Pepper Jack
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tämän iltainen esitys oli surkea, hengetön ja väsynyt. Onko väsymys fyysistä vai henkistä? Sarjan voiton voi luonnollisesti tuoda enää Salmelainen käymällä keskusteluja pelaajien kanssa, muu on toissijaista.
Bensa loppu. Toivottavasti patterit on maanantaina täydemmät. Vähän epäilin jo torstaina kolmannen erän jälkeen. Atun piikkiin laitoin, mut nyt näyttää lievästi raskaalta. Ei löydy sitä kakkosta suurempaa kaaviosta.
Nyt loppui vätystely tai tää kevät oli tässä. Kärpät ei todellakaan ole esittänyt mitään niin ihmeellistä, etteikö siihen pystyttäisi vastamaan.
Mitäs jos ennen kauden alkua saat lukea että joukkueesi siirtyy seuraavana vuonna KHL:n. Ikävä Liigaa ja Hifk:ta
Kaikki kunnia Kärpille. Hieno peli heiltä ja lestahöppänät harjasivat voiton, vaikka olivat kaksi erää pelillisesti alakynnessä.
Lisäksi vituttaa case Tyrväisen tapauksen ruotiminen edelleen, suurimmaksi osaksi omien toimesta. Vittu ku vituttaa.
En ota vitutukseesi kantaa, mutta onhan tuo Tyrväisen keissi siinä mielessä aiheellinen referenssi, että siinä tuomio annettiin ns. kristallipallo kourassa somekohun saattelemana. Nyt matsissa suht törkeältä näyttävä kontakti suoraan päähän. Pelaaja ei (tiettävästi) loukkaantunut, mutta toisaalta siinä olisi voinut käydä todella pahasti. Liigan iänikuinen dilemmahan on ollut, että tuomitaanko teosta vai seurauksesta. Nyt Liiga on itse linjannut Tyrväisen tuomiolla, että koviakin kakkuja voidaan antaa olettamalla mahdollisia seuraamuksia, joten jännä nähdä, miten homma kääntyy nyt.
Itse et viestihistoriasi perusteella ainakaan tee käytännössä mitään sitä parantaaksesi.Vituttaa jatkoajan nykyinen kirjoitustaso. Täysin lukukelvottomia osa ketjuista..
Noh. Kyllä mielestäni palstan tasoa voi kritisoida ilman, että itse olisi aktiivinen kirjoittaja. En itsekään näe syytä aktiivisesti kirjoitella ketjuihin, kun useimmiten muut ovat jo tuoneet oman pointin esille. Onhan se ihan hemmetin raskasta luettavaa, kun mennään eipäs-juupas väittelyyn jostain taklaustilanteesta useamman sivun verran. En silti näe tarpeelliseksi osallistua erinäisiin ketjuihin ja huomautella kirjoittajille, että kuinka turha heidän pointtinsa on? Mielestäni voin silti kritisoida näitä kirjoituksia. Ehkä vain hiljaa mielessäni, toisinkuin mainitsemasi palstalainen, mutta silti!Itse et viestihistoriasi perusteella ainakaan tee käytännössä mitään sitä parantaaksesi.
Olet ikäänkuin demari, joka valittaa siitä kuinka paskaa hallituksen toiminta on, mutta pitää huolen siitä, että pysyy itse kaukana siitä toiminnasta.
Tän valitusvirren kun ottaa mukaan, ni noin viesti/ joka toinen viikko on sun kontribuutiosi.
Ja IFK-osiossa en muista omana palsta-aikanani nähneeni sulta yhtään puheenvuoroa.
Näinpä!Vituttaa lukea about joka vitun ketjusta kuripito-asioista... Oli sitä tai tätä, oli Hakanpää, Tyrväinen, O’Connor, Kukko-Lasse, kukavittuhyvänsä, nyt pitäisi pelata pleijareita!
kiitos tästä viestistä. Luulin jo olevani suurin piirtein ainoa joka ajattelee tuolla tavslla kuin kirjoitit.Näinpä!
Meidänkin fanit välillä tuntuu naureskelevan "rehupunteille", jotka valittaa aina tuomareista ja pilaa kaikki keskustelut, vaikka ihan samalla tavalla tuolla ketjut on täynnä IFK:n faneja uhriutumassa, kun X sai pelikieltoa, niin nyt X:n pitää saada sen ja sen verran jne.
Ihan sama minkä ketjun avaa, niin vinkuminen tuomarilinjasta ja tuomioista on päällä. Sitten ketjut onkin vain toisten viestien lainaamista ja samaa saatanan vänkäämistä välillä ihan älyttömän pienistäkin asioista.
Kyllä itse sen ymmärrän, että nyt keväällä on niin helvetin isot panokset ja jengi tunteella (ja värilaseilla) mukana, mutta vähän nyt saisi aika moni rauhoittua.
Itse yritän tuomaritoimintaa katsoa objektiivisesti enkä mielestäni ole tänä keväänä mitään tuomareiden IFK:n suosimista tai IFK-vihaa tai ylipäänsä minkään seuran suosimista.
Edelleenkin, tuomarit on IHMISIÄ. Saatanan helppo kotisohvalta huudella, että olisi pitänyt tulla 2+10, eikä vain 2min. kun näkee tilanteet kolmesta eri kuvakulmasta hidastuksena jne.
Vanhana palstalaisena, MÄ HÄPEÄN! Piste.
Kyllä tällainen syö miestä järjettömästi! No, huomenna uusi päivä.