Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 269
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

JanJ

Jäsen
parhaillaan.
Ëi paha olotila lainkaan.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elämme hienoja aikoja. Hyvä humala päällä, elämä edessä...Hienoa olla 18-vuotias ja juhlia kesäloman alkua... Kuunnella ysärihittejä ja fiilistellä... Nämä ovat hienoja aikoja..
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakkohan sitä oli jatkikseen tulla avautumaan kun baari-illalta palaa himaan.

Vastaus otsikon kysymykseen: Kyllä, ja reilusti vielä.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mitä, minäkö?

No, jos kohta täytyy tunnustaa että juuri n yt on asianlaita juurikin näin...

Onneksi ei ole mitään asiaa...
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Pieni nousuhiprakka ja taidan lähteä kohti keskustaa..kantapaikassa olisi "halpa-ilta" tuoppi 1,50€..

Vanha Zero Nine soi ja sitruunavodkaa siemailen..
 
Kyllä taas kerran. Tosin taidan tästä samantien poistua kaupungille. Kunhan tölkkini on tyhjä. Ja toivottavasti fillari taas säilyy toriparkissa niinkuin tähänkin asti.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Niin, jos nyt pari viinaa on ottanut niin onko sitä sitten kännissä? Omasta ja henkilökohtaisesta mielestäni korkeintaan pienessä sievässä.

Eli koko orkesteri ihan pierussa. Kiirri moi!
 

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Kännissä en ole koskaan Ja:ssa ollut, kenties pienissä sievissä kylläkin. Ja kirjoittanut en ole kuin kerran jurrissa. (Ja:ssa)
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nyt aletaan olla taas suhteellisen kivassa humalasssa ja kohta käypi tie kohti Helsingin keskustaa...
 
Täytyy myäntää, että aika naamat on jälleen kerran vedetty... Mutta mikäs siinä olut on halpaa...

ikä täs kauheest enää vapaa-aikaa ennen 11.7.. Paska.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
F.U.!

Mitään en ole ottanut...
Tuntuu vain siltä että että jotain olisin ottanut...

Moraali halkeaa ja tuottaa....

"Oksennan ylen annan makaaahn harjulla seljählään"

...Tun hyvä fiilis!
 
Viimeksi muokattu:

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
en ole, eNKÄ NELKEIN VALEHTELE. Huomenna uudesttaan kupille ja kovempaa pitää vetää.

PS , en ole kännishhäs.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu, pakko myöntää ettäö taas ollaan,.
 
Isäukkeli teki elämänsä virheen jättäessään meikän koiranhoitajaksi. Autotallissa on nimittäin kolmekymmentä lavaa olutta! Olisi nyt samantien järjestänyt lampaan vahtimaan kaalimaata ja naapurin kollikissan hoitamaan siskon hamsteria.

Ai ai, sauna, kylmä olut ja rauhaillinen luonto takapihalla, tällaisesta ei city-urpo usein nauttimaan pääse.

No en minä nyt vielä känässä ole, mutta ilta on vielä nuori.
 
Eilen en onnistunut väsymykseltäni saavuttamaan kunnollista sekavuustilaa, onneksi on päivä uusi. Muutama viilentävä olutkin on jo maisteltu. Monster Magnet on mainiota juopottelumusiikkia.

Hain autotallista lisää kaljaa jääkaappiin. Lavallisella nelosolutta luulisi jo jonkinlaisia ongelmia järjestyvän. Kutsuin kaverinkin illaksi kylään niin ei tarvitse yksinään hölmöillä.

Eiköhän tästä jotakin kehkeydy.
 
Tilanteen pysytellessä tylsistyttävänä päätän jatkaa monologiani, pöhnäistä yksinpuhelua vartenhan tämä ketju kai luotu onkin. Jos ei, niin sitten olen ymmärtänyt väärin, mutta en missään nimessä kadu!

Kylmä olut on kyllä hyvää. Päätin harrastaa liikuntaakin ja noudin lähikaupasta tuliaisoluiden kaveriksi kuusi Carlsbergiä. En ole moista laatua koskaan ennen ostanut. On kuulemma mahdollisesti maailman parasta olutta, että katsellaan.

Jekkukola on myös hyvää. Tosin tästä talosta ei löytynyt kunnollisia laseja pitkän juomasekoituksen tekemiseen, niin juon molempia erikseen. Hyvin pelaa näinkin.

Chat-tyyppistä kommunikointiakin tuli harrastettua, vaikka moinen mielestäni hieman kornia ja epäomaperäistä onkin. Chattaily on varmaankin kommunikoinnin vammaisin muoto. Mutta anyway, tapasin jossain Jippiin panochatissa - jonne olin aluksi menossa vain aiheuttamaan hämmennystä säälittävien nettiseksipervojen riveissä - jyväskyläläisen tytön. Mukavan oloinen tyttö, vaikka olikin vasta 17-vuotias ja näin ollen minua useita vuosia (no en minä nyt niin vanha kuitenkaan ole) nuorempi. Useamman tunnin jorisimme ja tyttö pyysi minua uimaankin Tikan uimarannalle. Enpä lähtenyt, mä en ole helppo.

Taidan hakea lisää olutta. Kaverini saapunee tuossa tunnin-parin sisällä, mielenkiintoista todeta herran kunto. Kaveri on ennenkin tavattu isänsä syntymäpäiväjuhlallisuuksien jälkeen melko huvittavassa tilassa.

Pitäsköhän lähteä kuitenkin baarissa käymään illalla. Niinkun vaikka yhdellä.
 
Välipäivän jälkeen juopottelu jatkuu! Neljältä aloitimme ja loppua ei näy. Tänään kutsuin paikalle enemmänkin kavereita. Grillaamista ja muunlaista hölmöilyä on siis luvassa. Olut tuskin ainakaan loppuu kesken.

Ehanaa toimintaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös