Ei vaan ole sairaan tekemisen ketjua täällä. Harkitsin kyllä tämän ja ”näin teen vain minä”-ketjun välillä.Tää on jo sairasta.
Ei vaan ole sairaan tekemisen ketjua täällä. Harkitsin kyllä tämän ja ”näin teen vain minä”-ketjun välillä.Tää on jo sairasta.
Ostin pipon ja jopa käytin sitä. Ihan nynnyä.
Tää on jo sairasta.
Onko pipot taas pois muodista? Ennen sai turpaan kun käytti pipoa, sitten sai turpaan jos ei käyttänyt pipoa.. Miten nykyisin?Ei vaan ole sairaan tekemisen ketjua täällä. Harkitsin kyllä tämän ja ”näin teen vain minä”-ketjun välillä.
Mä juon nykyisin vähintään noin pari kertaa kuussa teetä. Nyt sitten ketju ikuiseen lukkoon.- join teetä
Ketju lukkoon ettei tässä kukaan enää pahemmin itseään häpäise.
Sama! Välillä tuntuu siltä että ne jopa ymmärtää mua.- juttelen kissoille
Hakemus hyväksytty.Vai tämmönen ketju. No kokeillaas.
- Edellisestä kunnon humalatilasta on varmaan n. 25 vuotta
- Edellisestä tupakasta n. 9 vuotta
- Kaupasta ostan 99 prosenttisesti kanaa ja kalaa, en lihaa (koskee myös leikkeleitä)
- en jaksa enää valvoa yli puolen yön
- kävin kesällä elokuvissa katsomassa suomalaisen draamaelokuvan
- käytän pyöräilykypärää, aina (siis pyöräillessäni)
- odotan aina liikennevalojen vaihtumista, vaikkei missään näkyisi ristinsielua
- olen lajittellut muoviroskat ja kuljettanut niitä joka viikko marketille puristimeen n. 10 vuotta
- juttelen kissoille
- leikin joskus nukeilla tyttären kanssa (tää ei kyl oikeesti suju)
Siinä nyt ainakin alkuun, kelpaanko kerhoon?
Sama! Välillä tuntuu siltä että ne jopa ymmärtää mua.
Vai tämmönen ketju. No kokeillaas.
- juttelen kissoille
Tosinynnyn ostoslistalla olis kyllä vähän enemmän kasviksia kuin max 1 %.- Kaupasta ostan 99 prosenttisesti kanaa ja kalaa, en lihaa (koskee myös leikkeleitä)
Tämä on jo niin nynnyä, että aiihen tarvittaisiin supernynnyilyketju.- olen filosofian maisteri
Jos täällä ois joku nynnyjen kuningas-äänestys, nii voittasit sen sata nolla. Olen sanaton edessäsi.Vai tämmönen ketju. No kokeillaas.
- Kaupasta ostan 99 prosenttisesti kanaa ja kalaa, en lihaa (koskee myös leikkeleitä)
- olen lajittellut muoviroskat ja kuljettanut niitä joka viikko marketille puristimeen n. 10 vuotta
- juttelen kissoille
NYNNY!- kävin kävelyllä koska olin ollut koko päivän sisällä
- join teetä
- en ole kännissä
- olen kotona
Vai tämmönen ketju. No kokeillaas.
- juttelen kissoille
Eihän tämä voi enään olla totta. Kaikkea olen täällä nähnyt, mutta en mä koskaan tällaista ole nähnyt. Jumalauta mitä nynnyilyä! Aamulla sitten itseä niskasta kiinni ja kahvi porisemaan perkele. Mieluiten tummapaahto.Lopetin kahvinjuonnin noin kaks ja puol vuotta sitten ja olen siitä lähtien juonut teetä useamman kupin päivässä. Kahvia en yhtään paitsi pari kertaa irish coffeessa. Ei ole nynnyfiilis tosta kauheesti noussu, koska en ole tiennytkään, että teenjuonti on nynnyilyä. Oon varmasti tiedostamattani nynny.
Olen myös juonut eläessäni tuhansia litroja olutta, nykyään bisseä tuskin lainkaan ja pääsääntöisesti viiniä, kun viihteelle lähden. Nynnyä?
Todella nynnyä ja viimeksi mainittu kaiken lisäksi vielä ujosti homohtavaa toimintaa.Olen juonut puolikuivaa valkoviiniä ja kuunnellut samalla Coldplayta.
Oon kuunnellut Coldplaytä ihan selvinpäin.Olen juonut puolikuivaa valkoviiniä ja kuunnellut samalla Coldplayta.
Ikäväähän tämä on eikä nynnyä, paitsi jos herkkyys johtuu kasvisruokavaliosta.