Sano vielä, et spandexit jalassa ja tuulipuku yläosanaKävin suunnistamassa.
Ai ne kalat? Vai mitkä pirun hait?
Rehellisesti käsi sydämellä: en oo koskaan kuullutkaan mistään Hai-saappaista. Oon kyllä kaikesta ihan hyvin perillä ja elänyt tynnyrin ulkopuolella, mutta nuo on menny ohi. Onko nuo nuorison juttuja?Miten tynnyrissä elänyt pitää ihmisen olla, ettei ole Hai-saappaista kuullut? Vai onko tämä ikäkysymys?
Varmistetaan nynnyysaste vielä kysymyksellä: mikä väri saappaissa?
Rehellisesti käsi sydämellä: en oo koskaan kuullutkaan mistään Hai-saappaista. Oon kyllä kaikesta ihan hyvin perillä ja elänyt tynnyrin ulkopuolella, mutta nuo on menny ohi. Onko nuo nuorison juttuja?
Nynny. Tosin keltainen olisi ollut vähintään yhtä nynnyä.
Ihmekkös. 60-70 -luvuilla olin vielä suunnitteluasteella ja 5-10 vuotta sitten olin vielä kaupunkilainen.Nämä taitaa olla enemmänkin entisten nuorten ja hipsterien juttu. Hai-saappaat olivat muodissa joskus 60-70 -luvuilla ja tulivat isosti takaisin n. 5-10 vuotta sitten.
Ny sää koettelet mua tahaltes. Keksittekö te näitä sanoja päästänne? En oo meinaa koskaan kuullukkaan mistään sydvestistäPuhumattakaan keltaisesta sadetakista sekä sydvestistä. (On mulla kyllä ollut sellainenkin...)
Nämä taitaa olla enemmänkin entisten nuorten ja hipsterien juttu.
Ihmekkös. 60-70 -luvuilla olin vielä suunnitteluasteella ja 5-10 vuotta sitten olin vielä kaupunkilainen.
Ny sää koettelet mua tahaltes. Keksittekö te näitä sanoja päästänne? En oo meinaa koskaan kuullukkaan mistään sydvestistä
Joo siis kyllä noita kumppareita on näkyny mimmeillä jaloissa, mut en mä koskaan oo tienny mitä saappaita ne on tai mikskä niitä sanotaan.Mielestäni nimenomaan cityhipsterit ovat omineet nämä saappaat itselleen. Kaupunkikuvassa todella yleinen näky, naisilla varsinkin.
Aaaa. Tiedän Mitä Teit Viime Kesänä-leffan kalastajan sadehattu?En osaa laittaa tänne kuvia. Osaisiko vaikka @Punamusta auttaa? Semmoinen kalastajan sadehattu. Rannikon lapset tietävät kyllä.
Aaaa. Tiedän Mitä Teit Viime Kesänä-leffan kalastajan sadehattu?
Oot kyllä aika nynny.Käsittääkseni mainittu elokuva on kauhua, ja ketjun teeman mukaisesti välttelen niitä.
Oot kyllä aika nynny.
No pöh. Ei teistä nuorista ole mihinkään. Nynnyt.En osaa laittaa tänne kuvia. Osaisiko vaikka @Punamusta auttaa? Semmoinen kalastajan sadehattu. Rannikon lapset tietävät kyllä.
Ei turkulainen nainen voi olla nynny. Turusta tulee Suomen parhaimmisto.Itse lähes nauroin tuolle elokuvalle teininä, en ilmeisesti ole kovin nynny.
Tää nyt oli ihan nynny veto.Ei turkulainen nainen voi olla nynny. Turusta tulee Suomen parhaimmisto.
Ei turkulainen nainen voi olla nynny. Turusta tulee Suomen parhaimmisto.
En halua kirjoittaa offtopicia näin palstan harvana asiakirjoittajana. Sääntöjä on hyvä noudattaa. Olisimme raakalaisia ilman sääntöjä.Tää nyt oli ihan nynny veto.
Kai ny ainakin ees vedät reppuun sitä prostituoitua samalla kun kirjotat?- prostituoitu ei ota minulta poskeen kun kirjoitan viestiäni
Kai ny ainakin ees vedät reppuun sitä prostituoitua samalla kun kirjotat?