Asepalveluksessa ei saa ryypätä. Saa, jos ei jää kiinni.
08.06.2020 klo 22.43 #1 126 S SMT Jäsen Suosikkijoukkue TPS Ollakseni kirjoitti: Asepalveluksessa ei saa ryypätä. Laajenna klikkaamalla Saa, jos ei jää kiinni.
08.06.2020 klo 22.56 #1 127 I Iisoppi Jäsen Suosikkijoukkue Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS Kerran olin ja kadun sitä ikäni. Vaikka mitään vahinkoa ei tapahtunut. Vähän vaan juksasin...
08.06.2020 klo 23.17 #1 128 I Ikävänkantaja Jäsen Suosikkijoukkue Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine Hymähdys vaihtoehdolle "En ole varma". :) ervatsalo kirjoitti: Niin, itse olen ollut ainakin kaksi (2) kertaa enemmän tai vähemmän pörössä Jatkoajassa. Syynä tähän humalaan oli alkoholin nauttiminen. Laajenna klikkaamalla Tästä tuli mieleen otsikko, jonka näin erään kerran: "Alkoholin nauttimista tulisi välttää krapulaa edeltävänä päivänä".
Hymähdys vaihtoehdolle "En ole varma". :) ervatsalo kirjoitti: Niin, itse olen ollut ainakin kaksi (2) kertaa enemmän tai vähemmän pörössä Jatkoajassa. Syynä tähän humalaan oli alkoholin nauttiminen. Laajenna klikkaamalla Tästä tuli mieleen otsikko, jonka näin erään kerran: "Alkoholin nauttimista tulisi välttää krapulaa edeltävänä päivänä".
09.06.2020 klo 10.50 #1 129 E Evil Jäsen Suosikkijoukkue Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao Johnny B. Goode kirjoitti: Mitäköhän veli @Evil vastaisi...? Laajenna klikkaamalla Vastaisin että erittäin harvoin olen Jatkoajan sivuilla selvin päin.
Johnny B. Goode kirjoitti: Mitäköhän veli @Evil vastaisi...? Laajenna klikkaamalla Vastaisin että erittäin harvoin olen Jatkoajan sivuilla selvin päin.
13.06.2020 klo 23.30 #1 131 S Sue Jäsen Suosikkijoukkue Ässät; lentosuukko KooKoolle Tajusin juuri, että nykyisin en enää ole kännissä juuri koskaan. Ei kroppa oikein tykkää. Toki jos tulevaisuudessa päihdyn, tulen ilman muuta tänne herättämään pahennusta.
Tajusin juuri, että nykyisin en enää ole kännissä juuri koskaan. Ei kroppa oikein tykkää. Toki jos tulevaisuudessa päihdyn, tulen ilman muuta tänne herättämään pahennusta.
14.06.2020 klo 00.23 #1 133 K Kiekkokatsoja No yritän olla, mutta riippuu tilanteesta, ja että onko humalatila kännipitoinen sillähetkellä.
15.06.2020 klo 20.02 #1 134 P pepsi Jäsen Suosikkijoukkue Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia Jäin pohtimaan ylläolevaa ja sitä että voisiko olla kännissä Jatkoajassa vaikkei humalatila olisi kännipitoinen sillähetkellä?
Jäin pohtimaan ylläolevaa ja sitä että voisiko olla kännissä Jatkoajassa vaikkei humalatila olisi kännipitoinen sillähetkellä?