Tilanteen pysytellessä tylsistyttävänä päätän jatkaa monologiani, pöhnäistä yksinpuhelua vartenhan tämä ketju kai luotu onkin. Jos ei, niin sitten olen ymmärtänyt väärin, mutta en missään nimessä kadu!
Kylmä olut on kyllä hyvää. Päätin harrastaa liikuntaakin ja noudin lähikaupasta tuliaisoluiden kaveriksi kuusi Carlsbergiä. En ole moista laatua koskaan ennen ostanut. On kuulemma mahdollisesti maailman parasta olutta, että katsellaan.
Jekkukola on myös hyvää. Tosin tästä talosta ei löytynyt kunnollisia laseja pitkän juomasekoituksen tekemiseen, niin juon molempia erikseen. Hyvin pelaa näinkin.
Chat-tyyppistä kommunikointiakin tuli harrastettua, vaikka moinen mielestäni hieman kornia ja epäomaperäistä onkin. Chattaily on varmaankin kommunikoinnin vammaisin muoto. Mutta anyway, tapasin jossain Jippiin panochatissa - jonne olin aluksi menossa vain aiheuttamaan hämmennystä säälittävien nettiseksipervojen riveissä - jyväskyläläisen tytön. Mukavan oloinen tyttö, vaikka olikin vasta 17-vuotias ja näin ollen minua useita vuosia (no en minä nyt niin vanha kuitenkaan ole) nuorempi. Useamman tunnin jorisimme ja tyttö pyysi minua uimaankin Tikan uimarannalle. Enpä lähtenyt, mä en ole helppo.
Taidan hakea lisää olutta. Kaverini saapunee tuossa tunnin-parin sisällä, mielenkiintoista todeta herran kunto. Kaveri on ennenkin tavattu isänsä syntymäpäiväjuhlallisuuksien jälkeen melko huvittavassa tilassa.
Pitäsköhän lähteä kuitenkin baarissa käymään illalla. Niinkun vaikka yhdellä.