Minua ei niinkään vituta yksittäiset tappiot, niitä tulee kaikille. Minua vituttaa se että kun pitkästä aikaa näyttää siltä että voisi olla mahdollisuuksia pitkään kevääseen niin se pilataan sillä että ei viitsitä nähdä vaivaa puuttuvien, mitkä jokainen näkee, palasten hommaamiseen, vaan eletään edelleen Frankin sanonnan mukaan, mestaruudet kivoja bonuksia..
Samaa mieltä olen, sillä niitä yksittäisiä tappioita tulee väkisin joka jengille tämän pitkän runkosarjan aikana, nii myös Tapparalle. Mutta se just vituttaa, jos nyt sitten kevään play offseissa ne pelit meneekin jälleen viime kevään malliin, jos joukkuetta ei vahvisteta nyt runkosarjan aikana ja jos joukkue on silloinkin sen yhden hyökkäysketjun varassa ja pakkeja putoaa myös sairastuvalle nyt runkosarjan aikana.
Nyt kun tämä kausi on todellakin alkanut näin paljon yli odotusten, niin sitä suuremmalla syyllä siihen menestykseen ja mestaruuteen pitäisi myös seurajohdon tähdätä, eikä todellakaan vaan olla passiivisina siellä siirtomarkkinoilla ja säästellä rahoja johonkin ensi kauteen ja hamaan tulevaisuuteen.
Eli nyt ainakin sinne sentteri ja vähintään yksi tai jopa kaksi palkka ja vähän äkkiä!
Mitä kauemmin tässä vain odotellaan, niin sitä todennäköisemmin ne kaikki hyvät pakit, sentterit, veskarit ja muut pelaajat on taas viety muihin joukkueisiin meidän oman saamattomuuden takia. Sitten on taas jäljellä jotain Granbergeja, Antosia ja Kaarlehtoja, kun Tappara on vahvistanut rivejään ja jopa SaiPa on ollut meitä aktiivisempi siellä siirtomarkkinoilla.