Onnellisuusketju

  • 1 294 723
  • 7 895

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Elämä hymyilee koko naamallaan saatuani juuri yliopistoni opintotoimistosta odottamani sähköpostin - sain juuri haluamani valinnaiset kurssit. Valmistuminen häämöttää kesällä 2004 ja näillä näkymin pernasta tulee juuri se mitä hän halusikin.

Kaiken lisäksi olen itse rapujeni vakiotoimittaja. Tällä hetkellä saksiniekat ovat vielä mökkijärvessä, mutta koko viikonlopun niitä saalistan.

Tuttavuutta tehdään pikku punaveikkojen kanssa myös snapsien kera. Cheers, Oloneuvos!

EDIT: typo
 
Viimeksi muokattu:

Junskeri

Jäsen
Pitää tätäkin ketjua jotenkin nostaa ;/

Olen onnellinen siitä, että jäkiskausi on jo alkanut, ja huomenna se alkaa oikein kunnolla: ensi viikolla 10 jääharjoitukset + 1 peli, jossa (toivon mukaan) pääsen näyttämään PORILAISILLE vastustajille, uudelle koutsille, ja ehkä jopa maajoukkuekoutsille(?) että kyllä sitä on kesällä(KIN) reenattu. :)

Olen onnellinen myös siitä, että näin Nikolai Zherdevin livenä pelaamassa, Eurajoella + pitsiturnauksessa.

Naisasiat.. no, ihan ok kai.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen kirjoittanut tähän ketjuun jo aiemminkin samasta onnen ja ilon aiheesta, mutta kirjoitetaan vielä lisää: Minulla on maailman parhaat ystävät! Kaikki he ovat aivan ihania, ja tiedän, että voin luottaa heihin asiassa kuin asiassa. Lisäksi he jaksavat nauraa ja itkeä kanssani, heille voin soittaa silloin kun naurattaa, mutta myös silloin, kun maailma tuntuu kaatuvan niskaan ja seinät ahdistavat.

Viime aikoina etenkin kaksi ystävääni ovat nousseet erittäin tärkeään rooliin. Toinen heistä mm. halusi käydä saattamassa minut juna-asemalle, kun olin lähdössä yksin reissuun ja olo oli hieman kehno kotiasioiden tähden. 'Ohjeeksi' sain käskyn olla ihmisiksi... Takaisin tullessani oli ystäväni jälleen asemalla vastassa ja otti minut halauksen kera vastaan. Toinen ystävistäni on taas ollut muuten vain mielettömän tärkeässä roolissa viime aikoina. Kolmen viikon 'näkemistauon' jälkeen on tullut treffattua useasti ja kaikesta on puhuttu ja keskusteltu. Mm. viime perjantain vietimme yhdessä ja myöhäiseksi meni, vaikka minulla oli lauantai-aamuna töitä. Aamulla oli kuitenkin mukava herätä neljän tunnin yöunien jälkeen herätyskellon piipityksen sijasta kyseisen ystävän 'Hyvää huomenta, alas laputtaa töihin!' -soittoon.

Viime viikonloppuna, siis viikko sitten, tapasin myös erään vanhan ja minulle erittäin tärkeän ystävän päälle puolen vuoden tauon jälkeen. Kyseinen henkilö oli minulle kuin isoveli elämäni vaikeimman ajanjakson aikana ja näkeminen pitkästä aikaa nosti suunpielet korviin ja melkein kyyneleet silmiin. Lisäksi se, että ystävälläni olisi ollut muitakin menoja, mutta tapaamista suunnitellessamme hän sanoi "Järjestän asiani niin, että on aikaa", tuntui aivan tajuttoman hyvältä.
Viime viikonlopulta voisin mainita vielä Girlzillan tapaamisen - hyviä muistoja jäi paljon.

Lyhyenä yhteenvetona se, että asiani ystävieni kanssa ovat tällä hetkellä enemmän kuin hyvin. Olen kiitollinen jokaisesta heistä. Joskus jopa mietin, että mitä olen tehnyt ansaitakseni moiset ystävät.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensimmäiseksi tarvii mainita perhe. Hyvä esimerkki löytyy viime torstailta: Ihan tavallinen päivä, heräilen klo: 11. Loikoilen sängyssä vielä pitkään, kun ei meinaa jaksaa nousta ylös. Sitten ihmettelen, joku menee suihkuun. Mitä ihmettä? Ei isä tähän aikaan käy koskaan suihkussa ja äidilläkin ensimmäinen työpäivä tänään loman jälkeen. Kohta kuulenkin äidin yskäisyn, mieleen tulee heti "Ei hitto, sen työthän alkaa jo kahdeksalta, onkos tänään varmasti Torstai?" Joo, olihan se Torstai tosiaan. Siinä sitten makoiltuani nousen ylös ja äiti on pakkaamassa työlaukkuaan kiirellä keittiössä. Ensimmäiseksi tulee heti lämmin huomenta- toivotus jonka jälkeen kysymys "Tarvitko jotain aamupalaa? Teenkö sulle vaikka voileivän?" Kyllä tuollainen on jotain, mitä en voi muuta kun arvostaa. Äiti on yli kolme tuntia töistä myöhässä, ja minulla on loma. Hän olisi ruvennut tekemään minulle, 13-vuotiaalla pojallensa voileipää tuossa tilanteessa vaikka varsin hyvin tietää että kyllähän minä nyt osaan itselleni aamupalan tehdä!

Toinen ilon aihe on kaverit. Päällimäisenä ehkä eräs Jussi, jonka kanssa en kylläkään päässyt yläasteella samalle luokalle :/ Noh kuitenkin. Enempää en kerro mutta yksi "keskustelu" on jäänyt hiton hyvin mieleen Jussin suusta: "Miika? Miika voi vittu! Miikaa ootsä kunnos?" "Njoojoo, ihan hyvin oon" "Ei vittu sentään Miika! Ei toi kyllä siltä kuullosta" "Häh. Mitä sä puhut?" "Mitä vittua mä teen sun kans, sä tarviit apuu" Joo. Ei varmaan paljoa auennut, mutta kyllä se Jussi on tosi kaveri. Enempää en tuosta tapahtumasta paljasta..
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Ei tätä nyt ehkä "onnellisuudeksi" voi kutsua, mutta avaudutaan nyt kuitenkin:

Olin tänään ruokatauolla safkaamassa puistossa kaverin kanssa. Kun olin jo ehtinyt palata takaisin töihin, nuorehko nainen soitti puhelimeeni, esitteli itsensä, ja kertoi, että oli löytänyt lompakkoni sieltä puistosta. Hän oli ilmeisesti katsonut nimeni jostakin kortista ja etsinyt kännynumeron telefinderilla tms. Noh, minä sitten hain lompakon ja kiittelin kovasti. On se todella hienoa, että tuollaisia ihmisiä on vielä olemassa! Jos sattumalta luet tätä, niin kiitos vielä kerran...

Ja toisekseen sitten olen tyytyväinen siihen, että meidän ikkunanpesujälkemme tarkastava täti palasi lomilta. Ei tämäkään helpolla päästä, mutta sijainen oli niin kova nipottamaan, että meinasi mennä hermot.
 

Warre

Jäsen
"Voiko ihanammin päivä enää alkaa..."

Jesh! Vihdoinkin töihin ja takaisin ilmastoinnin ihanaan syleilyyn, pois tuolta itikoiden, kilon painoisten paarmojen sekä auringonpaisteen muodostamasta, lähes helvetinomaisesta otteesta. Lisäksi muut ovat vielä lomilla, tai muutenvaan muissa maisemissa, joten harrastuksillekin jää hyvin aikaa ilman suurempia "ongelmia".
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tänään saatiin varmistus mahtavasta kämpästä Etu-Töölössä, nyt on helppo hymyillä. Syyskuun alussa sinne sitten. Huomenna vuokrasopimuksen kirjoitus edessä. Upea fiilis.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rebel
Tänään saatiin varmistus mahtavasta kämpästä Etu-Töölössä, nyt on helppo hymyillä. Syyskuun alussa sinne sitten. Huomenna vuokrasopimuksen kirjoitus edessä. Upea fiilis.

No onnea vaan, vaikka kyllähän ihmisen luonnollinen ympäristö on lähiö. Pistä vuokrasopimus menemään faksilla niin voit kuvitella olevasi esim. The Sir Penan uusin hankinta.
 

Warre

Jäsen
ex-radiomafia on lykännyt tuutista nyt jo 1,5 h 90-luvun alun eurohumppaa, mr. presidenttiä, ruotsalaista tummaa hammaslääkäriä,capellaa ja tietysti Pandoraa. Oikeasti tietysti vihaan tätä musiikkia ja en ikinä kuuntele moista tuubaa...

Pitäisköhän kirjoittaa vitutusketjuun vai salaiset suosikit- ketjuun?

Ei vaan kyllä nyt on hyvä mieli kun palaa kaikki hienot (?)festarimuistot flashbäccinä, kuorrutettuna Pandoran topin (tai mitä siellä oli muka sisällä) hypähdellessä silmieni edessä...

Juu ei, pienestä(!) se onnellisuus tulee.
 

Miguel

Jäsen
Kesätyöt loppui eilen ja nyt on mukavasti rahaa tilillä. Myös ajatus huomisesta lähdöstä Mallorcalle saa suupielet korviin.

Ylipäätäänkin elämä hymyilee. Ihmissuhderintamalla on tosin hiljaista, mutta ainakin nyt tuntuu siltä, että ei ole mitään kiirettäkään.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kello repii kuusi ja kaikki muut nukkuvat. Ihana hellepäivä on taas tulossa ja kylmälaukku on ladattu. Nouse aurinko!
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kohta kohta....
Jääkaappi edelleen täynnä vilvoittavia juomia ja kello vasta 05:47
Kohta katsellaan auringonnousua ja nautitaan virvokkeita hyvässä seurassa!
Onnellinen.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti PeteX
Kello repii kuusi ja kaikki muut nukkuvat. Ihana hellepäivä on taas tulossa ja kylmälaukku on ladattu. Nouse aurinko!
Kuka nukkuu? Vasta puolen tunnin päästä pääsee nukkumaan. Onhan sekin hyvä syy onnellisuuteen.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen nyt todella onnellinen IFK:n hankittua kunnon pelimiehiä. Nyt on odotukset korkealla. Sitäpaitsi liiga alkaa kohta ja elämä alkaa tämän myötä!
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sain kämpän koulun läheltä. Sauna, parveke ja nopee netti löytyy. Jese! Sain myös työkaveriltani ilmaiseksi renkaat autooni. Vakuutusyhtiöltäkin mätkähtää tilille rahaa hetkenä minä hyvänsä + perjantaina on tilipäivä. Sanokaa mitä sanotte, mutta raha tekee jos ei onnelliseksi, niin ainakin onnellisemmaksi.

Vielä kolme viikkoa töitä ja sitten alkaa parin viikon kostea loma ennen opiskelun jatkumista.

Hyvin menee, mutta menköön!
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti lintu
Olen nyt todella onnellinen IFK:n hankittua kunnon pelimiehiä. Nyt on odotukset korkealla. Sitäpaitsi liiga alkaa kohta ja elämä alkaa tämän myötä!

Toivottavasti ei HPK nyt tiputa toiveitasi syksyn sorsan lailla huomisessa harjoituspelissä.

Eikö olisi hyvä tilanne noin onnellisena lähteä avaamaan kausi tuolla pelillä.

Että silleen...
 

Puster

Jäsen
Karseeta kiirettä on ollut töissä, tietoja on palauteltu nauhoilta, raportteja väännetty ja esimiehet ovat (yrittäneet) ääntään korottaa. Mutta se on ohi nyt!

Loma alkaa parinkymmenen minuutin kuluttua ja ajatustakaan en aio näille uhrata. Se on vaan kaljaa ja etelän aurinkoa!

jiihaa
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt on hyvä fiilis. 6km lenkki takana ja kunto tuntuu paremmalta, kuin aikoihin. Mahtavaa. Lisäksi olen uuden polttavan CD-aseman onnellinen omistaja. Lisäksi viiden päivän lomani loppuu tähän päivään, ja pääsen takaisin tekemään mielenkiintoista työtäni...

... hetkinen, viimeinen lause olisi sittenkin tainnut kuulua siihen toiseen ketjuun...

No ihan sama, sen verta hyvä fiilis päällä, että olkoon tässä ketjussa!

edit: Niin ja kerrankin kävi näin! Kun lähdin lenkille oli pilvistä ja sade roikkui koko ajan ilmassa. Ajattelin, että kastutaan sitten, jos niikseen käy. No ei käynyt. Vasta, kun olin tullut takaisin kotiin, sade alkoi ja minä kastuin vasta suihkussa!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vaikka olen harmissani kultani tulevasta opiskelupaikasta, joka on jumalan selän takana tuolla noin, niin silti huomasimme tänään yhden jutun. Oli matka mikä tahansa, niin rakkauden on kestettävä. Jos juttu on vakaalla (ja vakavalla) pohjalla, niin matka ei todellakaan ole mikään este, eikä se saa myöskään olla hidaste. Ja kun tässä voidaan puhua vuosisadan rakkaustarinasta siinä mielessä, että molemmat ovat valmiina jakamaan tulevaisuuden keskenämme, niin suurikaan välimatka ei estä mitään. Onnellisempaa miestä saa hakea, kun minulla on maailman ihanin kulta kaikilla mausteilla!
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Arnold
Vaikka olen harmissani kultani tulevasta opiskelupaikasta, joka on jumalan selän takana tuolla noin, niin silti huomasimme tänään yhden jutun. Oli matka mikä tahansa, niin rakkauden on kestettävä. Jos juttu on vakaalla (ja vakavalla) pohjalla, niin matka ei todellakaan ole mikään este, eikä se saa myöskään olla hidaste. Ja kun tässä voidaan puhua vuosisadan rakkaustarinasta siinä mielessä, että molemmat ovat valmiina jakamaan tulevaisuuden keskenämme, niin suurikaan välimatka ei estä mitään. Onnellisempaa miestä saa hakea, kun minulla on maailman ihanin kulta kaikilla mausteilla!

Siskoni seurusteli aikoinaan nykyisen miehensä kanssa, vaikka välimatkaa oli yleensä about 14 000km ja he näkivät aika harvoin. Tsemppiä! Kyllä se kestää jos on kestääkseen. Puhelimet on keksitty ja onhan se aina mukavampi nähdä kun on ollut erossa. Oon kade.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään pääsee taas luvan kanssa olemaan pieni lapsi kun mennään tyttökaverin kanssa Linnanmäelle.

En ole käynyt muutamaan vuoteen ja nyt on kiva mennä pitkästä aikaa. Tuoksuukohan vuoristorata vielä yhtä hyvältä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös