Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 153
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla lukee lappu tossa näytön vieressä että "älä kirjoita päissään jatkoaikaan". Joskus krapula aamuisin oikein säikähtää että perskutarallaa, en kait mä kirjoittanut vaan mitään. Ja sit kun tulee kattoo niin ei usko sitä tekstiä omaksi. Muutaman kerran oon oikein poistanut kirjoituksen aamulla, tai siis päivällä kun mä heräilen krapulassa yleensä noin kolmen aikoihin. No onneks oon aina kuitenkin herännyt.

No mutta sitten asiaan. Kyllä parin viskipaukun jälkeen keksii enemmän kirjoitettavaa, eikä tuu niin paljoa tylsiä kielioppivirheitä, tai sit mä kuvittelen vaan. Tosin sitten taas jos enemmän ottaa niin skdjfsjkfksjkd vaan teillekkin.
 

japekk

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Red Wings, FC Liverpool
Jaa, että kännissä jatkoajassa. No eihän näitä teidän juttuja selvinpäin kestä kukaan. Känässä tottakai taas vaihteeksi.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän siideriä tänään. En ole syönyt koko päivänä, mutta eiköhän se tällä saada hoidettua. Ehtiihän sitä huomennakin sitten haukkaamaan.
 

JanJ

Jäsen
Pikku hiljaa.
Ostin kaks mäyrää. Kyl se täst.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Henkevien keskustelujen päälle pesä soittaa ja pistää laulamaa puhelimeessa. Koitti vittuilla, sanoin että tulee tänne yödösällä perkel.

Huomenna raksamessuille Rinkelinmäkeen!
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Omaan nilkkaan

Pelottaa että olen käynyt täällä niitissä örveltämässä mutta toivon että niin säälittävä en olisi...
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällä hetkellä ehkä lievässä humalatilassa, noin sivistyneesti ilmaisten. Kiitos, nam.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hyvin hyvin lievästi. Enhän minä mikään juoppo ole.
 

Voittaja

Jäsen
Ghettoblaster?

Nyt on hyvä nousu käynnissä, etenkin kun se on parhaassa seurassa...kalsarit yksin kotona, taustalla soi Danzig ja kämppä on täysin pimeänä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jepa, tänään ja huomenna!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Here we go again!

Vähäsen. Mutta pitää ollakin, sillä ihan kohta lähden tsekkaamaan Wastedin livekuntoa.
 
Ihan pienessä oon ollut. Nytkin pari nauttinut. Mutta jos sitä on isommassa humalassa niin ei silloin kotona istuta.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Aikamoisessa laskussa tullaan alaspäin.
Hyvää yötä Hellsinki Rock City!
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aasi juo ja pässi ryyppää.

Niin sitä känniä, joku juo joku juo enemmän, mä silloin kun huvittaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Here I Go Again

Jepulis jee hanipanit! Täällä taas otetaan ja meno on sen mukaista! Tänään otetaan oikein kunnolla, kun eilen nyhjättiin ja juotiin vaan kuin varpunen. Tänää juodaan vähintään kukon lailla, rinta rottingilla ja aivot pihalla! Pitäähän sitä välillä tuulettua, eks je?!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saatanan juopot!

Itse väsäsin juuri absintti-paukun. Heitän sen huiviini ja lähden kaupungille. Taitaapi olla viimeistä kertaa tänään nuo opiskelijahaalarit päällä. Tai ainakin viimeisiä...

Taidan viettää suht sivistyneen wapun. Ei ainakaan tällä hetkellä huvita juoda niin paljoa. Katotaan nyt miten käy.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Saatana että oli aamulla krapula, vaimoke tuli töistä kuuden jälkeen ja johtaja nukkui peiton alla kengät jalassa ja puku päällä..lakanat vähän kurassa..

Aaamulla ajattelin että en enää koskaan juo, mutta kaveri soitteli ja houkutteli lähiöpubiin ja aamu sai uuden nosteen..

Kyllä, olen iloisessa nosteessa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös