Tänä vuonna tulee 22 täyteen ja tuntuu siltä, että toinen jalka on jo haudassa. Nuoruus alkaa olemaan kohta takanapäin, siksi siitä pitää yrittää vielä nauttia kun voi!
En oikein ymmärrä mitä tekemistä lääkeselosteen lukemisella ja somekommenteilla on toistensa kanssa.
No sitä somea ennen ne on googlanneet joka tarjoaa kattavamman otoksen tietoa kuin se 90-luvun lääkeseloste. Somekommenttikin on vain kattavampi versio parhaalta työkaverilta kysymisestä. Mutta joo ihan hyvä esimerkki oli sulla mun mielestä. Noin nopeesti sitä ikääntyy.Hain lähinnä käytännön esimerkkiä tuosta. En muutakaan keksinyt, koska joudun tuollaista ylläpitämään. "Tieto" kun tullaankin hakemaan toisten kokemuksista. Itse kun on 90-luvulta asti osannut lukea jotain pätevämpää.
No sitä somea ennen ne on googlanneet joka tarjoaa kattavamman otoksen tietoa kuin se 90-luvun lääkeseloste. Somekommenttikin on vain kattavampi versio parhaalta työkaverilta kysymisestä. Mutta joo ihan hyvä esimerkki oli sulla mun mielestä. Noin nopeesti sitä ikääntyy.
Hain lähinnä käytännön esimerkkiä tuosta. En muutakaan keksinyt, koska joudun tuollaista ylläpitämään. "Tieto" kun tullaankin hakemaan toisten kokemuksista. Itse kun on 90-luvulta asti osannut lukea jotain pätevämpää.
Nyt ilmeisesti ymmärsin mitä haet. Kai ne vertaiskokemukset, joita foorumeilta haetaan, kertoo aikalailla todellisiakin seikkoja lääkkeistä, ainakin oman sairauden kanssa. Lääkeselostukset eivät kerro aina kaikkea yksilöllisistä vaikutuksista, vaikka niihin kaikki mahdolliset sivuvaikutukset pyritäänkin ainakin nykyään listaamaan siksi etteivät ne tulisi kellekään yllätyksenä. 90-luvulla ei näin aina ollut, jos oli edes olemassa sellaisia lääkkeitä joita käytän, ja joita joudun syömään nykylääketieteen varjossa lopun elämääni.
Tuota...miksi tässä ketjussa keskustellaan lääkkeistä? Tämä kun ei ole ikään liittyvä asia.
Nuorethan eivät niitä koskaan syö.
Eiku ne just syökin. Wake up.
Sitä se kasvissyönti teettää!Tämä on alkanut ihan viimeisen vuoden-kahden sisällä. Ollut ilmeisesti rankkoja vuosia.
Itäisillä mailla tullaan usein ihmettelemään allekirjoittaneen partaturjaketta ja siitä saa usein kuulla milloin mitäkin. Kerran eräs ihan ihmisennäköinen nuorempi mimmi tuli kysymään silmät loistaen, että "Ootko nähnyt sitä Marvelin Thor-elokuvaa?" Siinä melkoisen itsetuntoboostin jälkeen putosin yhtä nopeasti maanpinnalle.
"Tiedät sä, sä näytät ihan.... sen Thorin faijalta.". Auts.
Eikä parta välttämättä edes vanhenna.Eikä minulla kasva edes parta, eli sekään ei selitä. Tämä on alkanut ihan viimeisen vuoden-kahden sisällä. Ollut ilmeisesti rankkoja vuosia.
Viimeiset kolme ostamaani pukua ovat selkeästi näitä nykymuodin mukaisia slimfittejä. Tosin niissäkään puntit eivät edusta aivan kapeinta partahipsterigenreä, mutta leikkaukset ovat kapeaa sorttia. On mulla niitä väljiä pukuja edelleen jemmassa, mutta eivät ne oikein ajanmukaisia ole, eivätkä vastaa tämänhetkistä mieltymystäni pukeutumisesta.Mikä on muuten businesspuku? Kun ostaa slimfit-puvun, joissa on kapeapunttiset housut, nuorenee takuuvarmasti verrattuna siihen, jos kulkee säkissä kuten joku Antti Rinne. Jos vertaa esim. Stubbin ja Rinteen pukeutumista, tulee sellainen tunne, että Rinteen täytyy olla joku 30-40 vuotta vanhempi, mutta se ulkonäkö pettää.
Mene ostamaan niitä Happy Socks -sukkia kuten olen sinulle vinkiksi antanut ;)
Alkanut ärsyttämään nuorten ihmisten naiivius. Tämä lienee ensimmäisiä askeleita kohti setämiehuutta?