Minulla on tapana kerätä vaimon peittoa syliini, jota halaan, kun hän on lähtenyt töihin ja minä jäänyt vielä nukkumaan - jotenkin olo on turvallisempi ja rauhallisempi... Mutta joo - onhan tuo aika nynnyä tällä iällä.... Sitten nynnyilyyn. Kysyin häneltä, että jos iskee oikein paha fiilis, niin voinko mennä hänen puolelle sänkyä nukkumaan, koska peitossa ja tyynyssä on hänen tuoksunsa. Se luo turvaa. Melkoisen nynnyä, kun oikein ajattelee.
Tämä melkeinpä nollaa nuo kaikki muut. Sovinisti.-pidän naiselle mielelläni ovea auki
Tämä melkeinpä nollaa nuo kaikki muut. Sovinisti.
-pidän naiselle mielelläni ovea auki
Öö tai ehkä olen vaan luonteeltani tällanen herrasmies. En tiiä, paha sanoa.Pidät naista heikompana sukupuolena ja elostelen sillä, miten kevyesti pystyt taistelemaan ovipumppua vastaan. Luultavasti vielä pienessä mielessäsi odotat jotain "palkintoa".
Se on mennyttä aikaa se herrasmiesaika. Nyt siis soviminismin lisäksi julistat olevasi herra... varmaankin naisten herra tai ainakin alistavasi työväenluokkaa... ei ole hyvä ennusteesi ja nimenomaan se nynny-ennuste... selkeästi kyykytät muita.Öö tai ehkä olen vaan luonteeltani tällanen herrasmies. En tiiä, paha sanoa.
En ihmettele yhtään, miksi letun reuna on tiukassa. Kaikella rakkaudella-en oo ikinä hakannut ketään
-en pelaa sotapelejä, mun mielestä ne on aika tylsiä
-en käyny armeijaa ja ilman c-papereita oisin sivari
-pidän naiselle mielelläni ovea auki
-en kehuskele tai ylpeile kännisekoiluillani
-en oo ikinä joutunu tekemisiin poliisin kanssa
-rakastan eläimiä luultavasti enemmän ku ihmisiä
-toivon löytäväni sen yhden oikean, randompanot ei kiinnosta yhtään
Tämmönen supernössö minä olen
- En pidä naisia miehiä huonompina kuskeina.
- Noudatan autolla ajaessa liikennesääntöjä.
- En omista autoa ja kannatan joukkoliikenteen kehittämistä.
Ai ne kalat? Vai mitkä pirun hait?Lähdin metsään lenkille jalassa Hait ja yllä sadetakki, vaikka juuri silloin ei satanut. Villasukista ei kannata edes aloittaa.
Ai ne kalat? Vai mitkä pirun hait?