Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 95 540
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tällainen kysymys pamahti vaan mieleeni.

Itse olen (valitettavasti) muutaman kerran tullut linjoille humalassa. Usein episodi on mennyt jotenkin näin: Tulen baarista humalassa. -> Pakko laittaa muutama mp3.n soimaan -> Katsotaanpa, onko tullut sähköpostia -> Jaa, mennäänpäs Jatkoaikaan -> Perkules, ompas mielenkiintoinen ketju, pakko heittää viestiä -> Nukkumaan -> Herääminen krapulassa ja muistikuvat siitä, että on jotain elämää suurempaa kirjoittanut kaikkien ihmisten nähtäväksi -> Tarkistaminen -> Joko hemmetin suuri vitutus tai sitten sisäänpäin kääntynyttä hymyä.

Olenko ainoa, joka on tehnyt näin, vai onko meitä muitakin?
 

Speeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Södertälje SK
Jep, muutaman kerran ollu vähä känisä. Mut onneks ei ole (vielä) tarttenu editoida omaa tekstiä seuraavana päivänä :D
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Jet Ace
Kännissä. Ei tätä ja Teitä kestä selvin päin. Valitettavasti.

>>> Yhdyn turkulaiseen... APUA, siis ettei nyt tule väärinkäsityksiä, niin tarkoitin että olen samaa mieltä. Tässä on vähän samantapainen tilanne kuin jos joutuisi lähtemään kuorma-autolla Milanon iltapäiväruuhkaan - ei sitä kukaan kestä selvinpäin..
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pikkusopivissa, yleensä paskasti menneen kotiottelun jälkeen, ja saunomisen yhteydessä on tänne jotain tullut sävellettyä. Kirjoitustaito on silti ollut aina tallella, eikä juotavaa ole kaatunut näppäimistön päälle, toistaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Aina. Palstasta saa paljon enemmän irti, kun on nakit silmillä. Joistakin jutuista jopa käsittää jotakin...
 

farsan

Jäsen
Suosikkijoukkue
LEIJONAT,Ässät, Djurgårdens .I.F. Teemu Selänne
joo

pikkusopivissa joskus...sitten tosiaan aamulla kattomaan että onko moderaattorit antanu pelikiellon:cool:
 

theref

Jäsen
<totinen tyyppi>Kannattaapi sitten hyvin tarkkaan miettiä mitä tähän ketjuun vastailee. Humalassa törttöily ei ole lieventävä asianhaara. </totinen tyyppi>
Njoo, pakko on myöntää että kerran, vai kaksi, vai... No kuitenkin, joku viesti on tullut pienessä nousussa kirjoitettua.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
En mä ihan aina jaksa selvinpäin kirjoitella noita fighter-juttuja, lasketaanko se mukaan? :D
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kerran ihan mukavassa humalassa. Tulin baarista joskus kahden aikaan ja avasin koneen ja tarkoitus oli vähän mennä vielä Wanhan chattiin. No, ei siellä enää ketään ollut. Allekirjoittanut lähetti silloin ennen baariin lähtöä Wanhassa olleille erittäin sekavanlaatuiset kännisen sopertamat yksityisviestit JA:n kautta. Ja aika intokiinaa se kyllä oli :D

Samalla kerralla olin avanut Jaana Pelkonen-aiheisen ketjun, jota aamulla en meinannut mitenkään muistaa avanneekseni. Sen muistan harmaasti, että kieli keskellä suuta jouduin painamaan kirjaimia ja muutama pikkuvirhe mukaan pääsi.

Muutamia kertoja parin pullon voimalla täällä on tullut seikkailtua, ja lähinnä perjantai tai lauantai-ilta on silloin saattanut olla kyseessä. Kukapa meistä ei silti parin pullon voimalla olisi ollut täällä tuona ajankohtana? Suhteellisen usea, uskoisin ;)
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Ääh - jos kaatamassa ollaan, niin ei siinä sillon tietokoneella ehdi istua.:)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jatkuvasti... Aina ei muista mihin ketjuihin on heittänyt settiä. Mutta niinhän se on, että ei niitä viestejä enää jälkeenpäin aleta muokkaamaan, siis mielipiteitä ja muita, typoja ehkä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Joo, aina joskus.
Nytkin on päällä hyvä känäri.
Viskillä se on saatu, ja parilla kaljalla.
Aika hyvin onnistuu kirjoitus, ihme.
Suosittelen Black Barrel-viskiä.
Löytyy ainakin Tampereelta Alkosta.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
En nyt kännissä, mutta "pienessä sievässä" oon täälläkin toikkaroinut. Siis silloin harvoin kun oon tietokoneen ääressä alkomaholin voimalla... Silloin kun otetaan, niin ei olla koneen ääressä, ettei käy vahinkoja. Esim. kaatuu juomat koneeseen... niinkin on joillekin tapahtunut...
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Np Perjantaina ja Launataina, sekä ennen muita juhlia olen palstalle eksynyt. Pienessä sievässä muutaman kirjoituksenkin olen kirjoitellut.

Muutaman kerran baarista tulleena olen netissä käväissyt, mutten mitään mullistavaa muistaakseni kirjoittanut. Toki aamulla on mukava tarkistaa mitä yön myöhäisinä tunteina on saatta nut tehdä.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Joskus on lasi vieressä kylmänä talvi-iltana, mutta kännissä... ööh.. eeei...
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Kyllähän sitä... Aina sillon tällön... On sitä varmaan joskus tullu jotaki threadia kommentoitua esim. se mun viesti siinä "vitutusketjussa" (jossain tuolla alhaalla...) on kirjotettu hyvässä setissä... sitte aamulla mä tulin tänne ja ihmettelin ku ei pystyny vastaileen viesteihin niin jaha... pelikieltoo tullu... Sen jälkeen oon yleensä koittanut varoa kännissä olemista täällä ollessani... (Olikohan Moderaattorikki sillon kännissä... :confused: :rolleyes: :D :eek: )
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Noin kaksi kertaa

Niin, itse olen ollut ainakin kaksi (2) kertaa enemmän tai vähemmän pörössä Jatkoajassa. Syynä tähän humalaan oli alkoholin nauttiminen.

Loppukaneettina mainittakoon, että ihminen on kuulemma luovimmillaan 1.5 promillen humalassa.

Täältä tähän
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eka kerta.

Tosin nousun puolella, rähinäviina odottelee kotona. hymiö
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös