Nyt just vituttaa!

• 2 893 765
  • 13 851

PohjoisKariya

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, United, Broncos.
Kiinostaisi oikeasti tietää miten nää selostajavalinnat menee. Perjantai-ilta, kaks perinteikästä seuraa, priimaan aika-ikkunaan, ilmainen tv-matsi jolla vois houkutella vaikka vähän uusia asiakkaita. Kaivetaan Mika naftaliinista kertomaan mikä säilyke sieltä muorin yläpöllöstä taas löytyykään!

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Kiinostaisi oikeasti tietää miten nää selostajavalinnat menee. Perjantai-ilta, kaks perinteikästä seuraa, priimaan aika-ikkunaan, ilmainen tv-matsi jolla vois houkutella vaikka vähän uusia asiakkaita. Kaivetaan Mika naftaliinista kertomaan mikä säilyke sieltä muorin yläpöllöstä taas löytyykään!
Saanko lainata tätä viestiä kokonaisuudessaan kun laitan JÄLLEEN samasta asiasta palautteen mtv:n messengeriin?

Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Pienet matkakulukorvaukset? Murre ainakin Tampereeltapäin.

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Anna palaa! Kaikki kantaa kortensa kekoon ja Mika mukaville eläkepäiville.
Hei! Tarkennatko hieman, mistä on siis tarkalleen kyse? -Matti

Tälläinen vastaus sieltä nyt tuli. Jatkoin että oliko vaikeasti artikuloitu ja kirjoitin kysymyksen Matille isoilla kirjaimilla käyttäen välilyöntiä kirjaiden välissä. Jos kohta saataisiin.

Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Hei! Tarkennatko hieman, mistä on siis tarkalleen kyse? -Matti

Tälläinen vastaus sieltä nyt tuli. Jatkoin että oliko vaikeasti artikuloitu ja kirjoitin kysymyksen Matille isoilla kirjaimilla käyttäen välilyöntiä kirjaiden välissä. Jos kohta saataisiin.
Matti vastaa kuten hyvä asiakaspalvelu vastaa. Minä ymmärrän mistä kyse, mutta asiakaspalautteessa hyvä konkretisoida palaute.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MM-kisoja (ja lähes ainostaan niitä) katsovat "lätkäfanit" pitävät tuttuja selostajia eli Mertsiä ja Saukkosta ylivertaisina. Kun ne katsojat eivät tajua, ettei Mertsi näe ilmiselvää paitsiota, minkäs sille voi.

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En gång. .. Joukkue ennen rahaa. Miljoonaa ei kuitenkaan tullut.

Urheiluromanttisesti kyllä.

Mutta. Koska joukkue joskus (HIFK:n tapauksessa todella usein) tarjoaa pelkkää loskaa kannattajille, miksi kannattaja ei saisi hyötyä itse joukkueesta? Toisin sanoen, pitää osata erottaa uhkapeliminä ja kannattajaminä.

Minäkin olen usein pelannut HIFK:n voiton puolesta ja joutunut katkerasti katumaan. Ja usein pelannut HIFK:ta vastaan ja joutunut katumaan vetoa, mutta ollut aivan sfääreissä joukkueen voiton puolesta. Näin se vaan menee. Tiedän toki pelaajia, jotka eivät koskaan pelaa kannattamansa joukkueen kohteita. Muita joukkueita kohtaan on helpompaa pitää järki mukana.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääskä, Pakarinen, Liivik, Åsten, Kuhta, Petrell
Erik Borg. Olen mä huonoja ulkomaalaispelaajia nähnyt, mutta tämä filmaava ressukka on varmasti huonoin mitä olen nähnyt. Oikein miehekkään roolin on saanut joukkueestansa hankittua. Vähänkuin jossain isossa yhtiössä duuninasi olisi huolehtia, että toimiston vesikone toimii. Ei ollut nimittäin ensimmäinen peli missä olen nähnyt Borgin makoilevan jäänpinnassa kalastelemassa jäähyjä. En tiedä mitään halveksuttavampaa jääkiekossa kuin filmaaminen. Varsinkin nämä ketkä harrastavat sitä.

Joe Finley #3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Edmonton Oilers
Janne Pesonen, vitutuksen kohteena päivästä toiseen.
Verisuoni pullistuu päivä päivältä enemmän, kun Janne Pesonen on tehtävässään. En halua nähdä yhtäkään Pesosen rakentamaa joukkuetta. Toivottavasti toimistollakin joku tajuaisi tämän olleen todella suuri virhe, ja potkisi ton koulupojan helvettiin täältä.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Verisuoni pullistuu päivä päivältä enemmän, kun Janne Pesonen on tehtävässään. En halua nähdä yhtäkään Pesosen rakentamaa joukkuetta. Toivottavasti toimistollakin joku tajuaisi tämän olleen todella suuri virhe, ja potkisi ton koulupojan helvettiin täältä.
Pesonen voisi tarjota kannattajille pelaajahankintaakin suuremman joululahjan ja ilmoittaa eroavansa tehtävistään.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Edelleen täytyy sanoa, että miten vitun huonosti seurassa toimittiin oltuamme vuosikymmenen ajan ainoa pk-seudun Liiga-jengi. Kaikki mahdollisuudet olisi ollut kehittyä ja rakentaa vakaata menestystä Suomen suurimmalla talousalueella, mutta tuokin etsikkoaika hukattiin täysin istumalla käsien päällä tekemättä mitään asian eteen. Ylin porras tämän mokasi ja kaikki toiminta alempanakin sitten kuvastaa tätä hälläväliä-meininkiä.

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
No laitanpa vielä kerran, ei vittu näitä tuomareita.

P.s. ei siinä, muuli kyllä sai jäähynsä aiheesta mutta olis siinä voinut antaa jollekin toisellekkin. Vähän niinku siinä Mannisen tapauksessa.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
EI VITTU NÄITÄ TUOMAREITA!!!!
Mulla alkaa mennä vähitellen mielenkiinto koko Liigaan. Illasta toiseen tuomarityöskentely täysin ala-arvoisella tasolla. Eikö tälle puuhastelulle ole oikeasti mitään tehtävissä? Tuntuu, että trendi laskee kausi kaudelta todella jyrkästi. Kannattaisiko päättäjien oikeasti herätä todellisuuteen?

Whistlr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Mulla alkaa mennä vähitellen mielenkiinto koko Liigaan. Illasta toiseen tuomarityöskentely täysin ala-arvoisella tasolla. Eikö tälle puuhastelulle ole oikeasti mitään tehtävissä? Tuntuu, että trendi laskee kausi kaudelta todella jyrkästi. Kannattaisiko päättäjien oikeasti herätä todellisuuteen?
Vitutuskäyrä ihan ultimaattumeissa tästä tuomaritasosta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy