Onnellisuusketju

  • 1 293 584
  • 7 895

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Soitin äsken Lippupalveluun ja kyselin varovaisesti peruutuspaikkoja Kissin keikalle. Sain itselleni, tyttöystävälle ja parhaalle kaverille liput! Tyttöystävällä synttärit kesän lopussa ja on mieletön KISS-fani, taisin juuri naulata parhaan lahjan, mitä hänelle voi antaa..
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Tyttöystävällä synttärit kesän lopussa ja on mieletön KISS-fani, taisin juuri naulata parhaan lahjan, mitä hänelle voi antaa..


Eiköhän Pärde pääse antamaan sen parhaan lahjan sitten hieman myöhemmin..

Itse olen onnellinen, kun saa vain olla ja mennä miten haluaa.
 

Simba

Jäsen
Kyllä on tänään käynyt munkki. Päivällä sain 40€ luontoarvalla ja nyt napsahti 100€ horoskooppiarvalla. Tavallisesti, kun en voita mitään.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viking Lotossa neljä oikein! No, oikeasti täytyy olla hieman onnellinen siitä, että huomenna pääsee kaverin mökille ilman kummankaan muijia ja skidejä ja mukaan lähtee vielä ensimmäistä kertaa hyvä nuoruuden ajan kaverimme. Meitä oli silloin aikoinaan kuuden kaverin suht tiivis porukka, joista kolme on jo kuollut ja me kolme jäljellä olevaa kokoonnumme nyt ensimmäistä kertaa pitkään aikaan näissä merkeissä yhteen. Toki ollaan oltu yhteyksissä ja käyty kuppiloissa tässä valilläkin, mutta edellisestä kala-ja saunareissusta on aikaa jo vuosikymmeniä.

Hyviä kelejä on luvattu ja ehkä sitä kalaakin tulee, mutta se ei kuitenkaan ole tällä kertaa niin tärkeää.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Enää yhdeksän tuntia, niin pääsee halaamaan omaa kultaa. Ikävä on ollut kova ja aamuisin on tuntunut oudolta, kun ei ole saanut pusuja ennen lähtöä töihin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Laivalle! 5min. päästä lähtö ja eiköhän tuota Tallinnassakin tule piipahdettua, mahtava matka varmasti tulossa.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Enää yhdeksän tuntia, niin pääsee halaamaan omaa kultaa. Ikävä on ollut kova ja aamuisin on tuntunut oudolta, kun ei ole saanut pusuja ennen lähtöä töihin.
Allekirjoittanutkin on samansuuntaisesta syystä onnellinen. Vaimon kanssa ollut melkein vuosi sellaista pienimuotoista etäsuhdetta, koska mulla on työpaikka ollut eri kaupungissa missä asutaan. Mutta nyt molemmilla on työt samassa kaupungissa. Which is nice.

Se on jännä miten sitä kaipaa juuri tuollaisia pieniä asioita kuin paria muiskua aamulla ennen töihin lähtöä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Allekirjoittanutkin on samansuuntaisesta syystä onnellinen. Vaimon kanssa ollut melkein vuosi sellaista pienimuotoista etäsuhdetta, koska mulla on työpaikka ollut eri kaupungissa missä asutaan. Mutta nyt molemmilla on työt samassa kaupungissa. Which is nice.

Itselläni ei ole etäsuhdetta, mutta muutamaan päivään ei olla nähty ja tämä viikonloppu vietetään taas yhdessä. Samassa kaupungissa toki asutaan. Onnellisuus liittyy vahvasti myös siihen, että jotenkin nyt viime päivänä on iskenyt tajuntaan se, miten paljon minä tuosta ihmisestä välitänkään vaikken edes sitä tajunnut. Tämä selkiintyi sitäkin kautta, että minun piti tavallaan tehdä valinta kahden ihmisen välillä ja lopulta valinta oli todella selkeä.

Helpottunut ja hyvä olo, viikonloppu tulossa!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Onnea vaan, Isle of Man =)

Se on jännä miten sitä kaipaa juuri tuollaisia pieniä asioita kuin paria muiskua aamulla ennen töihin lähtöä.

... ja haleja iltaisin. Sivuunkirjoittaneen kulta ei ollut reissussa viikkoakaan, mutta silti etenkin iltaisin oli niin ikävä, että kiskoin puoliskon hupparia päälle kököttäessäni sohvalla.

Ja Azul on sitten tyttö, joten voitte sivuuttaa ne hassunhauskat mielikuvat 100-kiloisesta karjusta kiskomassa päälleen vaaleanpunaista, naisten XS-kokoista hupparia.
 

julle-jr

Jäsen
Onnea vaan, Isle of Man =)


... ja haleja iltaisin. Sivuunkirjoittaneen kulta ei ollut reissussa viikkoakaan, mutta silti etenkin iltaisin oli niin ikävä, että kiskoin puoliskon hupparia päälle kököttäessäni sohvalla.
Puolisko on kyllä melko ruma sana, siitä tulee mieleen joku puoliksi leikattu objekti, siis minulle. Onnea siitä huolimatta.

Itsekin olen tavallaan onnellinen, koska vika varsinainen lukukauteni TKK:ssa lähenee loppuaan. Toki vielä diplomityökin pitäisi tehdä, mutta pääasia, että ei enää koskaan tarvitse mennä luennoille tai laskuharjoituksiin..

Koska loppurytistys tenttien muodossa on kuitenkin vielä ensi viikolla edessä, niin en tohdi antaa onnentunteelle liikaa valtaa, koska silloin hommista ei tule mitään. Pieni vitutus auttaa keskittymään ja puurtamaan!
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Elämässä on toki urheilua tärkeämpiäkin asioita, mutta iloisen hymyn ja onnellisuuden tunteen aiheutti tämä uutinen YLEN sivuilta:

"YLE lähettää kaikki jalkapallon EM-kisojen ottelut suorina myös Internetissä.

Oikeudellisista syistä nettilähetys on katsottavissa vain Suomessa."

Jälkimmäinen lause tosin voi monille aiheuttaa myös hammasten kiristystä, ja toisaalta asiantuntevaa brittiselostusta kuuntelee n. x kertaa ennemmin kuin Jarmo Lehtistä. Nyt ei kuitenkaan joudu turvautumaan kiinankieliseen streamiin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mä vahva oon. Rakastuin yhteen mieheen ja se mies olen minä.

Onneksi olkoon. Joku on joskus sanonut että jos et itse rakasta itseäsi niin ei kukaan muukaan kykene sinua rakastamaan.

Syytä onnellisuuteen on kyllä nyt itsellänikin. Syy löytyy ketjusta johon itsekin olet viime aikoina ahkerasti kirjoitellut. Ehkä se tästä.
 
Edelleen pirun hyvä fiilis, vaikka väsynyt olenkin 9:n työpäiväputken jälkeen. Aurinko paistaa pihalla, kalja maistuu hyvälle, tyttöystävän kanssa edelleen mukava alkuhuuma päällä ja töihinkin pitää mennä vasta huomenna illalla. Mikäs tässä elellessä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Vihdoinkin sataa!

Alkoikin jo tarpeeksi ahdistaa jatkuva pölyn ja tomun määrä. Viikonloppu menee kuitenkin jääkiekon parissa eli antaa tulla vaan jatkuvalla suihkulla. Kevät ei muutu kesäksi ilman näitä raikkaita sateita. Nyt helpottaa ja elämä alkaa hymyillä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niinkin yksinkertainen asia kuin se, että Soutparkzone on taas toiminnassa tekee minut onnelliseksi.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tätä tautia on ilmassa. Golfia pelaamaan, lätkää tuijotetaan töllöstä ja kenties hieman kalastusta + grilliruokaa, ei paha!

Tätä ilman golfia ja lisättynä saunalla oli ohjelmassa viime viikonloppuna. Ohjelma oli kuitenkin sen verran rankka, että perjantaina saunomisen ja kahden lätkämatsin jälkeen olin nukahtanut pelkkä pyyhe munaskujen päällä kaverin mökin sohvalle. No, onneksi oltiin ilman perheitä vain kaveriporukassa reissussa.

Kalastaminen meni hieman mönkään, kun ensimmäisen kalan (tod. näk. isompi kuha) napatessa laho siimani napsahti poikki ja uuden siiman solmin niin huonosti, että seuraava kala vei sen mukanaan. Olisi pitänyt jättää Eestin tuliaiset rannalle. Uusi yritys kuitenkin taas viikon päästä.

Tänään saatan olla onnellinen, jos asuntokauppatarjous menee läpi. Toisaalta siihen jatkossa liittyvät remppahommat voivat antaa aihetta kirjoitteluun vitutusketjussa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kalastaminen meni hieman mönkään, kun ensimmäisen kalan (tod. näk. isompi kuha) napatessa laho siimani napsahti poikki ja uuden siiman solmin niin huonosti, että seuraava kala vei sen mukanaan. Olisi pitänyt jättää Eestin tuliaiset rannalle. Uusi yritys kuitenkin taas viikon päästä.
Sellaisia ne tapaa olla, nuo kaveriporukan kalastusretket. Iso plussa teille kuitenkin siitä, että oli sentään kalastusvehkeet mukana, joskus olen sellaisiakin kalareissuja nähnyt missä ei virveleillä ja muilla vempaimilla juurikaan ole käyttöä.

Uhkasivat kyllä melko ikävää ilmaa viikonlopuksi, mutta enpä anna tuon masentaa. Golfia voi pelailla vähän viileämmässkin ja jos nyt ihan mummoja alkaa satamaan niin löytyyhän sitä muutakin tekemistä. Yksi lisäonnellisuuden aihe ainakin siitä, että nyt voi huoletta katsella öisin kiekkoa ja nukkua sitten pidempään. Ei ole sitä tuskaa, että kello huutaa ennen seitsemää ja mies on vielä täysin höyhensaarilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös