Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 269
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
cosmic_rodeo kirjoitti:
Mukavan oloinen tyttö, vaikka olikin vasta 17-vuotias ja näin ollen minua useita vuosia (no en minä nyt niin vanha kuitenkaan ole) nuorempi. Useamman tunnin jorisimme ja tyttö pyysi minua uimaankin Tikan uimarannalle. Enpä lähtenyt, mä en ole helppo.

Wtf?

Et niin...vaikutat siltä ettei sinulla ole kaikki kotona!

Bluddy hell ja I'll be damned.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
A.Le Cog.
On viiiiiiiikonloppu eessä taaaaaaaaaaas.
 

JanJ

Jäsen
en gång kännissä alltid kännissä.
Nyt pienessä.
Tyttäret nukkuu joten mä kiskasen nahat.
Vittu saatana kerpele viikonloppuisä ja arkipäivärunkkaaja.
No tämmöst tää nyt sit o. Ni.
 
Golden AWe kirjoitti:
Wtf?

Et niin...vaikutat siltä ettei sinulla ole kaikki kotona!

Bluddy hell ja I'll be damned.

Vitun järjetöntä, olen vieläkin ihan helevetin kovassa kännissä! Mitähän vitun myrkkyä mulle on juotettu eilen? Vanhempien asunto on kuin rhumalaisen hurrikaanin jäljiltä, bileissä oli noin kolme tusinaa kuokkavierasta. Äiti kiittää, kun pääsee suoraan lomamatkalta palattuaan siivoamaan. Pitänee hoitaa homma itse, koskaan en ole humalassa enne nsiivonnut.

Joo, järjissäni en ole, eräs hyvä ystäväni piti minulle armottoman kurinpalautuksen eilen kuultuaan kun en lähtenyt tytön kanssa uimaan vaikka pyydettiin. Vieläkin on perse kipeänä (siinä teille kaksimielisille mietittävää!).
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
cosmic_rodeo kirjoitti:
Joo, järjissäni en ole, eräs hyvä ystäväni piti minulle armottoman kurinpalautuksen eilen kuultuaan kun en lähtenyt tytön kanssa uimaan vaikka pyydettiin. Vieläkin on perse kipeänä (siinä teille kaksimielisille mietittävää!).

"Say no more, say no more, Say No More!!!"

Kun tästä tunnin päästä päättyy työt niin tenutusretki Turg~hhuseen saa alkunsa. En ota konetta mukaan. Kippis!
 
Loppuukohan tämä tenuttelu ikuna koskaan? Ei ainakaan vielä, olutta on jäljellä ja silmät liikkuvat.

Tosin nyt olen saavuttanut sellaisen sekavuustilan, että en osaa kertoa olenko känässä vai en. Promillepitoisesta päästä on tullut ns. vakio. Huominen voi olla pelottava päivä.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Täällä pikku hilja alkaa viihtyä

Olkaa hiljaa, yritän juhlia!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kylhän joka ilta tulee otettua se perussetti eli 3-4 iltakaljaa. Viimeksi taisi olla joskus pari kuukautta sitten kun oli päivä jolloin ei tullut juotua yhtään. Pari kertaa viikossa sit tulee otettua reilummin, yleensä aamuun asti. Pari päivää viikosta menee krapulaan. Tänäänkin pääsin sängystä ylös joskus viiden jälkeen, ja teki tiukkaa että pystyin kaupassa käymään, kun se meni kuudelta jo kiinni. Ilta ysiltä pystyin ekaa kertaa tälle päivälle syömään mitään.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hops! Eiliset jatkot vähän venyi ja olen tällä hetkellä umpitunnelissa. Se saattaa näkyä näiden viestien tasossa, toisaalta TASOA meikäläisen viesteissä ei ole koskaan. Käytiin vähän paikallisella uimarantaalla ottamassa olutta ja Beachvolleyta. Itse en pelannut kun tuo juominen vei kaiken huomion. Surkeestihan nuo pelasivat ;).
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se kyllä kummaa. Ennen kuin otin ensimmäisen paukun tälle illalle, niin olo oli aika levoton. Kutitti joka paikkaa jne. Kokoajan kun tietenkin tekee viinaa mieli. Sit kun kaadoin ekan lasillisen viskiä, niin voi että. 15 minuuttia tuijottelin seinään ja mietiskelin jotain levollisin mielin, siis ennen kuin ekan hörpyn otin. Ei vaivannut enää murheet eikä huolet, kun tiesi että lasissa on viskiä. Pikkuhiljaa tässä tissuttelen ja naatiskelen elämästä. Ja kun joka ilta nautiskelee, niin tästä elämästähän tulee kivaa.
 

roni3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Laura Ruohola
...tana. yritä nyt sitten olla sosiaalinen ja kääntään kello oikeaan yhdessä hetkeässä. Tuli valvottua 7 yötä ja ajattelin ihen vaan kokeeksi ottta oluttaa. Ihan varma en ole litroista enään, mutta useampi on menny. Tavataa taaas jere keralahtiketjussa, kun olen käynny röökillä ensin. Ja samalla haen jekkupullon autosta. niin ja juon osan siitä. Koirankin kusetan samalla, kun vartioindaan tiluksia vähän rakin kanssa...
aivan sama. maistuu. ja vitutusketjuun mennään, kun kukaan ei myy mulle karalahden paitaa.....
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suloinen nousu ainakin päällä...

Onko kukaan koskaan juonut sellaista drinkkiä kuin "Kuuba Libre" tjsp.? Kaveri teki juuri sellaiset paukut - ja aika hyvää on.

Lisänä Porin Karhua, niin kyllä se ilta tästä sujuu...
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kertaus on opintojen isä. Olen juonut aika paljon... Voivoi Pasi-raukkaa, kuinka TAAS näon pääsi käymään...?

Syytän kaveriani, joka järjesti tyhjilleen jääneessä kämpässään (porukat Kreikassa) bileet.

Mutta silti. Miksi?!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Minäkin liityn tähän joukkoon hirveään. Kiitos ja hyvää yötä
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Vittu te olette säälittäviä. Oh do blow me. Ja tutuille tiedoksi, ei mitään syytä. tulkaa ravisteleen.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen illalla olin pienessä, tänäiltana sitten vähän isommassa. Pari tuntia vielä töitä, tai ainakin työpaikalla oloa. Sen jälkeen räjähtää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös