Onnellisuusketju

  • 1 294 723
  • 7 895

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harvemmin sitä on tullut oltua onnellinen kouluasioista, vaan nytpä olen. Yläaste on alkanut osaltani varsin mukavasti käyntiin, Äidinkielen ensimmäisestä kirjoitelmasta sain numeroksi 9½ ja sama numero koristi myös ensimmäistä matematiikan koettani. Äidinkielen kirjakuulustelusta sain myöskin täydet pisteet, 3/3 (Kirjan päähenkilöstä piti kirjoittaa lyhyt essee). Historian kokeet saamme luultavasti ensiviikolla, mutta siitä en osaa kovinkaan hyvää numeroa odottaa, historia on yksi vaikeimmista aineista minulle. Niinno, mistäs minä voisin niitä tietää, kun kaikki on tapahtunut ennen kun olen syntynyt?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tulin äsken hammaslääkäristä ja vielä 22-vuotiaanakin voin sanoa, ettei minulla ole ollut yhtään (!) reikää. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että vanhemillani on molemmilla niin huonot hampaat, että mistä kummasta olen perinyt hammaslaatuni? heh
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Arnold
Tulin äsken hammaslääkäristä ja vielä 22-vuotiaanakin voin sanoa, ettei minulla ole ollut yhtään (!) reikää. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että vanhemillani on molemmilla niin huonot hampaat, että mistä kummasta olen perinyt hammaslaatuni? heh

Häh häh. Meikäläinen on 23, eikä mulla ole ollut vielä yhtään reikää!

Hammaslaatujen periytymisestä voisi tietysti heittää montaakin veikkausta, mutta nostetaan nyt kuitenkin hattua Suomen hammashuollolle. Se on sentään kokonaisuutena melkoisen hyvää tasoa.

Mistä itse olen onnellinen... en tiedä. Tuli kuitenkin eilen kiva fiilis juteltuani parin naispuolisen tutun kanssa. Vaikka sinkkuelämää vietänkin, niin ainakin onneksi kaveripuoliset asiat ovat sillä rintamalla kunnossa. Siitä on hyvä rakentaa pohjaa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti bisnesman
Lienenkö sitten unelmien vävypoika? ;)

Jos tytär on ainoa perijä ja vanhemmilla on rahaa likimain kuin Brunein sulttaanilla, niin ainakin omasta mielestään unelmien vävypoika...vai...

Itsensä kohdalle miettien tuota vävypoika-asiaa: minähän olen unelmien vävypoika, kaikki eivät vain sitä tajunneet...

Että silleen...
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Viestin lähetti Miika-90
Äidinkielen ensimmäisestä kirjoitelmasta sain numeroksi 9½
-snip-
Äidinkielen kirjakuulustelusta sain myöskin täydet pisteet
-snip-
En ihmettele. Olen muutaman kerran kiinnittänyt huomiota viestiesi kieliasuun sekä kypsyyteen ja epäillyt, ettei toi -90 voi olla tuon kaverin syntymävuosi. Suurin osa aikamieskirjoittajista jää taakse. Jatka samaan malliin.

Onnellisuudesta.. Kaikista pikkuvaivoista huolimatta olen suht terve ja voin tehdä kropallani mitä haluan. Tästä useimmille itsestään selvästä asiasta on syytä olla onnellinen.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Sistis
Mistä itse olen onnellinen... en tiedä. Tuli kuitenkin eilen kiva fiilis juteltuani parin naispuolisen tutun kanssa. Vaikka sinkkuelämää vietänkin, niin ainakin onneksi kaveripuoliset asiat ovat sillä rintamalla kunnossa. Siitä on hyvä rakentaa pohjaa.
Tiedän ettet sitä tarkoittanut, mutta kirjoitan tämän tähän vastaukseksi, koska asia mieleeni tuli tuon kirjoituksesi ansiosta. Nimittäin, naispuolisesta kaverista ei kannata yrittää saada itselleen tyttöystävää. Siinä vaiheessa, kun olet naisen kassa kaveri olet jo antanut naiselle ymmärtää, ettet halua hänestä sen enempää. Jos sitten kaverista yrittää saada muutakin, on jäljet nähtävissä vitutusketjussa.

Toisaalta, mitäs sitä ukkomies naisista ymmärtäisi ;)
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti Arnold
Tulin äsken hammaslääkäristä ja vielä 22-vuotiaanakin voin sanoa, ettei minulla ole ollut yhtään (!) reikää. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että vanhemillani on molemmilla niin huonot hampaat, että mistä kummasta olen perinyt hammaslaatuni? heh

Oletko kysynyt talonmieheltä/naapurilta/postinkantajalta?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Designer
Tiedän ettet sitä tarkoittanut, mutta kirjoitan tämän tähän vastaukseksi, koska asia mieleeni tuli tuon kirjoituksesi ansiosta. Nimittäin, naispuolisesta kaverista ei kannata yrittää saada itselleen tyttöystävää. Siinä vaiheessa, kun olet naisen kassa kaveri olet jo antanut naiselle ymmärtää, ettet halua hänestä sen enempää. Jos sitten kaverista yrittää saada muutakin, on jäljet nähtävissä vitutusketjussa.

Hmm... puhut kyllä asiaa ja tiedän tämän riskin tarkalleen. Toisaalta minä en ole missään vaiheessa antanut ymmärtää mitään omista tarkoitusperistäni, eivätkä nämä naisetkaan. Sanotaanko näin, että yhdestä näistä olen kiinnostunut syvemmässäkin mielessä ja hänellä on käsittääkseni tieto asiasta. Näin ainakin minulle on kerrottu. En kuitenkaan itse viitsi ryhtyä mitenkään avoimeen pokailuun, koska siinä on juuri nuo riskit. Eikä sekään puolisko tunnu olevan sellainen, joka vastaisi avoimeen soitinhuutoon.

Joka tapauksessa tuntuu siltä, että välimme ovat viime aikoina lähenneet. Mutta kuitenkin pidän itsekin sitä todennäköisimpänä että sieltä suunnalta ei haluta ystävyyttä kummempaa. Enkä aiokaan vaatia sen enempää, vaan kunnioitan täysin hänen tahtoaan. Kyseessä on sen verran mukava ihminen, että kaverisuhdettakaan ei tahdo omien haaveiden takia pilata. Ja silmät pidetään auki muihinkin suuntiin.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Viestin lähetti Jii
Oletko kysynyt talonmieheltä/naapurilta/postinkantajalta?
..tai hammaslääkäriltä. Joskus tuli töllöstä ohjelma jenkkiläisestä hammaslääkäristä, joka hoiteli nukutettuja potilaitaan vähän perusteellisemin kuin oli sovittu.

Talvella sain upotettua tasan 1000 euroa omiin leegoihin. Syynä oma välinpitämättömyys. Omien hampaiden huolenpito on näköjään kääntäen verrannollinen röökin polttoon. Molemmat aiheuttavat pidemmän päälle ylenkatsottuna korvaamatonta haittaa, mutta vaikutukset näkyvät niin hitaasti, että niihin on vaikea suhtautua vakavasti.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Pannaan tänne pitkästä aikaa jotain. Ilmainen Lontoon matka majoituksineen tiedossa joulukuun alussa. Olen onnellinen aina kun saan jotain ilmaiseksi.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kauan kaivattu ja odotettu pieni koiranpentu saapuu viimein ensi viikolla minun ja avovaimoni talouteen. :)
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti girlzilla15
Onnellinen siita, etta olen Mallorcalla 34 asteen lammossa.
Aurinkoa ja komeita tummia miehia.

Pidä hauskaa, mutta älä ryssi. Suomalainen nainen on kuin kompassi, perse aina etelään päin.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt tuppaa pikkuisen hymyilyttämään, joten kai tätä onnellisuudeksi voi kutsua. Veikkaus palkitsi meikäläisen reilun 4 kiloeuron pikavoitolla. 13 oikein.

StevieY
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti BigRedBob
Kauan kaivattu ja odotettu pieni koiranpentu saapuu viimein ensi viikolla minun ja avovaimoni talouteen. :)
Ho hoo! Se on muuten täysin mahdotonta katsoa toheltavaa koiranpentua ja olla samaan aikaan mieli maassa. Pinna saattaa välillä kiristyä, mutta se on pieni hinta siitä ilosta. Onnittelut!
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Minut tekee onnelliseksi se, että KooTeePee johtaa 2-0.
Hienoa että uusi valmentaja sai noin hyvän startin liigaan.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Töitä pari tuntia jäljelle ja sitten parin päivän loman jälkeen gradua vääntämään. Ehkä sitä tosiaan valmistuu joskus.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kai sitä pitää välillä tähänkin ketjuun kirjoittaa.

Opinnäytetyö meni palautukseen pari tuntia sitten. Ehkä tuli turhankin paljon jahkailtua, mutta pääasia että tuli tehtyä. Ohjaajan kommentti raakaversiosta oli jopa "minusta se oli hyvä", eikä ollut pahemmin edes korjattavaa, joten kaipa se sitten tuli kunnialla hoidettua.

Sitten vaan papereita odottamaan ja selaamaan kansitettua versiota. Taatusti löytyy joku turha virhe...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Jii
Töitä pari tuntia jäljelle ja sitten parin päivän loman jälkeen gradua vääntämään. Ehkä sitä tosiaan valmistuu joskus.
Millainen aihe sulla on gradulle?

Mä en tiennytkään että olit Harjavallassa vaan kesähommissa.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä oon nyt hiton onnellinen kahesta asiasta. Eniten siitä, että mä oon huomannu itsessäni yhä enemmän wannabe- Hetfieldin piirteitä, ja toiseks siitä, että syyslomalla meidän talo on kaks vuorokautta kokonaan mun omistuksessani!
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
SaiPan asiat tekee nyt onnelliseksi. Voitto HPK:sta ja vielä perään tieto että Kisapuisto saneerataan. Tuntuu makealta..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös