Nyt just vituttaa!

  • 2 503 062
  • 11 701

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
juurikin tulin kirjoittamaan samaa. Mutta onhan tämä pieni upgrade. Ja tokihan pitäisi olla Nordiksella

Mua melkein vituttaa enemmän nykyään toi itseään täynnä oleva jatkuvasti virheitä tekevä moottoriturpa. Jäisi jo saatana eläkkeelle.

Siitä olen samaa mieltä, että tietysti pitäisi mieluummin olla paikan päällä. Ei tarttisi valittaa.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Mertaranta vituttaa. HIFK:n räpellys jotain vitun Sportia vastaan vituttaa. Kaikki vituttaa.

edit: Sport pelasi eilen, HIFK ei. Mutta eipä tuosta mitään etua saada, kun yhden maalin eteen täytyy tehdä aivan järkyttävä määrä duunia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Puolustus on ihan kujalla nyt. Että kyllä vituttaa!
 

SilentMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Giants, Minnesota Timberwolves
Vitutus on liian vahva sana tälle, mutta otteluohjelma kieltämättä harmittaa. Lauantain kotipelejä on niin harvoin, että tämä etäkannattaja pääsee Nordikselle tämän vuoden puolella enää kahdesti: 30.10. Ilves-matsiin ja 11.12. JYP-matsiin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vitutus on liian vahva sana tälle, mutta otteluohjelma kieltämättä harmittaa. Lauantain kotipelejä on niin harvoin, että tämä etäkannattaja pääsee Nordikselle tämän vuoden puolella enää kahdesti: 30.10. Ilves-matsiin ja 11.12. JYP-matsiin.

Ymmärrän hyvin tuon, eli vitutuksesi hyväksytty :) Yksi lisää sentään on, eli ensviikon la 2.10 HIFK-HPK
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anteeksi, että mahdollisesti pilaan muiden illan, mutta vituttaa jo nyt suuresti, että huomisen pelin selostaa jälleen kukas muu kuin Mika Saukkonen. Vieläpä tv-peli ja studion kanssa. Mikä vittu siinä on, että sinne ei saada ketään muuta selostamaan? Onkohan kukaan lähestynyt palveluntarjoajaa tämän suhteen?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Anteeksi, että mahdollisesti pilaan muiden illan, mutta vituttaa jo nyt suuresti, että huomisen pelin selostaa jälleen kukas muu kuin Mika Saukkonen. Vieläpä tv-peli ja studion kanssa. Mikä vittu siinä on, että sinne ei saada ketään muuta selostamaan? Onkohan kukaan lähestynyt palveluntarjoajaa tämän suhteen?

Täysin järjetöntä on laittaa ilmaispeliin Saukkonen. Alkio selostelee näköjään pelkästään Tampereella pelejä.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Anteeksi, että mahdollisesti pilaan muiden illan, mutta vituttaa jo nyt suuresti, että huomisen pelin selostaa jälleen kukas muu kuin Mika Saukkonen. Vieläpä tv-peli ja studion kanssa. Mikä vittu siinä on, että sinne ei saada ketään muuta selostamaan? Onkohan kukaan lähestynyt palveluntarjoajaa tämän suhteen?

Listasi viime kaudella Cmorelle IFK:n otteluiden selostajat. Yli puolessa selostajana loisti joko Antero Mertaranta tai Mika Saukkonen, molemmat maikkarikaupan mukana remmiin tulleita.

Vastaus oli jotain yleistä hymistelyä makuasioista jne.
Eli ei tämä tule muuttumaan ennen kuin nämä herrat jäävät eläkkeelle. Eikö se Mertarantakin ala olla jo jotain 70?
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kiitos. Tuli mieleen, että onkohan Saukkonen pitkäaikaisimpana firman miehenä saanut valita "parhaat päältä", kun keikkoja on jaettu.

Jaa-a. Voi olla. Mutta on tämä nyt perseestä, että jos nämä selostajat pitää jotenkin lukita, niin me saadaan ne kaksi surkeinta.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa pelaajien tapa lähteä tuulettamaan epäselviä maalitilanteita. Kahvarankin apinat läpsyttelivät äsken innoissaan, vaikka idioottikin näki, ettei kiakko käynyt byyrissä. 2 min epäurheilijamainen käytös…. tana!
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Anteeksi, että mahdollisesti pilaan muiden illan, mutta vituttaa jo nyt suuresti, että huomisen pelin selostaa jälleen kukas muu kuin Mika Saukkonen. Vieläpä tv-peli ja studion kanssa. Mikä vittu siinä on, että sinne ei saada ketään muuta selostamaan? Onkohan kukaan lähestynyt palveluntarjoajaa tämän suhteen?

Asiakaspalvelu | C More
Sinne vaan palautetta kaikki siitä, miksi Alkio näyttää välttelevän IFK:n pelien selostamista. Itse laittanut ainakin jo, ja tuskin olen ainut.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa-a. Voi olla. Mutta on tämä nyt perseestä, että jos nämä selostajat pitää jotenkin lukita, niin me saadaan ne kaksi surkeinta.
No eihän kukaan tosissaan odottanut Telian paskan tuotannon ainakaan paranevan maikkarikaupan myötä. Tällainen tuotanto ei tee edes vähää alusta oikeutta suomen ykköslajin seurattavuudelle, joten voisi tuolla vähän oikeuksia myyvätkin tahot esittää vaatimuksia tuotannon tason suhteen.
Koko touhu on muutenkin häpeällisellä tasolla, ja siihen sopii oikein hyvin se, että selostajatkin edustavat samaa peetä.

Ikävä kyllä on vähän jo sitä vanhaa aikaakin, kun ei kaikessa menty raha edellä, ja ei ollut näitä saatana mainostaukoja pitkin eriä.

Studiolähetyskin pitäisi olla ihan automaatio jokikinen ilta kun pelataan, ja varsinkin näillä hinnoilla luulisi kykenevän nostamaan tasoa. Kuvauksissakin tuntuu usein kameroiden olevan jäljessä tilanteesta, eikä hidastuksissa tunnu yksikään kamera tavoittavan oleellista. (Voi olla liioiteltua, mutta käsittämätöntä että ikinä on tilannetta jossa jokikinen kamera on jäljessä.

Kokonaisuus on siis jossakin täysin kuppasen ja säälittävän välimaastossa ja saa verenpaineen nousemaan liki joka kerta katsottaessa, mutta pakkohan se on perkele kun ei voi edes valita.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Asiakaspalvelu | C More
Sinne vaan palautetta kaikki siitä, miksi Alkio näyttää välttelevän IFK:n pelien selostamista. Itse laittanut ainakin jo, ja tuskin olen ainut.

Joo, huomisen jälkeen maikkarin poikien selostusprosentti tämän kauden IFK-matseissa on 80. Aika saatanan ruma luku. Joten laittakaa tosiaan muutkin palautetta, itse laitan myös.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - jäällä ja nurmella
Aivan puhtaasti makuasioita nämä selostajahommat, eikä näistä oikein voi edes kiistellä, mutta mikä siinä Saukkosessa jengiä tarkalleen ottaen oikein vituttaa? Meneekö samaan kastiin Mertarannan kanssa, että kun on trendikästä kimpassa jotain "vihata" niin sillä sitten mennään? Jonkinlaiset traumat 2000-luvun alun Hockey Nighteista? Ääntää hassusti kahden pelaajan sukunimet?

En itse ole varsinainen Saukkosen ihailija, mutta en kyllä Palstan äänekkäimpien antipatioitsijoiden viestiä ihan tavoita. Itselle menee siinä missä muutkin.

ps. Niin ja sen Mertarannan kanssa on myös minulla vaikeaa.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan puhtaasti makuasioita nämä selostajahommat, eikä näistä oikein voi edes kiistellä, mutta mikä siinä Saukkosessa jengiä tarkalleen ottaen oikein vituttaa? Meneekö samaan kastiin Mertarannan kanssa, että kun on trendikästä kimpassa jotain "vihata" niin sillä sitten mennään? Jonkinlaiset traumat 2000-luvun alun Hockey Nighteista? Ääntää hassusti kahden pelaajan sukunimet?

En itse ole varsinainen Saukkosen ihailija, mutta en kyllä Palstan äänekkäimpien antipatioitsijoiden viestiä ihan tavoita. Itselle menee siinä missä muutkin.

ps. Niin ja sen Mertarannan kanssa on myös minulla vaikeaa.

Itseäni hiertää Saukkosessa äänenpainot ja hänelle itselleen liian nopea puhetempo. Tuntuu menevän sekaisin sanoissaan, kun asiaa on niin paljon. Ei seuraa peliä ja on tämän vuoksi välillä aivan ulkona siitä miksi peli on esimerkiksi vihelletty poikki. Sitten vielä pikkuvikoina lausuu pelaajien nimiä hassusti ja käyttää omaan korvaan ärsyttäviä fraaseja.

Saukkonen on tulosruudun puolella ammattimies, enkä häntä millään tapaa vihaa, mutta hänen tyylinsä selostaa vaikuttaa omaan katsojakokemukseeni negatiivisesti. Mielipideasioitahan nämä ja tässä oli minun mielipiteeni ilman sarvia ja hampaita.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Aivan puhtaasti makuasioita nämä selostajahommat, eikä näistä oikein voi edes kiistellä, mutta mikä siinä Saukkosessa jengiä tarkalleen ottaen oikein vituttaa? Meneekö samaan kastiin Mertarannan kanssa, että kun on trendikästä kimpassa jotain "vihata" niin sillä sitten mennään? Jonkinlaiset traumat 2000-luvun alun Hockey Nighteista? Ääntää hassusti kahden pelaajan sukunimet?

En itse ole varsinainen Saukkosen ihailija, mutta en kyllä Palstan äänekkäimpien antipatioitsijoiden viestiä ihan tavoita. Itselle menee siinä missä muutkin.

ps. Niin ja sen Mertarannan kanssa on myös minulla vaikeaa.

Saukkosesta on ensinnäkin traumat sieltä kaukaa hockey nightista. Lisäksi hän on melkoisen kehno selostaja. Mutta minulta hän saa vähän anteeksi ihan vain kuulostamalla vilpittömän innostuneelta ja jollain lailla sympaattiselta. Siitä huolimatta en jaksaisi joka pelissä kuunnella.

Sen sijaan Mertaranta on kamala. Yrittää pakonomaisesti pitää yllä puherytmiä, johon ei enää aivan pysty. Siksi öö ää jne. Yli maalin tai ylänurkkaan suhahtavat matalat laukaukset ovat niin sanotusti legendaarisia. Ja mitä näitä kaikkia muita väsyneitä ilmaisuja nyt onkaan.

Lisäksi jääkiekon selostaminen ei selvästi ole mikään hänen paraatilajinsa, joten miksi väkisin roikottaa mukana? No tietysti siksi, kun Maikkari suuressa tyhmyydessään lienee lyönyt pöytään mottipäistä. Arvonsa Mertaranta tuntee, sen kuulee.

Joskus muistan lukeneena, että Antero tekisi varsin huolellisesti pohjatyöt esim. nimien ääntämisen suhteen. Kuulemma jos ei tiedä, kysyy pelaajalta itseltään. Sen verran olen ruotsin kielen taitoinen, että tuo Muuttin kuulostaa jokseenkin oudolta. Voihan olla, että Antsa on tarkistanut asian, ja Johan on tehnyt käytännön pilan.

Pahoittelen vuodatustani. Vituttaa. Kiitos ja anteeksi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Asuuko Jantta Alkio mahdollisesti sellaisessa paikassa, että sieltä on helpompi operoida Böndelle kuin Stadiin? Saukkonen on vuosien saatossa ollut tuttu näky Nordiksen käytävillä katsojan roolissa, joten hän asunee pk-seudulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös