UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Ei turkulainen nainen voi olla nynny. Turusta tulee Suomen parhaimmisto.
Tänks, olet ansainnut paikkasi palstan asiakirjoittajana.
Ei turkulainen nainen voi olla nynny. Turusta tulee Suomen parhaimmisto.
Minulla on myös mustat hai-saappaat. Sitä ennen taisi olla tummanvihreat tai vaaleansiniset. Mihinkään pinkkiin tai keltaiseen ei minun kavio mahdu koska pitää olla nelikakkoset että mahtuu saappaisiin villasukkakin kavioni lisäksiOmilla mustillani taidan jäädä Suurehkon nynnyyden liepeille.
-en ole taaskaan humalassa
-en ole tänään edes nähnyt ketään
-käyn kohta ostamassa suolapähkinöitä
-syön niitä selvin päin samalla kun katselen disney plussasta elokuvaa
Taas on niin äijjämäistä meininkiä että alta pois
Ei kai sulla ole ummetusta?Veli hyvä, lienemme samalla syvällä nynnyyden levelillä.
- kävin ostamassa vaimolle sipsejä, mutten itse syönyt, koska laihdutan
- en ostanut kaljaa
- en paskonut housuun
- en paskonut edes pusikkoon
Ei kai sulla ole ummetusta?
No hyvä.- ei enää
Monestikaan en edes pane jos joku koditon sekakäyttäjämuija nukkuu kämpillä.
En kait mä nyt nukkuvaa tietty tarkoittanut. Asunnoton yöpyy mun luona.Tämä nyt on varmaan ihan törkeän nynnyä, mutta nukkuvan paneminen taitaa nykyään olla raiskaus tai vähintään "pakottaminen seksuaaliseen tekoon" tms. Toivottavasti tuo "monestikaan en edes" on vain läppää ja älyät edes hävetä. Tämmöiset nynnyilyt tällä kertaa.
Nynnyä että joutuu selittämään omia tekemisiä. Vielä nynnympää on olla ymmärtämättä toisen tekemisiäEn kait mä nyt nukkuvaa tietty tarkoittanut. Asunnoton yöpyy mun luona.
En kait mä nyt nukkuvaa tietty tarkoittanut. Asunnoton yöpyy mun luona.
Lauantaina oon asunnottomien yössä vapaaehtoisena jakamassa evästä.Kai sentään toi tuliaisviinat, vai oletko ihan nynnyjen kuningas?
Sama. Mitä nyt pieraisin ohessa.Tulin töistä himaan ja olen sen jälkeen syönyt, katsonut telkkaria ja lukenut jatkoaikaa. Oikein nynnyjen maanantai menossa.
Missä vaiheessa sä avioliiton satamaan ehdit purjehtia?-tai pane oikeestaan paljon muutenkaan*
*viimeinen saattaa johtua myös mun siviilisäädystä, mut silti. Nynny mikä nynny.
En nyt sitten taas yhtään tajunnut ajatella miten monitulkintaisen lauseen lauoinkaan ilmoille :D Hehhehhee...Missä vaiheessa sä avioliiton satamaan ehdit purjehtia?
Tää on jo sairasta.Ostin pipon ja jopa käytin sitä. Ihan nynnyä.