Mainos

Nyt just vituttaa!

• 2 832 236
  • 13 415

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Frankie , no hard feelings. Olen minäkin kaikenlaista elämäni aikana todistanut, enkä ihan vähästä hätkähdä. Alkuperäisessä viestissäni viittasin muuten "omien ja vastustajien vaaraan saattamisella" nimenomaan kaukalossa tapahtuvaa vaaraa, mutta se jäi multa mainitsematta.

Vapaa-ajan tapahtumat ovat tiettyyn pisteeseen asti henkilön omia asioita, mutta niinkin julkisessa duunissa kuin liigapelaajan duunissa, julkiset sekoilut eivät kovin usein ole vain henkilökohtaisia juttuja. Enkä mäkään Gilliesia ihmisenä tuomitse, tietenkään, koska kuka minä olen ketään tuomitsemaan. Varsinkaan, kun en häntä tunne. Mutta hänen tekonsa ja toimensa voin kyllä tuomita ja tuomitsenkin. Onko mun tekojen tuomitsemisella jotain väliä? Ei ole. Aika usein ihmiset kuitenkin puhuvat erilaisista asioista ja pääsääntöisesti jengi kai haluaa hengata sellaisten kanssa, joilla on edes jokseenkin samansuuntainen arvomaailma. Onneksi HIFK heräsi kuitenkin tilanteeseen nopeasti eikä Gillies ehtinyt aiheuttaa mitään sen suurempaa vahinkoa. Osaltani case closed.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Paska esitys + Broadhurst ilmeisesti hajosi lopussa.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Siis missä tilanteessa sellanen tuli

No ei ollut enää normaalissa ketjukierrossa lopussa mukana eikä jatkoajalla. Siitä johtopäätös. Tuskin tuota nyt penkitettiinkään?

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Noilla paikoilla jossain vaiheessa alkaa upota. Mutta kyllähän se vituttaa, kun tuloksena on yksi tehty maali ja hyviä paikkoja olisi ollut kymmeneen.
Huomiseen.

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
No ei ollut enää normaalissa ketjukierrossa lopussa mukana eikä jatkoajalla. Siitä johtopäätös. Tuskin tuota nyt penkitettiinkään?
Voihan se myös olla ettei Broadhurstin ketju ehtinyt vielä jäälle jatkoajalla….

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Se siitä 180 pinnan runkosarjasta shaatana. Paniikkinappula keskellä byllyä viimeistään huomenna.

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mä oon vissiin jo aiemminkin kirjoittanut tästä asiasta tähän ketjuun. Mä ihmettelen, miksi IFK;n johto ei laita noottia Jääkenttäsäättiölle, että Nordista ei saa luovuttaa elokuun tokasta viikosta alkaen muille tapahtumanjärjestäjille. Niiden on etsittävvä esitysilleen muita tiloja. Tämän vuoksi IFK joutuu joka vuosi aloittamaan kautensa vieraskentiltä.

Mua vituttaa, ettei IFK:n starttia kauteen voida joidenkin höntsäjuhlaviikkojen takia ikinä aloittaa himassa Nordiksella.

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Parempi joukkue voittaa aina ja ansaitsee pisteet..
Painu takas sinne omalle hiekkalaatikolles.
Ihan oikeesti kuka tulee voittomatsin jälkeen vastustajan vitutus ketjuun mesoomaan...

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Painu takas sinne omalle hiekkalaatikolles.
Ihan oikeesti kuka tulee voittomatsin jälkeen vastustajan vitutus ketjuun mesoomaan...
Annetaan nyt JYPin fanien riemuita todellisesta taisteluvoitosta. Siellä selkeästi purkautuu parin edellisen kauden surkeiden esitysten tuska nyt kovan ilakoinnin muodossa. Mielestäni JYPin eilinen esitys ja kannattajien reaktio ovat linjassa= todella kova halu todistaa, ettei olla niin surkeita mitä viime kaudet ja muun kiekkomaailman ennakot antavat ymmärtää. Täällä ei varmasti olisi nähty minkäänlaista ilakointia, jos oltaisiin voitettu vaan lähinnä oltaisiin kuitattu ”lasketut” 3 pistettä ja ruvettu keskittymään viikonlopun päävastustajaan Pelicansiin. Taas tuli hyvä muistutus, että Liigassa ei ole ilmaisia pisteitä tarjolla.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vituttaa eilinen, koska odotukset olivat paljon korkeammalla. Paikkoja luotiin enemmän, mutta niitähän on luotu tässä viime kaudet järjestäin enempi ja silti hävitty liuta pelejä, vaikka nyt joukkueessa piti olla todella kovatasoisia viimeistelijöitä. Nyt edes tyhjä maali edessä ei riitä vaan suditaan ohi. Eilen ei paljon fyysisyyttä IFK:n toimesta nähty ja sekös myös vituttaa. Aiemmat pelit ovat antaneet osviittaa, että tuolla saralla saattaisi olla mielenkiintoinen kausi edessä, mutta eilen ei mitään. Ei yhtään mitään.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Alkoi taas vituttaa, mitä paskaa HIFK on meille menneinä vuosina tarjoillut. Ja osa faneista on vieläpä ollut ihan fiiliksissä näistä hahmoista. Hyi helvetti.
Joo ja minä olen vieläkin ihan fiiliksissä näistä hahmoista. Suurenmoisia roolipelaajia ja persoonia tässä muuten niin HMV-sarjassa. Ja kun IFK:n yhteydessä usein mainitaan nämä ”perinteet”, niin juuri nämä hahmot ovat osa sitä IFK:n perinnettä. Gilliesit, Brennanit, Ustrnulit ja muut. Gillieskin oli viimeisen päälle ammattimies, joka oli tilattu tehtävää varten. Kuten Frankie tuossa mainitsi, alkoholi ei sovi ihan kaikkien lääkitysten kanssa, mutta selvinpäinhän Trevor oli tosi asiallinen, mukava ja leppoisa ukko, mitä muutaman kerran juteltiin, viimeisen kerran vielä potkujen jälkeen.

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Peltoselle kenkää! Onko ketju pystyssä?

Ollut jo toukokuusta:

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Taas kerran IFK:lla levännyt vastustaja vastassa. Taas kerran lauantai-ilta vieraskentällä. Taas kerran vastustajalla ”juhlaottelu”
Nää on niin nähty.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Taas kerran IFK:lla levännyt vastustaja vastassa. Taas kerran lauantai-ilta vieraskentällä. Taas kerran vastustajalla ”juhlaottelu”
Nää on niin nähty.
Juhlaottelu tässä tapauksessa varmaan väärä termi, vaikka lainausmerkeissä onkin, mutta vaikea ilta todennäköisesti tulossa. Toivottavasti HIFK kuitenkin saa hyvän rytmin päälle heti alusta asti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy