Nyt just vituttaa!

  • 2 564 703
  • 12 131

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Haistakaa silti kaikki puolueellista tuomaritoimintaa laajemminkin hyväksyvät, stadilaiskateelliset tuularit, kielivihaajat ja spåranallekääntyjät pitkä paska.

”Stadikateelliset tuularit”? Minua on aina kiinnostanut, että mitäs ihmeen porukkaa nuo stadikateelliset oikein ovat? Ja ennen kaikkea, missä niitä on? Entä kuuluuko IFK:sta ikäviä juttuja kirjoittavat ”toukohousut” tuohon samaan lahkoon?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
”Stadikateelliset tuularit”? Minua on aina kiinnostanut, että mitäs ihmeen porukkaa nuo stadikateelliset oikein ovat? Ja ennen kaikkea, missä niitä on? Entä kuuluuko IFK:sta ikäviä juttuja kirjoittavat ”toukohousut” tuohon samaan lahkoon?

No höh, ei tietenkään. Toukohousut on ihan eri ryhmää kuin stadikateelliset. Ja sit on vielä kakkosesta kiinnostuneet, mutta ne ei yleensä ole meidän kannattajia (kts pari viestiä aikaisemmin). Niin ja tuularit. Ja sit on tietty kriittiset.

Monta eri kannattajaryhmää, mutta tänne ne aina jossain vaiheessa ilmestyy. Köh.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän iltainen esitys oli surkea, hengetön ja väsynyt. Onko väsymys fyysistä vai henkistä? Sarjan voiton voi luonnollisesti tuoda enää Salmelainen käymällä keskusteluja pelaajien kanssa, muu on toissijaista.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bensa loppu. Toivottavasti patterit on maanantaina täydemmät. Vähän epäilin jo torstaina kolmannen erän jälkeen. Atun piikkiin laitoin, mut nyt näyttää lievästi raskaalta. Ei löydy sitä kakkosta suurempaa kaaviosta.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bensa loppu. Toivottavasti patterit on maanantaina täydemmät. Vähän epäilin jo torstaina kolmannen erän jälkeen. Atun piikkiin laitoin, mut nyt näyttää lievästi raskaalta. Ei löydy sitä kakkosta suurempaa kaaviosta.

Laitan pätkän iltarukoukseeni, ettei ole tästä kysymys. Sytykkeet vaan ovat kastuneet. Maanantaina taas!
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
En oikeastaan ole ihan varma kumpi vituttaa enemmän. A) oma tappio jossa ei ollut pahemmin palaa, vai B) tapparan viime hetken voitto.

Ehkä jopa tuo jälkimmäinen, koska me mennään tästä vielä tota porukkaa vastaan finaaleihin, väsyneenä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nythän tilanne on se, mikä sen piti kai ennakkoasetelmienkin mukaan olla, kun Kärpillä on kotietu. Ei mitään hätää. Haalarit pitää kuitenkin laittaa niskaan ja vaatimustason olla joukkueen sisällä korkea. Se on ainoa keino päättää kausi kunnialla. Nyt on nähty 4 erää totaalista muniinpuhaltelia ja se on anteeksiantamatonta.

En usko, että Selin on tyytyväinen peli-ilmeeseen ja suorittamiseen kentällä ja odotankin maanantaille muutoksia. Ehkä Atte maaliin, vaikka Keke onkin hyvin pelannut? Varakkaan voisi laittaa katsomoon myös. Pelaajat virittäkööt kukin parhaaksi katsomallaan tavalla huippuiskuun. Nyt loppui vätystely tai tää kevät oli tässä. Kärpät ei todellakaan ole esittänyt mitään niin ihmeellistä, etteikö siihen pystyttäisi vastamaan.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Väärään ketjuun huutelemista ja ihan väärästä aiheesta, mutta:

Mitäs jos ennen kauden alkua saat lukea että joukkueesi siirtyy seuraavana vuonna KHL:n. Ikävä Liigaa ja Hifk:ta

Tulkaa takaisin. Me kaivataan teitä, me kaikki. Tää kaikki tuntuu samalta kuin silloin lapsena takapihan hiekkalaatikolla, kun yks lähti eskariin eikä enää leikkinyt meidän kanssa. Jo pelkän paluun takia voisin niellä yhden playoffs-tappion Jokereita vastaan. Teki mieli sanoa tämä jo aiemmin tuossa Kärpät-HIFK -välieräketjussa eräälle Jokeri-kannattajalle. Sorry, jos oli liian sentimentaalista, liiaksi offtopic ja sellaista, lueskelen kuitenkin HIFK-palstaakin nyt ottelusarjan aikana ja todellakin kaipaisin Jokereita takaisin sarjaan.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nyt just vituttaa parissakin ketjussa uskomattomilla värilaseilla Hakanpään tilannetta tutkivat asiantuntijat. ”Mielestäni tahaton törmäys”, ”mutku Ässät-sarjassakin tuli useita paljon pahempia päähänkohdistuneita eikä tullut pelikieltoa” ja sitten linkitellään videoita missä ei ole lähimainkaan samanlaista tekoa. Ihmisten tyhmyys vituttaa. Lisäksi vituttaa case Tyrväisen tapauksen ruotiminen edelleen, suurimmaksi osaksi omien toimesta. Vittu ku vituttaa. Onneksi huomenna pelataan taas niin voi keskittyä olennaiseen.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Lisäksi vituttaa case Tyrväisen tapauksen ruotiminen edelleen, suurimmaksi osaksi omien toimesta. Vittu ku vituttaa.

En ota vitutukseesi kantaa, mutta onhan tuo Tyrväisen keissi siinä mielessä aiheellinen referenssi, että siinä tuomio annettiin ns. kristallipallo kourassa somekohun saattelemana. Nyt matsissa suht törkeältä näyttävä kontakti suoraan päähän. Pelaaja ei (tiettävästi) loukkaantunut, mutta toisaalta siinä olisi voinut käydä todella pahasti. Liigan iänikuinen dilemmahan on ollut, että tuomitaanko teosta vai seurauksesta. Nyt Liiga on itse linjannut Tyrväisen tuomiolla, että koviakin kakkuja voidaan antaa olettamalla mahdollisia seuraamuksia, joten jännä nähdä, miten homma kääntyy nyt.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
En ota vitutukseesi kantaa, mutta onhan tuo Tyrväisen keissi siinä mielessä aiheellinen referenssi, että siinä tuomio annettiin ns. kristallipallo kourassa somekohun saattelemana. Nyt matsissa suht törkeältä näyttävä kontakti suoraan päähän. Pelaaja ei (tiettävästi) loukkaantunut, mutta toisaalta siinä olisi voinut käydä todella pahasti. Liigan iänikuinen dilemmahan on ollut, että tuomitaanko teosta vai seurauksesta. Nyt Liiga on itse linjannut Tyrväisen tuomiolla, että koviakin kakkuja voidaan antaa olettamalla mahdollisia seuraamuksia, joten jännä nähdä, miten homma kääntyy nyt.

Niinno, onkai se niinkin. Itse olen siirtynyt jo aikaa sitten eteenpäin siitä hommasta, niin ehkä siksi vituttaa joka tapauksen kohdalla siitä asiasta jauhaminen. En silti ole ketään kieltämässä keskustelemasta asiasta.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Vituttaa lukea about joka vitun ketjusta kuripito-asioista... Oli sitä tai tätä, oli Hakanpää, Tyrväinen, O’Connor, Kukko-Lasse, kukavittuhyvänsä, nyt pitäisi pelata pleijareita!
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Vituttaa jatkoajan nykyinen kirjoitustaso. Täysin lukukelvottomia osa ketjuista..
Itse et viestihistoriasi perusteella ainakaan tee käytännössä mitään sitä parantaaksesi.
Olet ikäänkuin demari, joka valittaa siitä kuinka paskaa hallituksen toiminta on, mutta pitää huolen siitä, että pysyy itse kaukana siitä toiminnasta.
Tän valitusvirren kun ottaa mukaan, ni noin viesti/ joka toinen viikko on sun kontribuutiosi.
Ja IFK-osiossa en muista omana palsta-aikanani nähneeni sulta yhtään puheenvuoroa.
 

Makija

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Itse et viestihistoriasi perusteella ainakaan tee käytännössä mitään sitä parantaaksesi.
Olet ikäänkuin demari, joka valittaa siitä kuinka paskaa hallituksen toiminta on, mutta pitää huolen siitä, että pysyy itse kaukana siitä toiminnasta.
Tän valitusvirren kun ottaa mukaan, ni noin viesti/ joka toinen viikko on sun kontribuutiosi.
Ja IFK-osiossa en muista omana palsta-aikanani nähneeni sulta yhtään puheenvuoroa.
Noh. Kyllä mielestäni palstan tasoa voi kritisoida ilman, että itse olisi aktiivinen kirjoittaja. En itsekään näe syytä aktiivisesti kirjoitella ketjuihin, kun useimmiten muut ovat jo tuoneet oman pointin esille. Onhan se ihan hemmetin raskasta luettavaa, kun mennään eipäs-juupas väittelyyn jostain taklaustilanteesta useamman sivun verran. En silti näe tarpeelliseksi osallistua erinäisiin ketjuihin ja huomautella kirjoittajille, että kuinka turha heidän pointtinsa on? Mielestäni voin silti kritisoida näitä kirjoituksia. Ehkä vain hiljaa mielessäni, toisinkuin mainitsemasi palstalainen, mutta silti!

Ketjun aiheesta sen verran, että itseäni aavistuksen vituttaa Kärppäfanien hieman ylimielinen habitus. Se vituttaa sen takia, että heillä on oikeastaan perustellusti aihetta siihen ja sekös harmittaa tällaista ylimielisyyteen taipuvaa stadilaista. Ovathan he kuitenkin lähihistorian valossa suht menestynyt organisaatio. Toiveena onkin, että Salmelainen pystyy luomaan meistä niin menestyvän organisaation, jotta voidaan perustellusti nauraa Kehä 3:n ulkopuolelle - jääkiekonkin saralla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa lukea about joka vitun ketjusta kuripito-asioista... Oli sitä tai tätä, oli Hakanpää, Tyrväinen, O’Connor, Kukko-Lasse, kukavittuhyvänsä, nyt pitäisi pelata pleijareita!
Näinpä!

Meidänkin fanit välillä tuntuu naureskelevan "rehupunteille", jotka valittaa aina tuomareista ja pilaa kaikki keskustelut, vaikka ihan samalla tavalla tuolla ketjut on täynnä IFK:n faneja uhriutumassa, kun X sai pelikieltoa, niin nyt X:n pitää saada sen ja sen verran jne.

Ihan sama minkä ketjun avaa, niin vinkuminen tuomarilinjasta ja tuomioista on päällä. Sitten ketjut onkin vain toisten viestien lainaamista ja samaa saatanan vänkäämistä välillä ihan älyttömän pienistäkin asioista.

Kyllä itse sen ymmärrän, että nyt keväällä on niin helvetin isot panokset ja jengi tunteella (ja värilaseilla) mukana, mutta vähän nyt saisi aika moni rauhoittua.
Itse yritän tuomaritoimintaa katsoa objektiivisesti enkä mielestäni ole tänä keväänä mitään tuomareiden IFK:n suosimista tai IFK-vihaa tai ylipäänsä minkään seuran suosimista.
Edelleenkin, tuomarit on IHMISIÄ. Saatanan helppo kotisohvalta huudella, että olisi pitänyt tulla 2+10, eikä vain 2min. kun näkee tilanteet kolmesta eri kuvakulmasta hidastuksena jne.

Vanhana palstalaisena, MÄ HÄPEÄN! Piste.
 
Näinpä!

Meidänkin fanit välillä tuntuu naureskelevan "rehupunteille", jotka valittaa aina tuomareista ja pilaa kaikki keskustelut, vaikka ihan samalla tavalla tuolla ketjut on täynnä IFK:n faneja uhriutumassa, kun X sai pelikieltoa, niin nyt X:n pitää saada sen ja sen verran jne.

Ihan sama minkä ketjun avaa, niin vinkuminen tuomarilinjasta ja tuomioista on päällä. Sitten ketjut onkin vain toisten viestien lainaamista ja samaa saatanan vänkäämistä välillä ihan älyttömän pienistäkin asioista.

Kyllä itse sen ymmärrän, että nyt keväällä on niin helvetin isot panokset ja jengi tunteella (ja värilaseilla) mukana, mutta vähän nyt saisi aika moni rauhoittua.
Itse yritän tuomaritoimintaa katsoa objektiivisesti enkä mielestäni ole tänä keväänä mitään tuomareiden IFK:n suosimista tai IFK-vihaa tai ylipäänsä minkään seuran suosimista.
Edelleenkin, tuomarit on IHMISIÄ. Saatanan helppo kotisohvalta huudella, että olisi pitänyt tulla 2+10, eikä vain 2min. kun näkee tilanteet kolmesta eri kuvakulmasta hidastuksena jne.

Vanhana palstalaisena, MÄ HÄPEÄN! Piste.
kiitos tästä viestistä. Luulin jo olevani suurin piirtein ainoa joka ajattelee tuolla tavslla kuin kirjoitit.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Nyt on just sellainen tilanne päällä, että mun ei-edes-40-vuotias sydämeni ei meinaa kestää ilman nitroja. Siis onhan IFK jo ylittänyt mun odotukset tälle kaudelle, mutta kuten moni on todennut, nälkä kasvaa syödessä. Eikä häviäminen ole koskaan kivaa. Tämä jatkoaika on nyt todennäköisesti se vedenjakaja tässä sarjassa, ja se jännittää liikaa. Niin paljon, etten kykene tähän.

Ja siksi vituttaa. Koska olen liian tuuliviiri, liian paljon pelkkään menestykseen ankkuroiva. Mutta mä en vaan pysty. Poistun takavasemmalle baariin kuuntelemaan liveprogebändiä. Toivottavasti universumi tarjoaa minulle hemmetin hienot jatkot hidastusvideoineen, mutta jos käy toisin, voin ehkä ottaa tappion paremmin vastaan tullesssani kotiin progeisissa tunnelmissa.

Vituttaa ottaa kaikki asiat niin saatanan tosissaan, ja vituttaa olla pelkuri joka luikkii pakoon ennen jatkoerää.
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Täytyy kyllä sanoa, että joukkueessa ja pelissä on niin suuria puutteita, että pitää nostaa hattua siitä, että ovat edelleen ihan potentiaalinen finaaliin menijä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kyllä tällainen syö miestä järjettömästi! No, huomenna uusi päivä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös