En ottanut puudutusta, kun ei antanut jostain syystä.Ei se missään tunnu, kun on puudutukset, ja tsiigailee sitä hammashoitajan kaula-aukkoa enemmän tai vähemmän salaa.
En ottanut puudutusta, kun ei antanut jostain syystä.Ei se missään tunnu, kun on puudutukset, ja tsiigailee sitä hammashoitajan kaula-aukkoa enemmän tai vähemmän salaa.
Raportoitu vihapuheena.
Raportoitu henkilökohtaisena hyökkäyksensä.Siirsin oikeaan ketjuun tämän tuolta äijäketjusta.
Itsehän kävin salilla kuntoilemassa eilen vaikka oli vapaapäivä. Olutta on jääkaapissa mutta siellä saa ollakin.Nynnyilyraporttia tältä päivältä:
- kävin vaa'alla ja laihdutan
- tein mitä sovittiin
- en ole kännissä
- olen lähdössä lenkille
Minä olen niin nynny etten ikinä käy kuntosalilla. Tai kävin pari kertaa 80-luvulla, kun yhden kuntosalin aulassa oli hyvä flipperi. Luen kirjoja vaan kun muut kuntoilee.Itsehän kävin salilla kuntoilemassa eilen vaikka oli vapaapäivä. Olutta on jääkaapissa mutta siellä saa ollakin.
^ Viimeinen kuuluisi kyllä ”humble brag” -ketjuun. Liikuntaa se on hyötyliikuntakin.
Tuo ylittää nynnystsatuksen kevyesti. Se vaan, että tunnistin itseni jokaisessa kohdassa. Kaiken lisäksi olen alkanut käyttämään rillejä ja ryven itsesäälissä.-Katselin How I met your mother sarjaa, Marshalin ja Lilyn erotessa kävin katsomassa googlesta palaavatko ne yhteen ennen kuin jatkoin sarjan katsomista.
-Pesin vessan vaimon ollessa töissä aamulla.
-Kävin iltalenkillä ostamassa Jaffaa saunajuomaksi.
Hei hei hei hei hei hei! Tää on nyt semmonen juttu, että nynnyt ei tuollaista uskaltaisi tunnustaa lätkäpalstalla. Äijämäisintä mitä tiedät ketjuun tälläiset.Olen töissä kirjastossa.
Hah, ai saakeli kun repesin. Siinä on pienessä lauseessa iso asia.Olen töissä kirjastossa.
Mie en ole tässä suhteessa kovinkaan nynny. Meillä oli parhaimmillaan kolme, nyt ei enää yhtään. Tiedättehän kun ne rupeaa piippaamaan patterin loppuessa. Minä en ole jaksanut vaihdella niitä pattereita vaan olen pieksänyt ne katosta irti milloin mopinvarrella, milloin pesismailalla kun on vituttanut se piipitys.Asensin palohälyttimen.
Itse nappasin tuolin alle ja irroitin patterin. Hiljeni ja kukaan ei huomannut mitään eroa.Mie en ole tässä suhteessa kovinkaan nynny. Meillä oli parhaimmillaan kolme, nyt ei enää yhtään. Tiedättehän kun ne rupeaa piippaamaan patterin loppuessa. Minä en ole jaksanut vaihdella niitä pattereita vaan olen pieksänyt ne katosta irti milloin mopinvarrella, milloin pesismailalla kun on vituttanut se piipitys.