenee, mutta vasta viikonloppuna tulee suurin ja paras lahja. Kihlattu on järjestänyt jonkun mukavan yllätyksen lauantain ja sunnuntain väliseksi ajaksi, enkä edes vielä tiedä mistä itsemme tulemme löytämään. Kultani viettää omia juhliaan sunnuntaina.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Katseeni ja ehkäpä maailman paras takamus kohtasivat salilla äskettäin. Eikä sen (takamuksen) kantajakaan ollut hullumman näköinen. Eikös se ole hyvä, jos tälläisistä pikku(?)asioista saa riemua elämäänsä :)

Helteissä on luontaisetunsa, mutta työnteko - varsinkin ikkunanpesu - tällä säällä on yhtä helvettiä. Duunipäivän aikana hikoilee varmaan useamman litran.

Noh, kyllä tämä taas voitoksi kääntyy, kun keskiviikkona pääsee jälleen katsomaan Hellacoptersia (ja Rollareita) livenä. Ja torstaina tie vie taasen väijymään huumoripunkkia Klamydian esittämänä ihan täällä Järvenpäässä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Helteet näyttävät jatkuvan ja hyvä niin. Tällainen se kesän olla pitää. Yes!

Tänään mottonani on "pienistä asioista onnelliseksi",

vlad#16.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Nyt menee hyvin. Töissä olo ei ota päähän johtuen mahtavasta säästä. Yksityiselämän puolella menee hyvin, syksyllä luvassa uusia, mielenkiintoisia työtehtäviä, tänään saa nauttia hyvästä tenniksestä hyvässä seurassa ja naiset ovat taas kesän kunniaksi hehkeimmillään.

Olen onnellinen. Niih.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä hetkellä ensin vaan vitutti kun pitää olla töissä ulkona kantamassa monen kilon painoisia laukkuja täynnä esitteitä, mutta sitten tulin kotiin käymään ja tuli mieleen, että mullapas onkin maailman ihanin poikaystävä.

Se tekee onnelliseksi.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En tiedä, määrittelisinkö tämän hetkisen olotilani onnellisuudeksi, mutta ainakin nyt on erittäin hyvä olla. Parin kuukauden 'harhailun' jälkeen olen jälleen jollain tavoin löytänyt itseni ja sellaisen hyvän ylpeyden, joka on myös avannut silmäni. Tuntuu hyvältä huomata itsestä, että vahvuutta ja voimaa on olemassa.

Olen myös saanut olla nyt paljon yksinäni kotona. Tuosta asiasta olen aiemminkin jo iloinnut tähän ketjuun, mutta täytyy iloita vähän lisää. Tänään äitini kävi miehensä kanssa nopeasti kotona ja melkeinpä samantien he jälleen pakenivat kaupungin kuumuutta mökille. Sopii minulle enemmän kuin hyvin; jos he tulevat torstaina kotiin, olen saanut olla viikon yksinäni lukuun ottamatta paria tällaista pikavierailua. :) On ihanaa vain mennä ja tulla, kuunnella musiikkia juuri niin kovalla kuin haluaa ja tapailla ystäviä.

Lämmin ilma aiheuttaa myös hyvää mieltä. Voi kyllä olla, että vielä tänäänkin tulen töissä kiroilemaan ankarasti, eilenkin työpaikkani lämpömittari näytti nimittäin vaatimattomat +36 astetta. Asiakkaat ovat kuitenkin iloisia ja hyväntuulisia, sitä kautta jaksaa. Lisäksi 'mansikkapoika' on palannut välittömään läheisyyteeni myymään mansikoita ja muutenkin esim. rullaluistimilla kioskin eteen pyörähtävät miesasiakkaat ovat erittäin pop. Juttuseuraa saa aina välillä ja kesätunnelma vain poreilee ilmassa. Illalla voin sitten polkea kaikessa rauhassa kotiin, käydä uimassa/kylmässä suihkussa ja vain rentoutua.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Tyttöystävä pääsi kouluun. Hänen onnellisuutensa lisää samalla omaani. On kiva nähdä, kun toinen on silminnähden helpottunut.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Jiihaa hellettä!

Vihdoinkin tänne jääkarhun persereikäänkin ollaan saatu hieman lämpöä!!

Ylihuomenna Pärnuun viettämään railakasta pitkää viikonloppua! Toivottavasti ilmat säilyvät samanmoisina!

Ja nyt suihkun kautta takaisin terassille lämmittelemään!
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jees, jees. Olemme nyt pesemässä ikkunoita Helsingin yliopiston fysiikan laitoksella, ja tänään pomon kanssa löimme sopparit kuntoon. Hankala sitä oli virnettä peitellä, kun palkkaa tulee lähes tuplasti enemmän viimevuotiseen verrattuna, vaikka urakka pysyy täsmälleen samana. Ei voi tajuta... mutta eipä mun tarvitsekaan.

Lisäksi duunia riittää niin paljon kuin me jaksamme tehdä, joten todennäköisesti saan jopa käärittyä hieman tuohta syrjään opiskelua varten.

Ja sitten vielä: duunissa tämä sää vituttaa, mutta nyt, kun olen lähdössä Hyvinkäälle katsomaan pesiksen paikalliskamppailua, ei voi kuin hymyillä.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen
Kannattaa kokeilla...

Kehuin äsken erään alaisen (syystä) mutta ihan ex-tempore.
Äijän (n.50 v) naama oli kuin hangon keksi ja itselleni tuli myös aika hyvä fiilis.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Kannattaa kokeilla...

Viestin lähetti Rosoh
Kehuin äsken erään alaisen (syystä) mutta ihan ex-tempore.
Äijän (n.50 v) naama oli kuin hangon keksi ja itselleni tuli myös aika hyvä fiilis.

Työelämässäkin kaksi suomalaisille vaikeinta sanaa pomolle, kolleegalle ja/tai alaiselle

Kiitos

Anteeksi
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Kehuin äsken erään alaisen (syystä) mutta ihan ex-tempore.
Äijän (n.50 v) naama oli kuin hangon keksi ja itselleni tuli myös aika hyvä fiilis."

Niin, johtuiko tuo kehuista vai siitä että henkilö alkoi kuumeisesti miettimään kehumisten syitä, yleensä taidetaan ennen YT-neuvotteluja hieman kehua työntekijöitä jotteivat potkut tunnu niin pahalta. Tai sitten kehuminen on hyvä tapa kertoa ettei henkilöä oikeastaan tulla ylentämään ikinä, saatika sitten antamaan palkankorotusta.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Viikonloppu tulossa. Pääsee taas muutamaksi päiväksi oman kullan viereen, siitä onkin muutama viikko kun viimeksi sai käpertyä rakkaansa kainaloon ja nukahtaa rauhallisena.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen
Viestin lähetti varjo
[B
Niin, johtuiko tuo kehuista vai siitä että henkilö alkoi kuumeisesti miettimään kehumisten syitä, yleensä taidetaan ennen YT-neuvotteluja hieman kehua työntekijöitä jotteivat potkut tunnu niin pahalta. Tai sitten kehuminen on hyvä tapa kertoa ettei henkilöä oikeastaan tulla ylentämään ikinä, saatika sitten antamaan palkankorotusta. [/B]

Niin, ...... en tiedä miten muut asian hoitavat mutta tyylini on ollut se että silloin kuin kehutaan niin kehutaan aiheesta politikoimatta ja ilman hyötynäkökulmien laskelmointia ja silloin kun ruoskitaan niin sitten ruoska heiluu....

Suora välitön ja rehellinen palaute kunniaan.

Täältä tähän ja tästä aiheesta.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ah, tänään vielä töitä mutta sen jälkeen viikon loma! Lähden mökille suoraan töistä, ihanaa. Pääsee uimaan järveen, ottamaan aurinkoa, syömään äidin kasvislasagnea... Ihana viikonloppu tiedossa.
Maanantaina jatkoajan oma kiekkoleidi Poison tulee vieraakseni ja vietämme hauskan päivän yhdessä.
Keskiviikkona kaverin mökille rentoutumaan ja lauantaina takaisin Stadiin.

Kyllä se kesä on ihanaa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti fiftyeight
Vanhat miehet ovat aina oikeassa, usko siis Predan sanoja. Nyt mietit kaikki mahdolliset ja varsinkin mahdottomat keinot ja jutut, jolla hellit nuorikkoasi vähintään 2-3 viikkoa, tai ainakin niin kauan että hän on ehtinyt kehumaan sinut maasta taivaisiin kaasolle, parhaille ystävättärilleen, äidilleen, tädeilleen ja mummoilleen ja varsinkin työ/opiskelukavereilleen.

Sen jälkeen voit lähteä viihteelle. Voin lähteä mukaan.

Johan minua on kehuttu ympäri Suomea ja kuulemma koko suvun mielestä olen hyvä mies.

Ja kyllähän tässä hellittykkin on. Minulla on sen verran hyvä vaimo, että ymmärtää hyvin kaverien kanssa rellestämisen. Mutta enpä ole vielä kerinnyt ottamaan...

Niin, ja tosiaan, ei girlzillalla voi olla maailman ihaninta poikaystävää...minä olen naimisissa...

Että silleen...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaikka päivä onkin muuten ollut suoraan sanottua juuri SIELTÄ, on pakko repiä iloa jostakin. Olo ei parane siten, että kelailee jatkuvasti negatiivisia juttuja. Joten väkisinkin pari ilonaihetta tähän päivään:

- Kaverini tulee kohta käymään
- Illaksi on tiedossa mukavaa ohjelmaa systerini ja kaverini kanssa, kotiin on tosin tultava ajoissa, mutta alkuiltakin voisi jo kohottaa fiilistäni
- matkapuhelimen saa pois päältä, jolloin ei tarvitse vastailla v-mäisiin puheluihin


Viestin lähetti girlzilla15
Maanantaina jatkoajan oma kiekkoleidi Poison tulee vieraakseni ja vietämme hauskan päivän yhdessä.

Tuossa sitten iloa lisää. Lähden huomenna reissuun, sinkoilen ympäri Suomea. Ainakin Riihimäellä, Tervakoskella, Hämeenlinnassa, Tampereella ja Helsingissä tulee todennäköisesti käytyä. Tekee aivan tajuttoman hyvää päästä pois kotoa, oikeastaan olisin lähtenyt mielelläni jo tänään. Girlzillan tapaamista odotan todella paljon.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Huikea viikonloppuylläri takana. Kultani järjesti meille Naantalin kylpylään sviitin synttärilahjaksi itselleen ja mulle, jossa vietimme lauantaina ja sunnuntaina huikeata aikaa. Muutenkin loistava viikko takana kaiken kaikkiaan!
 

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
Olen onneliinen koska olen ollut kaksi viikkoa merellä purjehtimassa, olen menossa Faniristeilylle ja Elokuun alussa Puolaan 5:ksi kuukaudeksi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Loma alkoi. Sokoksesta löytyi todella edullinen tuuletin. Kaikki muut liikkeet myivät lähinnä eioota. Nyt pystyy sisälläkin istumaan pyörtymättä. Ehkä saan tänä yönä jopa nukuttua yli tunnin putkeen.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Oon onnellinen

Pitänee minunkin avautua tähän ketjuun ensimmäistä kertaa. En nimittäin ole koko lähes 23-vuotisen elämäni aika ollut näin onnellinen kuin tällä hetkellä kesällä 2003.

Opiskelut on saatu päätökseen ja teen töitä aivan unelma työpaikassa ja saan tehdä työtä, josta olen aina haaveillut. Mikä parasta, tämä on minulle ensimmäinen vakituinen työpaikka ja parempaa ei voisi yksinkertaisesti toivoa. On sopivasti haasteita, mielenkiintoisia tehtäviä, kodinoloinen ympäristö, mahtavat työkaverit ja erittäin hyvä työhenki. Rento ilmapiiri, jossa luotetaan työntekijään ja ei siinä liksassakaan ole moittimista. Edes kesäloman puuttuminen ei harmita.

Olen myös elämäni kunnossa fyysisesti. Kova kuntosaliharjoittelu on tuottanut hedelmää ja tunnen olevani hyvässä kunnossa fyysisesti. Paremmassa kuin koskaan.

Myös läheisen ihmisen tervehtyminen vakavasta sairaudesta on tehnyt mieleni onnelliseksi.

Asun myös ensimmäistä kertaa omassa kämpässäni ja omassa rauhassa yksinäni. Rauhallisella alueella, mutta kuitenkin kävelymatkan päästä Turun keskustasta. Vuokra on erittäin kohtuullinen suhteessa asunnon hyvään kuntoon. Naapurit on mukavia ja ei mitään valittamista missään suhteessa.

Viimeisenä, muttei vähäisempänä, olen löytänyt aivan ihanan tyttöystävän, jonka kanssa viettää aikaa ja joka sopii minulle kuin nyrkki suutarin silmään. Samassa loistavassa ihmisessä yhdistyvät kauneus, seksikkyys, äly, huumorintaju, iloisuus, positiivisuus ja oikeastaan kaikki ne luonteenpiirteet, joista olen kumppanissani unelmoinut. Myös minun luonteeni kaikki piirteet sopivat hänelle ja uskon todella, että meillä tulee olemaan hyvä rakastavainen tulevaisuus. Ainakin olen ihan oikeasti ensimmäistä kertaa elämässäni rakastunut, tämä on merkillinen tunne jota en ole aiemmin vielä kokenut. Ollaan oltu jo kuitenkin aika kauan yhdessä joten mitään alkuhuumaa tämä ei enää ole. Tuntuu siltä, että välitän rakkaastani päivä päivältä vaan enemmän.

Voisin väittää, että tällä hetkellä menee niin hyvin kaikki kuin vain voi mennä. Uusi lätkäkausikin alkaa kohta ja odotukset varsinkin TPS:n suhteen ovat taas korkealla. Harmi vain, että en töiden takia päässyt Pitsiturnaukseen.

Elämä rules!
 
Viimeksi muokattu:

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kahdenkeskisen yöuinnin tyynessä meressä (ei Tyynessämeressä :oP) jälkeen on aika mahtava olo. Raukea ja hyvä, kun saa nukahtaa rakastamansa ihmisen kainaloon. Eipä tätä olotilaa oikein muuten voi kuvata kuin sanalla onnellinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös