Jos ei onnelliseksi, niin kyllä spontaani ilo puski pintaan, kun tuo jalkapalloilun mätämuna, Christiano Ronaldom, ei saanut palloa maaliin.
Punainen toukokuu on täällä taas!
Punainen toukokuu on täällä taas! 9 pitkää vuotta siihen meni!
Kyllä sitä joskus aikuinen mieskin tulee onnelliseksi tavallaan erikoisesta asiasta. Nimittäin meidän tänään kaksi vuotta täyttävä naaraskissamme pääsi karkuun maanantai-iltana. Löysin kuin löysinkin pitkien hakemisten jälkeen mirrin tänään illansuussa tuosta lähimetsästä. Vaikka kysymys on vain kissasta, niin siitä on tullut tässä parin vuoden aikana lemmikki, tai joku muu vastaava, ja jälleennäkemisen riemu tänään oli suunnaton.
Nonni. Lopputyön viimeistelin juuri ja aika tarkalleen ensi viikon torstaina homma on niin sanotusti paketissa.Opinnot ovat tältä erää loppusuoralla itsellä, vajaa kuukausi enää.
Uleåborgir kirjoitti:"EKG:ssä ei mitään, luomissa ei ollut mitään, maksa-arvot sinulla on taivaissa, sokeritauti sinulla on ja huono kolesteroli on huomattavasti koholla, nuo arvet ovat tulehtuneet, ja määrään niihin antibioottikuurin." Lisäksi raapusti Hra. Tohtori uutta beetasalpaajaa tiheään lepopulssiin.
Hieman nipisti kupolissa tuo sokeritauti minulla, 29-vuotiaalla nuorehkolla miespuolisella henkilöllä. Maksa-arvojen arvasin olevan korkealla, olihan alla Kanarian-reissu sekä (päänsisäinen) pääsiäinen.
Onneksi olen kuitenkin harjoittanut tiukkaa dieettiä ja menettänyt tänään analysoidun verikokeen ottamisen jälkeen 6 kg painoa. Yhteensä painoa on tipahtanut joulun tienoilta 8 kg. No se on ihan jees. Lääkärin määräykset: "viina jää nyt kokonaan pois, dieetti jatkuu, lisää liikuntaa."
Ei hitto. Ja viikonloppu tulossa vailla suunnitelmia! Huh.
Täh. Eikös meillä pitänyt olla treffit? ;)
Ei näkynyt ainakaan mun ovella sitä kukkalähetystäsi, joten en osannut suunnitella ja jo luovutin!
Sanovat ettei raha tee onnelliseksi, mutta olen aika hemmetin onnellinen tänä yönä tilille tipahtaneista lomarahoista.