Vituttaa lukea about joka vitun ketjusta kuripito-asioista... Oli sitä tai tätä, oli Hakanpää, Tyrväinen, O’Connor, Kukko-Lasse, kukavittuhyvänsä, nyt pitäisi pelata pleijareita!
Näinpä!
Meidänkin fanit välillä tuntuu naureskelevan "rehupunteille", jotka valittaa aina tuomareista ja pilaa kaikki keskustelut, vaikka ihan samalla tavalla tuolla ketjut on täynnä IFK:n faneja uhriutumassa, kun X sai pelikieltoa, niin nyt X:n pitää saada sen ja sen verran jne.
Ihan sama minkä ketjun avaa, niin vinkuminen tuomarilinjasta ja tuomioista on päällä. Sitten ketjut onkin vain toisten viestien lainaamista ja samaa saatanan vänkäämistä välillä ihan älyttömän pienistäkin asioista.
Kyllä itse sen ymmärrän, että nyt keväällä on niin helvetin isot panokset ja jengi tunteella (ja värilaseilla) mukana, mutta vähän nyt saisi aika moni rauhoittua.
Itse yritän tuomaritoimintaa katsoa objektiivisesti enkä mielestäni ole tänä keväänä mitään tuomareiden IFK:n suosimista tai IFK-vihaa tai ylipäänsä minkään seuran suosimista.
Edelleenkin, tuomarit on IHMISIÄ. Saatanan helppo kotisohvalta huudella, että olisi pitänyt tulla 2+10, eikä vain 2min. kun näkee tilanteet kolmesta eri kuvakulmasta hidastuksena jne.
Vanhana palstalaisena, MÄ HÄPEÄN! Piste.