Lakaisija kirjoitti:
Pakkohan tässä on onnellinen olla. Tutustuin viime perjantaina maailman ihanimpaan naiseen ja siitä lähtien onkin oltu lähes koko ajan toisissamme kiinni. Kaiken lisäksi on vappu ja kiva nousuhumala päällä, joten mikäpä tässä on elellessä!
Ted Raikas kirjoitti:
Onneksi olkoon! =)
Onneksi olkoon! =)
Vappu meni kyllä makeasti. Annoin työtn mennä omia menojaan ja menin itse pitämään jätkäporukan kanssa hauskaa. Sen verran luottoa löytyy ja samaan paikkaanhan me sitten päädyttiin nukkumaan. Nyt kulta nukkuu tuolla kaikessa rauhassa, koska sillä on töitä huomenna. Mää taas vedän kaljaa tässä ja ihmettelen miten olenkin pitkästä aikaa näin onnellinen. Cheers!
Mukavaa lukea tällaisia tarinoita uudesta onnesta. Toivottavasti onnen hetket osuvat kohdallenne taajaan ja kauniina.
Mitäpä tässä itse höpisisi ketjuun...Ostettiin rouvan kanssa ensimmäinen oma asunto ja juuri nyt edes iso velka ei kauhistuta. Kädet syyhyää jo kantamaan muuttokuormaa omaan kotiin vuokrakämpän nurkista.
Sama homma, mutta itsellä kävi sen verran parempi tuuri, että olut oli tuopissa.Tuli käytyä ensimmäistä kertaa tänä vuonna terassilla ja hitto että oli hienoa istua auringon paisteessa olut pöydällä.
Aurinko paistaa, ja naiset vähentävät vaatteitaan sen mukaan, joten mikäs tässä on ollessa. Nautitaan nyt näistä hetkistä niin kauan, kun näitä riittää.
Istuskelen grillikatoksessa kauniissa kevätillassa. Grillissä tuli odottaa hiillostumista, että saa paistella pihviä ja makkaraa. Olutta kylmässä, ihan käden ulottuvilla ja mikä parasta, upouusi "taulu" tuossa vastakkaisen seinän hyllyllä.
Täytyy myöntää, että olen kateellinen. Itse istun räkäisessä yksiössäni helsingin sörkassa, luen jatkoaikaa ja juon vettä. Suomen matsin katson 15,1" näytöltä.
Pirun siistiä.
Mut onks tää sit onnellisuutta? Voisin harkita vaihtaria sun kanssa...
Tyttöystävällä synttärit kesän lopussa ja on mieletön KISS-fani, taisin juuri naulata parhaan lahjan, mitä hänelle voi antaa..