Onnellisuusketju

  • 1 294 447
  • 7 895

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sanovat ettei raha tee onnelliseksi, mutta olen aika hemmetin onnellinen tänä yönä tilille tipahtaneista lomarahoista. Ja mikäs tässä on paistatellessa.Loma alkaa reilun viikon päästä ja kaikkee kivaa on jo kovasti suunnitteilla. Tulkoon vaikka räntää, ei tunnu missään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sanovat ettei raha tee onnelliseksi, mutta olen aika hemmetin onnellinen tänä yönä tilille tipahtaneista lomarahoista.

Niin no, ei teekään, mutta miten se sanonta menee. Mielummin sitä itkee Ferrarissa kuin Ladassa tai jotain tuohon suuntaan. Minäkin sain rahaa tilille yön aikana. Tuskaisen työharjoittelun jälkeen oikeata palkkaa.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viikon loma alkaa nyt ja se tulee vietettyä vain ja ainoastaan mökillä, kaukana tietokoneista ja moottorin pärinästä. Sääennusteet lupaavat ainakin kohtuullisia kelejä, mutta eihän ne ennusteet aina ennenkään ole osuneet, joten hellevarustuksen lisäksi laukkuun on pakattava myös villapaita ja sadetakki.

Jotain kevyttä puuhastelua, musiikin kuuntelua, saunan lämmitystä ja pikkasen väkevää viinaakin siis. Kyllä se siitä!
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Taas selvisi yhdestä työviikosta. Viikonloppu edessä, kohta SS Ukkopekalla risteilemään aurinkoiseen saaristoon nauttimaan saaristolais- ja grilliherkkuja ja ehkä jotain nestemäistä.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Kesäloma starttaa maanantaina, edessä enää viikonlopun ylityöt päivystyksellä. Jostain syystä asioilla on tapana mennä päin vittua, kun ehdin hehkuttaa etukäteen, joten tuskaista viikonloppua odotellessa...
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jukolauta kyllä sitä ihminen on vähästä onnellinen=Pidän ensi maanantaina vapaapäivän. Tulee tarpeeseen..
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Olen väsynyt, mutta ennen kaikkea onnellinen. Syy onnellisuuteen on tänään alkanut kesäloma. 9 ja 1/2 viikkoon ei tarvitse pahemmin ajatella saati tehdä töitä.
Jii-haa ja lomille lomps.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Ilma on kuin morsian (en tarkoita kosteata ja epävakaata), ja huomenna vasta iltavuoroon meno. Eli jos ihan pari olutta ostais kaappiin ja menisin sitten ulos partsille lukemaan Hasselia. Ei jaksa kaupunkiin asti vääntäytyä.

Ja laitoin uuteen työpaikkaan hakemuksen vetämään, kehitysvammaisten ohjaajan paikasta kyse. Sellainen kutina on, että saattaa jopa saumat olla siihen duuniin.

Life is good, indeed!
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Parikymmentä astetta lämmintä. Tyyni keli ja ei vielä itikoita missään. Rantasauna, takassa paistettuja maggaroita ja muutama kylmä olutsiipale kylkeen. Vittu että rento fiilis.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Olen väsynyt, mutta ennen kaikkea onnellinen. Syy onnellisuuteen on tänään alkanut kesäloma. 9 ja 1/2 viikkoon ei tarvitse pahemmin ajatella saati tehdä töitä.
Jii-haa ja lomille lomps.

Täälläkin ollaan oikein onnellisia ja väsyneitä, tosin onnellisuuden syy on se, että saa painaa pitkää päivää ylitöinä. Kyllähän se vetää suupielet korviin, kun repii yli nelinkertaista liksaa (aikapalkka, viikkolepokorvaus, ylityö ja sunnuntailisä). Tänään 8-18 huomenna 6-16 ja lompakko kiittää.
 
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Parikymmentä astetta lämmintä. Tyyni keli ja ei vielä itikoita missään. Rantasauna, takassa paistettuja maggaroita ja muutama kylmä olutsiipale kylkeen. Vittu että rento fiilis.

Olen onnellinen Meikun puolesta, ja hieman kateellinenkin.

Olen kyllä itsekin onnellinen, vaikka huomenna on työpäivä. Kävin hetki sitten lenkillä, ja huomasin olevani erittäin hyvässä kunnossa, mikä saa minut onnelliseksi kuten myös erinomainen sää. Oikeastaan ainut mitä kaipaan olisi nuo Meikun mökki, grillimakkara ja kylmä olut, mutta tyydytään tähän hyvään oloon, minkä liikunta, maittava päivällinen ja irtokarkit antavat. Olen myös onnellinen siitä, että näinkin pienistä asioista voin olla näin onnellinen!
 
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Pakko palata tänne ketjuun ja jatkaa edelliseen viestiini. Olen erittäin onnellinen siitä tunteesta, jonka liikunta ja urheilu minussa saavat aikaan. Aiemminkin olen elänyt terveellisesti ja liikunnallisesti, mutta viime aikoina vielä entistä enemmän. Aamulenkille lähtö kukonlaulun aikaan tai sitä ennen aamuauringon nosteessa antavat sellaisen nautinnon, etten olisi koskaan voinut kuvitella.

Sinkkuelämästä nautin, enkä kaipaa tällä hetkellä naista pitempään enkä lyhempäänkään suhteeseen. Viime aikoina elämässä on tapahtunut pari hyvää asiaa, tai no montakin, mutta pari normaalia positiivisempaa juttua, jotka molemmat saavat mieleni iloiseksi.

Nautitaan niin kauan kuin mahdollista!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onnellinen pitkiin aikoihin. Työasiat luistavat jotenkin vaikean ajan jälkeen (yrittäjänä) ja samalla perhe-elämäkin on uudella levelillä. Maanantaina lähden viikoksi Ruåtsiin sukuloimaan. Vaimo teki juuri tacoja ja nuorin poika kiikutti hyvän todistuksen koulusta. Keskimmäinen poika on Ranskassa tyttöystävänsä luona ja vanhin kundi lähti kaverille...ensi yönä postia jakamaan. Kyllä voin sanoa, että olen onnellinen. Elämän taipaleessa on ollut paljon myös notkoja mutta tätähän tää on.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Pikku pikku pikku sekarotuinen papillon-tiibetinspanieli- uros tuli eilen kotiin ja nyt on pikku Irwin totuttelemassa pissalla käynneille.. Aika fiksu on mun kaiffari kyllä. Kohta lähetään baariin ja seuraava hoitaja tulee vahtimaan silmänteräämme.. on kuulkaas aika mahtavaa... JEE""
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tämä viikko vielä duunia ja kesäloma alkaa. Viikonloppuna Piraattiryhmän kanssa otetaan Turku haltuun ja huudetaan Lukkoa ainakin jokaisessa ravintelipaatissa. Samalla juhlistan omia syntymäpäiviäni. Vapise Turku.

Ihan jeppis lähtkökohdat loppuviikkoa silmälläpitäen. Jotkut juo suruun, mutta mä taidan riipaista kovan kännin ihan silkasta onnesta.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Pitänee nyt kirjoitella tännekin, kun muutama päivä sitten tuli avauduttua vähän Vitutusketjuun (PYHÄ!)!

Tällä hetkellä todella onnellinen olo. Vitutuksen aiheista jalka on kuitenkin vielä paranemassa, joten luistimiin taidan koskea seuraavaksi vasta juhannuksen jälkeen. Fillarini sainkin jo eilen huollosta. Maanantaina oli laitettu osat tilaukseen. Osat olikin löytyneet Turusta (Tunturi-pyörästä?), joten jo ti-iltapäivällä sain Nakamurani taas alleni. Kesä, jokiranta, olut, fillari... tuntuu, että mies ei voi enempää vaatia! Elämä on ihanaa!

Kaiken muun hyvän lisäksi se suurin vitutuksen aiheeni eli nuo pe-iltana suustani päästämäni sammakot oli sittenkin käsitetty oikein (tai siis kuten olin ne tarkoittanut). Hiljaiselo onkin johtunut vain aivan muista - itsestäni riippumattomista - syistä. Tuli vain hienoinen déjà vu -tunne viime kesältä, kun ajauduin todella hyvän kaverini kanssa "pieneen" sanaharkkaan, jonka jälkeen emme edelleenkään ole olleet yhteyksissä. 15-vuotiaista kolleista lähtien ollaan esim. juotu viskiä yhdessä, mutta vaikuttaa siltä, että "never again". Tilanteeseen ei edes liittynyt ketään kolmatta henkilöä...

Ainoa asia, joka tätä onnellisuutta hieman varjostaa, on se, että saatan sittenkin joutua lähtemään vielä ennen juhannusta yhdelle työkeikalle. Yhtään ei kiinnostaisi! Mullehan tarjottiin mahdollisuutta pitää hyvin ansaittua vapaata vapusta juhannukseen (tehdä Jeret...), mutta kieltäydyin. Nyt se harmittaa, mutta eiköhän heinä-elokuussakin vielä kivoja jokilaivailmoja riitä.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Se on vissiin kesä!

Koko ilta tuli leuhotettua katto auki. Helvetin hieno fiilis ajella pieniä maalaisteitä, kun kaikki kesän tuoksut osuu nenään aivan erilailla kuin umpiautolla ja kaikki järven rannalla istuskelut, ai että kyllä kelpaa!

Loppuillasta vaan paranee, yhdeltä niistä monista vakkari hetekkajenkkapartnereista tulee viesti "Nukutko jo? Tiedät kyllä..."

Vituttais olla köyhä ja ruma JAJA!!!
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
ei paljon muuta kun että ELÄMÄ ON PARASTA HUUMETTA! ja tietenkin sekin, että Pens tasottaa vinaalit tänää, ja mullon chilipähkinöitä (jotka on ostettu pullopanteilla)!

Ja duunihommat on jo nyt hoidossa vaikkei tarvis olla, ja silti on kiva mennä aamulla töihin. Vielä kivampaa jos ne maksais palkkaa, ees joskus. Mutta onnellisuus on kauniilta vosuilta saadut puhelinnumerot...
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Perjantai + työviikko 1h päästä ohitse + Sauna Open Air.

Myös tieto siitä siitä että vanha asunto menee kaupaksi (tai sitten tulee sopparisanktiokaljarahaa).

2 asuntoa + kasa asuntolainoja päällä ei ole kauhean hyvä tilanne. Noh onneksi tämä tilanne ehti oleen vain vajaa 3kk olemassa.

Ah tätä elämän riemua, asiat rullaa oikein mallikkaasti. Poissa on vanhan duunin paska ja uusi duuni maistuu vielä 3kk jälkeen hyvältä. Asunto on vaihtunut tilavampaan, nainenkin on hyvällä päällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös