Mainos

Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

• 97 463
  • 1 133

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

• Kyllä

Ääniä: 783 60,9%
  • En

Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

Ääniä: 158 12,3%

• Äänestäjiä
    1 286

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viinan syytä tämäkin..

Pee kirjoitti:
Suloinen nousu ainakin päällä...

Onko kukaan koskaan juonut sellaista drinkkiä kuin "Kuuba Libre" tjsp.? Kaveri teki juuri sellaiset paukut
Ei kannata, koska Fredo tarjosi Michealille samaa kamaa ja kaikki tietää mitä tapahtui myöhemmin..

Itse sen sijaan olen selvä, selvä se.

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Heh. Ihme ketjuja. Mutta enpä oo pahemmin kännissä jatkoajassa ollu. :)

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pikkuhiljaa alkaa olla nousuhumalaa. Katsotaan, että kuinka korkealle nousee.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä tää tästä alkaa taittumaan kyl te tiiätte ! Kohta sitten kierrokselle. tulkaa mukaa meitti tarjoaa ! Vastause siis on : Kjoella ! (kummeli)

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
"Please believe me
The river told me
Very softly
Want you to hold me, ooo

Free fall flow, river flow
On and on it goes
Breath under water 'till the end
On and on it goes
Yes, the river knows

Please believe me
If you don't need me
I'm going, but I need a little time
I promised I would drown myself in mystic heated wine

Please believe me
The river told me
Very softly
Want you to hold me, ooo

I'm going, but I need a little time
I promised I would drown myself in mystic heated wine

On and on it goes
On and on it goes

normipäivä huomena...

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Parhaillaan, ja eikä metroon, kun Sirkus täältä tullaan illalla, musiikkia valmiiksi, jalalla laitetaan tänään taas koreasti.

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Myönnetään, vaihteeksi tännekkin ketjuun on "asiaa" . Huomenna tätä voi kait hävetä, mutta sitä odotellessa otetaaan pohjia Oulun ylpeydelle eli Qstokin festareille. 19:00 alkaa YUP soittamaan, josko sitä sinne kerkeäis.

......jatkakaa

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Alkaa pikkuhiljaa olla nousuhumala.Mut onneksi kohta täytyy vaihtaa osoitetta ettei vahingossakaan pääse tänne hosumaan.Ehkä sitten yöllä...

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Taasko

tai nojoo tunnutsta, 3eli tunnnústan.

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Apuva!

Erittäin huono juttu!
Sillä olen jo nyt siinä kunnossa, että mieli tekisi soitella läpi kännykkän puhelin-numerot.

Vähän, mutta eilisen/toissapäivän mittoihin ei silti lähdetä, en muista eilisestä/toissapäivästä mitään ja tänään/eilen nukuin/podin krapulaa iltaseitsemään asti, kamatakin on vielä Nick Havannan narikassa, jee.

Nyt rauhallisesti tässä, ruoskaa kuunnellen, kaverit lähti pois ja otan tässä rennosti kalsarikänneillen ja nauttien omasta rauhasta hetken aikaa.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
No välillä.

Mutta näinpähän tänään yhden tepsisukuisen jatkoaikalaisen. Ei mikään turha ilta.

Grand-Pierre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Blackburn Rovers
Kai tähänkin voi nyt kerrankin vastata, aina jatkoaikaa tulee baarikierroksen jälkeen selaattua, nytkin senarit soi ja vähän surffailua niin varmasti uni tulee. Kaikille tutuille nimimerkeille terveisiä (Ei niitä montaa oo mutta silti)

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tottahan toki. Viimeinen lomapäivä tänä suvena. Missasin aivan MAHTAVAN naisen... toistaiseksi. Seuraavalla kerralla polvistun ja puhun kieliä. :)

Jatkot on valomerkin paras ystävvä. Ei ne ymmärrä..?

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
1,5 tuntia sitten pääsin töistä, jonka jälkeen on tullut otettua kaljaa. Harmittaa parkkisakko, jonka sain sillä aikaa, kun olin jakamassa lehtiä kerrostaloihin klo. 3.00. Paska juttu. Pitää olla 15.45 ajokunnossa. Onnistuu. Ihan oikeasti.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nainen soitti mulle sano että haluaa kepukkaa kysyin haluaako se keppiä, keppanaa vai kebapia se sanoi että ei keppanaa nytte en älynny kysyä keskustapuolueesta mutta se on mentävä ny kaikkea sitä tekeeki puolueen takia

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No joo, tää nyt on tämmönen viikko. No ens viikol ei sit mitään otetakaan (ja lehmät lentää..)

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
arvelivat mua pitkämäen valmentjaksi tuola baarisa noh, sanoin että pitsätläää lun piikkiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy