Keskikalja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Voi vittu joku Saukkonen! Meni fiilis ihan nollaan.
Just tulossa kirjoittaa samaa, vittu mikä kirous tän touhun ympärillä oikeen on!Voi vittu joku Saukkonen! Meni fiilis ihan nollaan.
Just tulossa kirjoittaa samaa, vittu mikä kirous tän touhun ympärillä oikeen on!
Mieluummin näitä kuuntelisi esim. Pitkäsen selostamana vaikka sitten Youtubesta. Saukkosesta kun ei oikein enää voi puhua nuoresta ja lupaavasta selostajasta, vaan näytöt on annettu ja riittämättömiksi todettu.
Jos olisin itse käynyt Kouvolassa ruotsin tunneilla, niin varmaan ymmärtäisin.Jotain kehi... siis muutosta on viime kaudesta kuitenkin havaittavissa! Tallbäär on muuttunut muotoon Tallbärr. En jumalauta ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa.
Kovastikin kehittynyt. Mm. lasernäkö kun näki selvästi kiekon olleen maalissa. Viisi dumaria ei löydä maalia edes hidastuksista.Jotain kehi... siis muutosta on viime kaudesta kuitenkin havaittavissa! Tallbäär on muuttunut muotoon Tallbärr. En jumalauta ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa.
Harvassa on ne pelaajat, jotka vanhaa jengiään vastaa tuulettaa noin, mutta kerran narri aina narri!Suippoleuka Ertsi se tykkää juhlia maalia.
Ikävä Pikkaraista.On kyllä jumalauta surullista tämä HIFK:n touhu, vaikka niin on taas kova nippu kasassa. Hoh hoijaa..
Suippoleuka Ertsi se tykkää juhlia maalia.
En ole huomannut mitään poikkeavaa. Tasaisen paska se on ollut aina.Saukkosen selostus oli tässä ekassa erässä nyt jotain maksimaalisen huonoa, miten voi vetää noin alta riman???!! Noin hyvin voisin itsekin pelit selostaa.
Ja Liigassa siitä joutuu vielä maksamaan, kun Skoda-cupissa sen saa sentään ilmaiseksi.En ole huomannut mitään poikkeavaa. Tasaisen paska se on ollut aina.
Joo ja minä olen vieläkin ihan fiiliksissä näistä hahmoista. Suurenmoisia roolipelaajia ja persoonia tässä muuten niin HMV-sarjassa. Ja kun IFK:n yhteydessä usein mainitaan nämä ”perinteet”, niin juuri nämä hahmot ovat osa sitä IFK:n perinnettä. Gilliesit, Brennanit, Ustrnulit ja muut. Gillieskin oli viimeisen päälle ammattimies, joka oli tilattu tehtävää varten. Kuten Frankie tuossa mainitsi, alkoholi ei sovi ihan kaikkien lääkitysten kanssa, mutta selvinpäinhän Trevor oli tosi asiallinen, mukava ja leppoisa ukko, mitä muutaman kerran juteltiin, viimeisen kerran vielä potkujen jälkeen.
Ite ku oon tällanen bönde-osaston fanipoika, ni mietin jo itsekseni Saukkosen jatkuvan toimimisen IFKn matsien selostajana olevan jonkinlainen salaliitto kaltaisiani kohtaan.En pääse tänään paikanpäälle = Cmoren kautta peli joka on tietty hyvä asia...mutta kuten lauantaina selostajana M Saukkonen. Ei V...U!!
Ite ku oon tällanen bönde-osaston fanipoika, ni mietin jo itsekseni Saukkosen jatkuvan toimimisen IFKn matsien selostajana olevan jonkinlainen salaliitto kaltaisiani kohtaan.
Kyllä tämä aika ilmeistä on ja laajamittaisesta ottelutapahtumien sabotoimisesta kyse, sillä Elisa sponsoroi HIFK:ta ja tämän palvelun tarjoaa Telia.