...maailman mulkuimmat ihmiset...Pakko tarttua. Italia paska ja tylsä maa? Maailman parhaat autot, maailman parhaat puvut, maailman paras ruoka ja maailman seksikkäin kieli tulevat Italiasta. Eikä ne naisetkaan niin kovin rumia ole...
...maailman mulkuimmat ihmiset...Pakko tarttua. Italia paska ja tylsä maa? Maailman parhaat autot, maailman parhaat puvut, maailman paras ruoka ja maailman seksikkäin kieli tulevat Italiasta. Eikä ne naisetkaan niin kovin rumia ole...
Onnittelut! Ja huomisessa tentissähän pärjäät periaatteessa sillä, että muistat ettei kv. oikeutta periaatteessa ole :)Hell yeah! Esineoikeus läpi, nelonen putkahti. Hyvä fiilis, kelpaa ottaa illan rennosti. Huomenna sitten taklataan kv. oikeus.
Asia selvä. Väännän tämän vastauksena kaikkiin kohtiin.Onnittelut! Ja huomisessa tentissähän pärjäät periaatteessa sillä, että muistat ettei kv. oikeutta periaatteessa ole :)
Ja jos joku inttää vastaan niin kuittaat vaan, että sopimukset on erikseen.
Olen todella onnellinen Irlantilaisten takia! Thank´s lads! Teitte suuren palveluksen koko Euroopalle. Eurosvoliitto natisee jo, niin ne kolhoosit kaatuvat! Ireland: 12 points! Cheers!
Minä taas olen onnellinen siitä, että Lissabonin sopimus runtataan läpi tavalla tai toisella muodossa tai toisessa, ja eurooppalainen yhteisö jatkaa kehitystään näistä pikku kompastuskivistä huolimatta! Eikä Suomen enää koskaan tarvitse jäädä yksin!
Eli olet onnellinen siitä, ettei kansanvaalin tuloksella ole mitään merkitystä, vaan sillä mitä on jo valmiiksi eliitin kesken sovittu. Ehdotankin, että ensi kunnallisvaaleista lähtien armeijan sotilaat valvovat äänestystä ja äänestyslappu on näytettävä, ennen laatikkoon pudottamista.
Samoilla linjoilla edelleen. Urakka suunnilleen puolivälissä ja lasku pyyhkii melkein puolessakilossa, mutta eipä tuo mitään. Sen verran pitää itseään ruoskia laiminlyönneistä etten ota paikkauksiin puudutusta.Ei kai kukaan voi olla onnellinen hammaslääkärissä käynnistä etenkin kun tietää että samassa paikassa tullaan vielä monasti vierailemaan, mutta tyytyväinen olen itseeni...
Sen verran pitää itseään ruoskia laiminlyönneistä etten ota paikkauksiin puudutusta.
Tänään lensi herkut laminaatille, kun tulin muutaman päivän työkeikalta kotiin. Muija oli töissä ja muksu tarhassa, tyhjä kämppä odotti kun tulin himppeen. Ja mitä sitten? No, sitä sitten että eteisen seinällä roikkui henkarissa Toronto Maple Leafsin pelipaita Kuningas Wendellin nimellä, numerolla ja C-lapulla, jumalauta!
No, muijan Kanadan serkun kanssa ollaan mailitse juteltu hokista ja kaveri päätti yllättää, kun kerroin Wendell Clarkin olevan suosikkipelaajani, parempaa ei ole, eikä tule!
Vaikken varsinaisesti mikään Maple Leaf-friikki olekaan, niin tuosta rievusta olen haaveillut pitkään ja nyt se on tuossa silmieni alla, käsittämätöntä!
Oulun yliopistosta tuli paksu pumaska papereita, ja ensimmäisenä niistä hyväksymiskirje. Voi Kristus, että voi mies olla onnellinen tällä hetkellä.
Oulun yliopistosta tuli paksu pumaska papereita, ja ensimmäisenä niistä hyväksymiskirje. Voi Kristus, että voi mies olla onnellinen tällä hetkellä. Voisin tässä olotilassa jopa hyväksyä sakemannien voiton karvakäsistä.
Onnea Uleåborgir ! Helvetin hieno juttu, fiilis on takuulla "nyt on maailma auki".Onnea vaan! Itse koin vastaavan elämyksen lähes 20 vuotta sitten. Ensin tosin luulin, että kysessä on kavereiden raaka pila. Soitto oppilaitokseen paljasti, että ei ollut pila. Tuntui muuten mahtavalta silloin joskus. Itse ryyppäsin tämän tiedon saatuani noin kolme päivää putkeen.
Onnea vaan! Itse koin vastaavan elämyksen lähes 20 vuotta sitten. Ensin tosin luulin, että kysessä on kavereiden raaka pila. Soitto oppilaitokseen paljasti, että ei ollut pila. Tuntui muuten mahtavalta silloin joskus. Itse ryyppäsin tämän tiedon saatuani noin kolme päivää putkeen.
Merkittävyyteen ehkä vaikuttaa se, että näillä näkymin syksyllä itää hitaasti tohtoriksi samassa tutussa kahvilassa ja välillä jossakin kopperossa lahjakkaana ja motivoituneena kuin vammainen herkkusieni.
Onnea Uleåborgir ! Helvetin hieno juttu, fiilis on takuulla "nyt on maailma auki".
Oli vaan pakko lainata Holocaustin viesti, silloin joskun brontosaurusten aikaan kun minäkin pääsin sisään yliopistoon tuli otettua sellaiset koomat - - -
Sieluni silmissä väikkyy itsellänikin tuo "haluaako herra tohtori pähkinöitä" -juttu. Mutta kaipa sekin menettää hohteensa kun on tarpeeksi paperien kanssa tääräytynyt?