Yrittänyt tässä olla jo useamman kauden positiivari, mutta nyt riitti. Peltosen hypättyä päävalmentajaksi (en edes tiedä kuinka monta vuotta sitten) tunteet tätä seuraa kohtaa on pikku hiljaa vähentyneet, kunnes nyt tultiin kyllä tien päähän. Etäfanina hallilla käynti on ollut aina satunnaista. Ennen maajoukkuetaukoa peli rullasi hienosti ja isot seurat kaatuili meitä vastaan. Ostin siis liput tämän viikon molempiin himamatseihin, intoa täynnä, että jes nyt pääsee Nordikselle katsomaan kun peli rullaa. Noh olisihan se pitänyt taas tietää miten tässä kävi.
Autolla suhailin edestakas 210km, lipuista maksoin täyden hinnan, matseissa käytin palveluita, söin join jne. Kaikkineen rahaa paloi 195€, siis kahteen ottelutapahtumaan. Mulle iso summa, mutta silti kaiken tämän olin valmis maksamaan, jotta pääsen näkemään HIFK:n livenä, koska onhan se kiekko parasta paikanpäällä.
Ja mitä tuo rakas seura sitten tarjosi? Täyttä paskaa alusta loppuun, molempina päivinä.
Peltonen, hyvä jos liikkuu tai puhuu vaihtoaitiossa. Ei minkäänlaista reagointia. Täydellinen onnistuminen sitten eilisessä Jukurit pelissä kun 3 minuuttia peliä jäljellä ja maalin perässä, päättää ottaa rangaistuksen pelin viivyttämisestä.
Pesonen hoi? Tarvitseeko vielä Taposta katsella ensi kaudella? Mitenkäs nämä meidän puolustajat pelaamassa hyökkääjinä TÄSSÄ VAIHEESSA KAUTTA?
Nordis... hiljasta on eikä fanit anna minkäänlaista palautetta joukkueen esityksistä. Eilen pientä buuaamista 0-3 tilanteessa sekä pelin jälkeen. VITTU KELPAAKO TEILLE FANEILLE KETKÄ OLETTE HALLILLA JOKA PELISSÄ TUOLLAISET OTTELUTAPAHTUMAT??
En mä tiedä.. jos tuo betoniporsas seisoo tai nojaa penkin takana vielä ensi kaudella, niin en kyllä yhtää euroa laita tuolle seuralle. Katsotaan sitten muutaman vuoden päästä uusiksi.
Katsomon liigapaketin pistin säppiin jo kuukausi kaksi sitten.
HIFK on ollut ja tulee olemaan aina mulle rakas joukkue. Nyt vaan ei jaksa.
Vituttaa.