Onnellisuusketju

  • 1 294 801
  • 7 895
Kyllä tällä tyttösellä tuntuisi taas elämä hymyävän.

Opiskelujen siirtyminen oletetulle loppusuoralle on aiheuttanut pienoista stressiä, mutta viimeisten viikkojen aikana on tajunnut sen, että työelämään ei kannata lähteä hakemaan vain elantoa. Pääkopassa tuntuisi seisovan melkoisen kirkkaana se, millaista työtä haluaa tehdä ja mihin sitä tunteenpaloa on. Miksi en siis tekisi hommia sen eteen ja rohkeasti suuntautuisi hieman massavirrasta erilleen?

Tänä keväänä tilanne on ihan täysin toinen kuin vuosi takaperin. Viime vuonna ressasin ulkomaille muuttoa, nyt sellaista ei ole edessä. Reissua kyllä (sepä juuri parasta), mutta kesätöitä ei tarvitse kokea "lopun alkuna", jonka päätteeksi pitää jättää kaikki puoleksi vuodeksi taakseen.

Muutenkin tää kevätaika nostaa aina jotain erityistä hyvää fiilistä ilmaan. Aurinko paistaa ja tietää, että parhaimmat terassikelit ja kesä on vielä edessä. Kaupunki on täynnä hienoja ihmisiä ja lähellä sellaista sakkia, jonka kanssa ei varmasti käy elämä tylsäksi. Kaiken lisäksi viime aikoina sitä on tullut tutustuttua niin hienoihin ihmisiin, että ei melkeinpä malta odottaa, että näkee noita hevisaatanaihmisiä taas uudestaan. Ai että.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt tuntuisi asiat olevan kohdallaan.

Ensinnäkin remontti etenee nyt vauhdilla. Vanhaan taloon on nyt omin käsin valmistunut moderni kodinhoitohuone, eilen sain yhdistettyä sinne jakotukeille veden. Mahtava fiilis, vanha vesipiste ja varaaja talon keskipisteestä katosi viimein pihalle, ja nyt kaikki pelaa. Näillä fiiliksillä jaksaa taas monen perkeleen yli.

Toiseksi. Grillikausi. JEEEEEEE!!!! Tulihan tuo jo avattua aiemmin, mutta eilen lähti kunnolla liikkeelle. Nyt löytyy mahtava kaasugrillihärdelli omasta pihasta, siitä saatiin meille remontin ajaksi kiva kesäkeittiö, ja siinä sivussa on sitten ihan pakko järkkäillä grillibileitä keskenämme tai isommalla joukolla. Tästä se lähtee.

Ja ilma on kuin morsian. Aurinko paistaa ja elämä hymyilee....
 
Pakkohan tässä on onnellinen olla. Tutustuin viime perjantaina maailman ihanimpaan naiseen ja siitä lähtien onkin oltu lähes koko ajan toisissamme kiinni. Kaiken lisäksi on vappu ja kiva nousuhumala päällä, joten mikäpä tässä on elellessä!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pakkohan tässä on onnellinen olla. Tutustuin viime perjantaina maailman ihanimpaan naiseen ja siitä lähtien onkin oltu lähes koko ajan toisissamme kiinni. Kaiken lisäksi on vappu ja kiva nousuhumala päällä, joten mikäpä tässä on elellessä!
Onneksi olkoon! =)

Itsekin olen tutustunut ihanaan naisihmiseen, en tosin olla kiinni koko ajan, kun on välimatkaakin, mutta kuiteskin. Mahtava tyyppi on!

Vappu tosiaan, ei vielä täällä nousuhumala, mutta voisin kohta yhden huurteisen tuolta jääkaapista käydä kaivamassa. Aah. Mikä ilmakin ja kaikkea!
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Yes!

Lopultakin toimiva nettiliittymä.

Bye bye sonera!
 

Cassu

Jäsen
Kyllä oli ilo katsella mitenkä koira nautti juostessaan maalla vapaana. Siinä kyllä tuli hymy huulille ja nyt on pikkujätkä väsyny ja nukkuu vaan. Muutenkin reissu oli onnistunut. Näyttääpi siltä, että nyt se on sinkkuajat ohi tältä tytöltä. Mies oli aivan ihana ja molemmilla samanlaiset fiilikset.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lakaisija kirjoitti:
Pakkohan tässä on onnellinen olla. Tutustuin viime perjantaina maailman ihanimpaan naiseen ja siitä lähtien onkin oltu lähes koko ajan toisissamme kiinni. Kaiken lisäksi on vappu ja kiva nousuhumala päällä, joten mikäpä tässä on elellessä!

Ted Raikas kirjoitti:

Onneksi olkoon! =)

Hieman samoin tunnen täällä. Tapasin erittäin mukavan ja hyvännäköisen naisen viime viikonloppuna kyläillessäni pohjanmaalla. Ollaan sen jälkeen oltu tekstiviestiyhteydessä, ja kaikki näyttää tällä hetkellä menevän putkeen. Toivottavasti onni jatkuu! Mutta, hyvää Vappua teille molemmille ja kaikkille Jatkoaikaan!
 
Onneksi olkoon! =)

Kiitos. Hienoa myös huomata, että vanha toveri Ted on saanut kullan vierelleen.

Vappu meni kyllä makeasti. Annoin työtn mennä omia menojaan ja menin itse pitämään jätkäporukan kanssa hauskaa. Sen verran luottoa löytyy ja samaan paikkaanhan me sitten päädyttiin nukkumaan. Nyt kulta nukkuu tuolla kaikessa rauhassa, koska sillä on töitä huomenna. Mää taas vedän kaljaa tässä ja ihmettelen miten olenkin pitkästä aikaa näin onnellinen. Cheers!
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Vappu meni kyllä makeasti. Annoin työtn mennä omia menojaan ja menin itse pitämään jätkäporukan kanssa hauskaa. Sen verran luottoa löytyy ja samaan paikkaanhan me sitten päädyttiin nukkumaan. Nyt kulta nukkuu tuolla kaikessa rauhassa, koska sillä on töitä huomenna. Mää taas vedän kaljaa tässä ja ihmettelen miten olenkin pitkästä aikaa näin onnellinen. Cheers!

Mukavaa lukea tällaisia tarinoita uudesta onnesta. Toivottavasti onnen hetket osuvat kohdallenne taajaan ja kauniina.

Mitäpä tässä itse höpisisi ketjuun...Ostettiin rouvan kanssa ensimmäinen oma asunto ja juuri nyt edes iso velka ei kauhistuta. Kädet syyhyää jo kantamaan muuttokuormaa omaan kotiin vuokrakämpän nurkista.
 
Mukavaa lukea tällaisia tarinoita uudesta onnesta. Toivottavasti onnen hetket osuvat kohdallenne taajaan ja kauniina.

Mitäpä tässä itse höpisisi ketjuun...Ostettiin rouvan kanssa ensimmäinen oma asunto ja juuri nyt edes iso velka ei kauhistuta. Kädet syyhyää jo kantamaan muuttokuormaa omaan kotiin vuokrakämpän nurkista.

Onnea uuteen kotiin! Myös tällaisia juttuja on kiva lukea. Kyllä se laina siitä lyhenee sitten, ennen kuin huomaakaan. Itse vielä vuokralla, mutta ehkä siten tulevaisuudessa...
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Jaa'a, harvemmin on ollut tänne asiaa mutta nyt asiat menee yllättävän hyvin. Kuluneen parin viikon aikana sain hommattua tarvittavat kurssit kasaan, joten ylioppilasjuhlistani pääsen nauttimaan kuukauden päästä!

Toisekseen, aloitin maanantaina uudessa työssä, ja työ onkin ollut erittäin vapaata ja kiinnostavaa. Mukava työskennellä kun kukaan ei ole kuumottamassa.

Kolmanneksi vielä, ostan parin viikon sisään ensimmäisen autoni, jonka saan kohtuullisen halvalla verrattuna muihin samanlaisiin.

Mikäs tässä nyt ollessa, vielä kun aurinko paistaisi päivästä toiseen. Jos jotain saa vielä toivoa, ei joku mukava tyttö olisi pahitteeksi tähän elämään.
 
Viimeistä päivää vanhassa duunissa ja viikonloppu edessä.
Seitsemän vuoden rupeama asiakaspalvelussa vaihtuu rahtaushommiin. Ei voi kun todeta että "kaikki asiakkaat on mulkkuja" -kuten työkaverini sanoi.

6h 10min ja korkki aukeaa ! JEH.
 

Jarzki

Jäsen
Tuli käytyä ensimmäistä kertaa tänä vuonna terassilla ja hitto että oli hienoa istua auringon paisteessa olut pöydällä. Paikkana oli terassilaiva, joten olosuhteetkin olivat erinomaiset. Kummasti se vain näin armeijan harmauden keskellä piristää kun pääsee välillä tuulettumaan siviiliin.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Tuli käytyä ensimmäistä kertaa tänä vuonna terassilla ja hitto että oli hienoa istua auringon paisteessa olut pöydällä.
Sama homma, mutta itsellä kävi sen verran parempi tuuri, että olut oli tuopissa.

Aurinko paistaa, ja naiset vähentävät vaatteitaan sen mukaan, joten mikäs tässä on ollessa. Nautitaan nyt näistä hetkistä niin kauan, kun näitä riittää.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Aurinko paistaa, ja naiset vähentävät vaatteitaan sen mukaan, joten mikäs tässä on ollessa. Nautitaan nyt näistä hetkistä niin kauan, kun näitä riittää.

Täällä on pilvistä mutta alaston nainen pyörii tuossa telkkarin ja mun välissä...muija menossa saunaan.

Ei mut kyllä mäkin onnellinen olen. Maanantaina tulee 40 vuotta täyteen ja pienet juhlimiset on aloitettu jo.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Istuskelen grillikatoksessa kauniissa kevätillassa. Grillissä tuli odottaa hiillostumista, että saa paistella pihviä ja makkaraa. Olutta kylmässä, ihan käden ulottuvilla ja mikä parasta, upouusi "taulu" tuossa vastakkaisen seinän hyllyllä. Vaati 20m antennin jatkojohtoa, mutta kyllä kannatti käydä radioliikkeessä mokoman takia. Kaikki on valmista, kisat saa Suomen osalta alkaa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Istuskelen grillikatoksessa kauniissa kevätillassa. Grillissä tuli odottaa hiillostumista, että saa paistella pihviä ja makkaraa. Olutta kylmässä, ihan käden ulottuvilla ja mikä parasta, upouusi "taulu" tuossa vastakkaisen seinän hyllyllä.

Täytyy myöntää, että olen kateellinen. Itse istun räkäisessä yksiössäni helsingin sörkassa, luen jatkoaikaa ja juon vettä. Suomen matsin katson 15,1" näytöltä.

Pirun siistiä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Täytyy myöntää, että olen kateellinen. Itse istun räkäisessä yksiössäni helsingin sörkassa, luen jatkoaikaa ja juon vettä. Suomen matsin katson 15,1" näytöltä.

Pirun siistiä.

Mitä me sulle tehtäis, että olisit onnellinen? Ajattele näin...Myyt yksiön Sörkasta 160 000 eurolla ja ostat omakotitalon Varsinais-Suomesta. Jää rahaa vielä hienoon autoon, messevään kodin elektroniikkaan ja naisissa käymiseen noin vuodeksi. Sitten sulla on terassi, taulutöllö ja pahimmassa tapauksessa turkulainen muija. Mut onks tää sit onnellisuutta? Voisin harkita vaihtaria sun kanssa...
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mut onks tää sit onnellisuutta? Voisin harkita vaihtaria sun kanssa...

Niin, hyvä kysymys.

Sanotaan vaikka näin, että olen elämääni tyytyväinen. Onnellisuutta nuo em. asiat eivät tuo, jonkinlaista mukavuuden tunnetta kyllä, vaikka toisaalta?...Onko se onnellisuutta, kun monta, sanotaan vaikka "positiivista vibaa", kokee samaan aikaan: Uusi taulu-tv, olut, grilli, turkulainen nainen.
Miksei..Kuulostaa hyvältä.

PS.Tarkoitus ei ollut kritisoida Olkun onnen tunnetta / kommenttia.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Wohoo!

Voitinpas sitten lotossa, kokonaista 4 oikein.Johan tässä onkin lotottu kohta 3 kuukautta ilman voittoja.

Silti, lottovoitto on aina kiva :)
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
No mitä vittua....Jos pillua saa niin lähden mukaan.....jos pillua saa ei mua estä kukaan :) On aika hyvä systeemi. Seukkaan tai en, mutta pillua saan.............
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Dallas konferenssin finaaliin upean taistelun jälkeen

JA

Nine Inch Nails julkaisi JÄLLEEN uuden albumin (4. levy vuoden sisään)!

Tästä ei ole kuin yksi suunta. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös