Nynnyjen oma ketju eli ”Nynnyillään”

  • 39 712
  • 405

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen ollut viime aikoina hieman masentunut ja kaikki on tuntunut toivottomalta. Puoliso lähtee yövuoroon ja mulla nämä pahimmat hetket ajoittuvat juurikin yöaikaan. Kun olen yksin kotona, niin se on paha. Sitten nynnyilyyn. Kysyin häneltä, että jos iskee oikein paha fiilis, niin voinko mennä hänen puolelle sänkyä nukkumaan, koska peitossa ja tyynyssä on hänen tuoksunsa. Se luo turvaa. Melkoisen nynnyä, kun oikein ajattelee.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
- ei voi mennä ulos, kun on flunssa

- käytän ulkona väen seassa maskia

- tuli homo vastaan kun viimeksi olin ulkona enkä lyönyt

- herkisti yllä oleva Vanha Lenin viesti

- en ole kännissä
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Sitten nynnyilyyn. Kysyin häneltä, että jos iskee oikein paha fiilis, niin voinko mennä hänen puolelle sänkyä nukkumaan, koska peitossa ja tyynyssä on hänen tuoksunsa. Se luo turvaa. Melkoisen nynnyä, kun oikein ajattelee.
Minulla on tapana kerätä vaimon peittoa syliini, jota halaan, kun hän on lähtenyt töihin ja minä jäänyt vielä nukkumaan - jotenkin olo on turvallisempi ja rauhallisempi... Mutta joo - onhan tuo aika nynnyä tällä iällä.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
-en oo ikinä hakannut ketään
-en pelaa sotapelejä, mun mielestä ne on aika tylsiä
-en käyny armeijaa ja ilman c-papereita oisin sivari
-pidän naiselle mielelläni ovea auki
-en kehuskele tai ylpeile kännisekoiluillani
-en oo ikinä joutunu tekemisiin poliisin kanssa
-rakastan eläimiä luultavasti enemmän ku ihmisiä
-toivon löytäväni sen yhden oikean, randompanot ei kiinnosta yhtään

Tämmönen supernössö minä olen
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä melkeinpä nollaa nuo kaikki muut. Sovinisti.

Olin tätä tulossa moittimaan, mutten ehtinyt. Ensiksi.

Eikö nuoriso tiedä, että naisille pitää olla mieliksi kuten tähänkin saakka mutta lisäksi heille pitää olla vielä enemmän mieliksi. Oven avaaminen on täysin lose-lose-situaatio, teet miten päin tahansa niin olet sika. Nainen on naisena nainen mutta hän on myös ihmisenä ihminen ja erityisesti hän on miehisempi kuin mies vaikka onkin totaalisen naisellinen. Kuitenkaan nainen ei ole sikamies, ei ole hänen syytään historia paitsi jos jotain hyvää historiasta löytyy niin se on naisen ansiota heti vaikkei naista olisi ollut mailla halmeilla hyvän asian koittaessa.

Pojat pojat... yrittäkää ymmärtää, tämä maailma ei ole meitä varten.

Heh. Kaveriltahan lähti eukko lätkimään vaikka oli vuosikausia kertonut olevansa täysi paska. Niin, ehkä tuo nainen sitten loppujen lopuksi halusi miestä, miehen. Se oli kyllä hauska juttu.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
-pidän naiselle mielelläni ovea auki

Tuossa ole mitään nynnyä: Kyseessä on nykyään törkeä sovinismi: Ikään kun se nainen ei itse saisi sitä ovea auki. Pidät naista heikompana sukupuolena ja elostelen sillä, miten kevyesti pystyt taistelemaan ovipumppua vastaan. Luultavasti vielä pienessä mielessäsi odotat jotain "palkintoa".
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Pidät naista heikompana sukupuolena ja elostelen sillä, miten kevyesti pystyt taistelemaan ovipumppua vastaan. Luultavasti vielä pienessä mielessäsi odotat jotain "palkintoa".
Öö tai ehkä olen vaan luonteeltani tällanen herrasmies. En tiiä, paha sanoa.

Muistakaa nyt kuitenki että toi lista oli täysin pilke silmäkulmassa väännetty. Kukin saa miettiä ihan mitä lystää siitä miksi sisällytin tollasen informaation siihen.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Öö tai ehkä olen vaan luonteeltani tällanen herrasmies. En tiiä, paha sanoa.
Se on mennyttä aikaa se herrasmiesaika. Nyt siis soviminismin lisäksi julistat olevasi herra... varmaankin naisten herra tai ainakin alistavasi työväenluokkaa... ei ole hyvä ennusteesi ja nimenomaan se nynny-ennuste... selkeästi kyykytät muita.
Sinulle ei vittuilla vaan sinä avaat ovet!!!
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Perjantain nynnyilyt:
-käytin sateenvarjoa kun ulkona tuli vettä
-silitin kaverilla hoidossa olevaa koiraa ja lässytin sille
-noudatin kaupassa oikeita turvavälejä
-en vetänyt perjantaikännejä, yhden tölkillisen alkoholia join leffan kanssa
-housut on pysyny jalassa
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
-en oo ikinä hakannut ketään
-en pelaa sotapelejä, mun mielestä ne on aika tylsiä
-en käyny armeijaa ja ilman c-papereita oisin sivari
-pidän naiselle mielelläni ovea auki
-en kehuskele tai ylpeile kännisekoiluillani
-en oo ikinä joutunu tekemisiin poliisin kanssa
-rakastan eläimiä luultavasti enemmän ku ihmisiä
-toivon löytäväni sen yhden oikean, randompanot ei kiinnosta yhtään

Tämmönen supernössö minä olen
En ihmettele yhtään, miksi letun reuna on tiukassa. Kaikella rakkaudella
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
- En pidä naisia miehiä huonompina kuskeina.

- Noudatan autolla ajaessa liikennesääntöjä.

- En omista autoa ja kannatan joukkoliikenteen kehittämistä.

Oot varmaan homo.

- homous ei aiheuta minussa nationalistisia tunteita

- nainen ajaa meillä autoa yhä

- mainitsen jos kuljettaja ajaa ylinopeutta ja kehotan muutenkin varovaisuuteen liikenteessä

- ei ole darra

- en ole kännissä
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllähän nynnyt ovat niitä nykymaailman koviksia. Perinteisessä mielessä kovikset taas ovat evoluution oikku, tulee häviämään seuraavan 200 000 vuoden kuluessa, luulen ma, ja harvoin olen väärässä!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tänään pelastin paikallisen S-marketin parkkipaikalla yhden parikymppisen, kauniin, hyväkroppaisen tytön joutumasta raiskauksen uhriksi.


Hillitsin itseni. Vaikka koville se otti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
- ei ole darra
- en ole kännissä
- en käynyt viikonloppuna vieraissa
- katottiin vaimon kanssa televisiota viikonloppuna
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Lähdin metsään lenkille jalassa Hait ja yllä sadetakki, vaikka juuri silloin ei satanut. Villasukista ei kannata edes aloittaa.

Pyyhin kostuneet autonikkunat aamuisin lastalla maksimoidakseni näkyvyyden syyshämärissä.

Kirkossakin kävin. Ja kaikki tämä saman päivän aikana. Tuulettaisin, mutta nynnyt ei taida liiemmin elämöidä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mäkin käytän käsiä nopeasti veden alla yleisissä vessoissa ihan muodon vuoksi, siis jos niissä on muitakin tai ei nyt aina, jos ne näyttää siltä ettei muidenkaan tarvii.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Ai ne kalat? Vai mitkä pirun hait?

Nynnyn tuotemerkki: uusretrot kumpparit. Nynnyyspisteitä nostanee, etten hankkinut niitä ulkonäön vuoksi, vaan ovat niin turkasen mukavat jalassa ja villasukka mahtuu hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös