Miksikään keskustelunavaukseksihan en tuota yllä olevaa kirjoittanut. Ilman provosointia haluan kysyä moderaattoreilta, että määrittelettekö te kenties sen, mistä saa olla vittuuntunut? Ketjun aihe on mikä nyt juuri sillä hetkellä sattuu vituttamaan, ja tänne on kirjoitettu 242 sivua ties minkälaisia juttuja elämän tarjoamista päähänpotkimisista ja jobinposteista. Yllä kirjoittamani ei siitä eroa pätkääkään.
Yleisemmin on viime aikoina vituttanut kaiken sortin holhous, määräily, rajoittaminen, sensuuri, kritiikittömyys, tietämättömyys ja lampailu.
Olet tavallaan oikeassa, että täällä on saanut vituttaa ties mikä ja eihän toi koronapassi -keskustelukaan tänne ihan kuulu. Mutta tää rokote-asia on niin iso, että olen kyllä Modejen puolella tässä.
Ja aiheeseen palaten mua vituttaa, että todennäköisesti et ole virologi, epidemiologi, rokotetutkija tai edes lääketieteen ammattilainen ja jaat täällä väitteitä, joita on monessa aviisissa jo käyty läpi. Olen nähnyt noi sunkin argumentit atomeiksi purettuna ihan ammattilaisten toimesta. Toisin sanoen: Älä huoli.
Mua myös vituttaa, että vaikutat järki-ihmiseltä, mutta koska levität noita väitteitä, jotka on atomeiksi purettu muualla, niin mitä todennäköisemmin se rokotekriittisyys lisääntyy ja ollaan taas kauempana siitä, että jääkiekkoa pääsisi katsomaan täydessä hallissa.
Pfizerin testeissä muuten rokotehaittoja ilmoitti saavan 0,63% ihmisistä. Placebosta 0,5%. Eli siis ihmiset kuvitteli, että oli jotain haittoja. Musta tuntuu, että Jatkiksessa ja elämässä esiintyy samassa suhteessa jengiä, jotka kuvittelee ton rokotemaailman olevan jotenkin joku ulkoavaruuden mörkö. Ammattilaiset sitä hommaa kuitenkin tekee.
Samalla mua vituttaa, ettet saa ottaa sitä AZ rokotetta niin olisi yksi 0,5% prosentin ukko vähemmän.
Samalla ymmärrän, että olet huolissasi. Eihän siinä mitään.
Mutta niin kuin joku veijari käytti esimerkkiä: Koronarokotteen haitat on kuin Eemeli Heikkinen pääsisi läpi vastassaan Carey Price. Voi olla, että Eemeli osuu. Mutta ihan oikeesti. Not going to happen.
Mutta korona sulle, kun olet 61-vuotias: Se on Ovechkin pääsemässä lämäämään B-pisteeltä poikittaissyötöstä. Aika suurella todennäköisyydellä lamppu palaa ja olet teholla. Ehkä IFK-perhe yhden miehen vähempi.
Ja mua siis todellakin vituttaa jos yksikin IFK-fani tai ihminen on noiden rokote-epäilysten takia teholla.
Käy vielä noi sun epäilykset läpi oikeasti rokote-teknologian ammattilaisen kanssa ja toivon, että päädyt vain ottamaan sen rokotteen.
En gång, alltid. Rakkaudella.
e: Typot