Mutta ette sattuneet näkemään Humalojan "huitomisjäähyä". Oli kyseisessä tilanteessa mahallaan maassa, johon vielä annettiin toistakymmentä poikittaista selkään. Nämähän teiltä toki jää näkemättä. Että se niistä puolueellisista tuomareista.
Mikä on hardcore urheilufanittamisessa pahinta: Mun mielestä häviäminen poffien jatkoajalla. Keksiikö joku pahempaa?
Mutta ette sattuneet näkemään Humalojan "huitomisjäähyä". Oli kyseisessä tilanteessa mahallaan maassa, johon vielä annettiin toistakymmentä poikittaista selkään. Nämähän teiltä toki jää näkemättä. Että se niistä puolueellisista tuomareista.
Mitäs jos ennen kauden alkua saat lukea että joukkueesi siirtyy seuraavana vuonna KHL:n
Ikävä Liigaa ja Hifk:ta
Ei se tuomareihin ratkennut. Humalojalle oli jo tulossa jäähy maalivahdin huitomisesta, joka tapahtui ennen kun makoili maassa. Turhaan Varakas meni ottamaan itsekin jäähyn jälkitilanteesta.
Vaikka kuinka laskisi, niin ei taida täyttyä edes viisi poikittaista. Tai sitten kyllä puhumme eri tilanteesta. Toistakymmentä kuulostaa hurjalta.
Mikä on hardcore urheilufanittamisessa pahinta: Mun mielestä häviäminen poffien jatkoajalla. Keksiikö joku pahempaa?
Vihaan sanaa ohipeli mutta toivottavasti tämä oli sitä.
Vituttaa, miten Kyrpille ja IFK:lle sovelletaan aivan erilailla sääntökirjaa. Kyrpät sikailee enemmän kuin IFK kahteen vuosikymmeneen yhteensä mutta mitään jäähyjä ei tule, IFK:lle tulee jäähyjä suunnilleen nyrkkiinpuskemisesta.
Haistakaa liiga ja tuomarit iso haiseva vittu.
Tuomarit eivät tehneet ratkaisevaa maalia, mutta kyllä mä laitan suuren osan tämän farssin syystä aivan järkyttävän puolueellisille seebranpaskoille.
Huhhuh. Vitutus on aika äärimmilleen viritetty taas. Kaiken paskan kruunas toi kun Tappara voitti viimesekunneilla. Oikeen painajais-pelit tänään.
Eniten vituttaa, että kaikki hämmentäminen fyysisyys on näköjään tässä sarjassa Käppyröiden heiniä. Brewer kääntyi just haudassaan ka useamman kerran...
Tämä! Saamattoman peliesityksen myötä ei minkäänlaista haastoa fyysisellä osastolla. En tarkoita hölmöjä ylilyöntejä mutta olisi pitänyt tehdä porojen olo hieman vittumaisemmaksi. Nyt pyllistettiin teemalla; "vedä vaan kakkoseen, kuivana kiitos!" Ei enää näitä. Mietin miten tämä asetelma vaikuttaa maanantain peliin, toivottavasti tästä vedetään johtopäätöksiä.
Haistakaa silti kaikki puolueellista tuomaritoimintaa laajemminkin hyväksyvät, stadilaiskateelliset tuularit, kielivihaajat ja spåranallekääntyjät pitkä paska.
”Stadikateelliset tuularit”? Minua on aina kiinnostanut, että mitäs ihmeen porukkaa nuo stadikateelliset oikein ovat? Ja ennen kaikkea, missä niitä on? Entä kuuluuko IFK:sta ikäviä juttuja kirjoittavat ”toukohousut” tuohon samaan lahkoon?