Jos saa rehelisesti sanoa, niin outo kommentti. Mulle jäi helvetin hyvä fiilis kun joku tsekkaa että paikat on kunnossa. Ultralääkäri vielä totesi perään että hyvähän nämä kaikki pienetkin tuntemukset on aina tutkituttaa.
Jos itse operaatio/ultra on tuntematon niin sehän on muutaman minuutin operaatio, iho paljaaksi, vähän geeliä tutkittavaan kohtaan, ultra on sileäpintainen laite jota kuljetetaan iholla ja kuva näkyy lääkärille. Lekuri katsoo koko osaston läpi tässä tapauksessa nyytit ja bonuksena katsoi vielä siitä yläpuolelta onko kystia.
Itse tutkitutan herkästi kaikki ei normaalit tuntemukset, olen kaukana siitä vanhan kansan periaatteesta että pää kainalossa vasta lekurille, yleensä se on silloin myöhästä. Voin sanoa ihan avoimesti että mulla on/ollut pari sairautta jotka niin vakavia että jos en olisi mennyt oikeaan aikaan lääkäriin niin olisin nyt ehkäpä muutaman metrin mullan alla ja nyt olen terve kuin pukki.
_
Kivien roplaus ei tuossa yhteydessä hirveästi kiehdo. Tiedän, että ei kannata tuollaista miettiä, jos on epäilystä jostain vakavammasta. Pientä lisämotivaatiota vaan tässä haeskelin, siksi outo kysymys. Kiitos kommenteista.