Kyllä tällainen syö miestä järjettömästi! No, huomenna uusi päivä.
Nimenomaan. Minä olen seurannut näitä pleijareita ihan huuli pyöreänä ja huomannut, että kyllä se tunneside tähän seuraan edelleen löytyy, vaikka muuta jo ehdin miettiä.Täytyy kyllä sanoa, että joukkueessa ja pelissä on niin suuria puutteita, että pitää nostaa hattua siitä, että ovat edelleen ihan potentiaalinen finaaliin menijä.
Samaa mieltä. Täytyy myös muistaa, että vaikka playoffsit ovatkin oma maailmansa, HIFK on laittanut selvän runkosarjan voittajan kunnolla töihin. Saadaan varmasti huomenna jännä peli aikaan.Täytyy kyllä sanoa, että joukkueessa ja pelissä on niin suuria puutteita, että pitää nostaa hattua siitä, että ovat edelleen ihan potentiaalinen finaaliin menijä.
Vituttaa ottaa kaikki asiat niin saatanan tosissaan, ja vituttaa olla pelkuri joka luikkii pakoon ennen jatkoerää.
No juu. Ainakin se, että hermot säästyy kun pääsee katsomasta tota jatkuvaa perseilyä ja mukana roikkumista. Josko sitten vaikka ensi kaudella riittäisi niitä kuuluisia jalkoja noille lentokentillekin, joilla vielä liigassa pelataan, ettei tarvitse pelaajienkaan ihan vaan katsella ja tunnustella kakkonen kipeänä vastustajan touhua.No, jos tämä ottelusarja hävitään, on siinä hyviäkin puolia.
Lennun mokaan se lopulta ratkesi
Mutta onhan IFK oikeasti ihan jokaisella osa-alueella vastaantulija tässä sarjassa
Tänä keväänä on vuorostaan ylipeluuttanut Heiskasta niin paljon, että poika oli ihan pihalla varsinkin jatkoajalla ja epätoivoisesti yritti teloa Karvisen, että pääsisi suihkuun lepäämään.
En vittu siis yhtään ihmettele miksi tämä ukko ei ole voittanut ikinä yhtään kivikaudella alkaneen valmentajauransa aikana.
Minä olen seurannut näitä pleijareita ihan huuli pyöreänä ja huomannut, että kyllä se tunneside tähän seuraan edelleen löytyy, vaikka muuta jo ehdin miettiä.
onhan IFK oikeasti ihan jokaisella osa-alueella vastaantulija tässä sarjassa, vaikka mystisesti vielä mukana roikkuukin. Alivoimapelaamiselle jätän nyt pienen kysymysmerkin kuitenkin, koska se on kyllä jotenkin mystisesti parantunut.
Täytyy vielä todeta, että toi IFK:n viiskolmonen jää kyllä maailman jääkiekkohistoriaan huikeudessaan. Noi nimittäin on juuri niitä hetkiä, joissa IFK:n mahdollisuus isossa kuvassa olisi. :-)
Mutta joo, onhan tässä vielä toistaiseksi kaikki mahdollista, koska läski leidi ei ole vielä sjungannut.
Joo, olihan ne, mutta eivät sitten kuitenkaan pyrkineet ratkaisemaan peliä jäähyillä vaan antoivat jatkoerässä pelata melko rauhassa. Kun päädumarit on böndeltä ja böndeltä, niin Stadin puoltako ne luonnostaan pitää, häh??Vituttaa, että dumarit ovat vuodesta toiseen puolueellisia IFK:ta vastaan.
SM-liiga, haistakaa vittu!
Vituttaa, että dumarit ovat vuodesta toiseen puolueellisia IFK:ta vastaan.
Tänää oli ainakaa enemmän omaan mieleen toi linja. Sai jo vähä taklatakkii ja vaikka taklattu kaatu ni edes silloin ei tullu jäähyä! Pysyis nyt vaa linja samanlaisena lauantainakii ni saadaa reilulla kamppailulla ratkaistua paremmuus.Tuomarit ovat mun mielestä vetäneet hyvin, tasapuolista ollut eikä kumpikaan ole linjasta kärsinyt. Toki Erosen toinen jäähy tänään oli aivan naurettava, mutta yksittäisiä virheitä tulee kaikille, niin pelaajille kuin myös tuomareille. Sen nyt tietää, että Liigassa saa näissä peleissä repiä, estää ja koukkia ihan vapaasti, mutta tärkeintä on mielestäni se, että se on sitten tasapuolista ja näin on mielestäni ollut.
Tietenkin haluaisin tiukemman linjan Liigaan siitä ei ole kysymys, mutta aika tyytyväinen olen ollut tuomaritoimintaan.
Nyt täytyy olla erimieltä. IFK ei ole näissä play-offeissa kokonaisuutena kärsinyt tuomareista vaan ennemminkin päinvastoin.Vituttaa, että dumarit ovat vuodesta toiseen puolueellisia IFK:ta vastaan.
Lainaan palstakumppania: Nyt täytyy olla eri mieltä. Kolme sanaa: Nothing is over!Kolme sanaa; maali vahti peli!
Allekirjoitan. Poikkareiden erikoismiehet saavat tarjoilla niitä erikoisluvalla...näköjään.Ihan täältä böndeltä ilman kummankaan värilaseja sanon, että Hakanpää ja Kukkonen saivat tehdä, mitä halusivat ilman jäähyä. Ja puolestaan Erosen molemmat jäähyt olivat lievempiä kuin em. kaksikon touhut.
Kyllä! Esim. Ikonen veti aika huoletta Varakkaan pää edellä päin laitaa ilman sanktioita. Monta muuta vastaavaa, kuten Mark Fox toteaa. Linjadumarit oli ihan pihalla. Monta paitsiota jäi puhaltamatta, kun olivat kuulemma niin hengästyneitä omasta mielestään ja yksi selvä EI-pitkäkiekko puhallettiin meille.Vituttaa, että dumarit ovat vuodesta toiseen puolueellisia IFK:ta vastaan.