Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 153
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Humalaketju

Tämä ketju on omistettu kaikille humalaisille kohtalotovereille. Mitkä fiilarit? Kannattiko?

Itse ymmärrämn että ei kannata. Pahoittelen


Hyvää vappua kaikille. Edelleen PAhoittelen jos joku loukkaantui.
 

ace

Jäsen
Joo ja taas... harvemmin tulee kännissä mitään kirjoitettua, mutta nyt tuli. Onneks tajuaa kuitenkin jättää viisaukset myöhemmälle....
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kännissä on kätevää!?

Vitalis vieköön!
Tajunta palasi kamalasti huutaen ja kirjoittelen tätä juttua jollain läppärillä parvisängyllä. (Hyvä laite mutta mistä Vitusta olen tämän löytänyt?)

Ainoa hyvä juttu tässä on että olen näköjään kotiin päässyt...

Mutta Quita vittuja noi immeiset on tuolla alhaalla?
 
Viimeksi muokattu:
Jee! Yks lonkero vasta alla ja on jo hyvä hiprakka! Tänään Kinoon kattoo Apulantaa... Että kuulkaas nyt porilaiset poijaat, en oo ollut täällä uudenvuoden jälkeen baarissa, joten koittakaa nyt esittää jotain! Helluntaiheila jo haussa... Musta on ihan kauheeta tulla tänne länteen kesäksi, jos ei täällä tapahdu mitään... :( Eli yrittäkää nyt päihittää Helsingin yöelämä!! Tai sit mun täytyy käydä koko kesä Raumalla baarissa...
 
Hauskaa, lopetin eilen yöllä josku 4-5 aikaan kittaamisen ja olen vielä ihan vitun kännissä, alkometri näytti äsken 1.4 promillea.
Noh, kai näitä synttäreitä sitten pitääkin juhlistaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
No en varsinaisesti, ainakaan vielä. Mää vedän tällästä sivistynyttä, mutta tarkoituksen mukaista. Ihan ns. kalsarikännit, eli hihittelen yksikseni ja luen Jatkoaikaa.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Viestin lähetti Arnold
Ihan ns. kalsarikännit, eli hihittelen yksikseni ja luen Jatkoaikaa.


Juuri näin. Ei mitään tietoa mitä pullossa on... Kaverin sekotukset. Hyvin kuitenkin tuntuu tehoavan

edit. No niin, nyt tais mennä lainaus oikein
 
Viimeksi muokattu:

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hmmm....

Vanhana partiopoikana (olin päivän partiossa), motto: "Aina valmis" on iskostunut selkärankaani pysyvästi, ja niinpä tinttaan viskiä koneeseen ihan varmuuden välttämiseksi. Nimittäin vielä on hippasen auki olenko lähdössä Baariin vai nöy, ja missä otetaan pohjaa vai otetaanko?

Viestin lähetti Vecchia Volpe
Tai sit mun täytyy käydä koko kesä Raumalla baarissa...

Sovittu, tarjoan ensimmäisen... ;)
 
Jaa kännissä? No puoli pulloa vodkaa nauttineena voin sanoa että hiukan ehkä. Siis kun ottaa huomioon painon ja sukupuolen. No kuitenkin kohta nukkumaan. Ja toivon mukaan ei huomenna tarvitse krapulaketjuun kirjoitella. No ei pitäisi kun on vaan samassa juomassa pysynyt.
 

roni3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Laura Ruohola
Viestin lähetti Borgie
Vanhana partiopoikana (olin päivän partiossa), motto: "Aina valmis" on iskostunut selkärankaani pysyvästi,

Kuten myös minä. Olin yhden kokonaisen päivän partiossa, siis partiolainen. Silloin sattui olemaan nyyttikestit partiomajalla. Seuraaviin ei tullut kutsua, mutta siksi en juo nyt. juon kumminkin. Useammasta syystä ja yritän juoda vielä useammankin.
tai, no, niinkun uuno sen ilmaisi: ottaisin ½-pulloa keskiolutta. Jaa ei myydä vai puolikkaissa. Otan sitten kahdeksan kokonaista. älkää viilakko pilkkua, numeromuisti nyt heikko.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juopot!

No ehkä minäkin olen vähäsen... mutta täytyy sanoa, että on muuten helvetin hieno fiilis, kun ei tarvitse yrittää järjestää kyytiä kaupungilta Hervantaan... vaan voi ihan suosiolla kävellä kotiin...

Ei kait tässä...
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
aivan "ohuesti" nyt
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Jep, mutta en sen usammin kuin missään muuallakaan olen kännissä. Asia kontrollissa - vastalauseita ei hyväksytä.
 

Tobias

Jäsen
Jep, tässä juon Paulaner-olutta ja tapan aikaa. Piti lähteä kaupungille syömään mutta sitten aikataulu kavereilla venyi ja ilmoitin että enpä lähde mihinkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös