Nynnyjen oma ketju eli ”Nynnyillään”

  • 39 612
  • 405

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ai ne kalat? Vai mitkä pirun hait?

Miten tynnyrissä elänyt pitää ihmisen olla, ettei ole Hai-saappaista kuullut? Vai onko tämä ikäkysymys?

Liitteen kuvassa vielä mahdollisimman nynny väri, kuten ketjun ideaan kuuluu.
 

Liitteet

  • Hai_pink_1000x1000px_grande.jpg
    Hai_pink_1000x1000px_grande.jpg
    26,4 KB · kertaa luettu: 93
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Varmistetaan nynnyysaste vielä kysymyksellä: mikä väri saappaissa?

Kuten @CuJo#31 edellä ansiokkaasti toteaa, Suurnynnyn arvonimeen yltää vaaleanpunaisilla kumppareilla. Omilla mustillani taidan jäädä Suurehkon nynnyyden liepeille.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Rehellisesti käsi sydämellä: en oo koskaan kuullutkaan mistään Hai-saappaista. Oon kyllä kaikesta ihan hyvin perillä ja elänyt tynnyrin ulkopuolella, mutta nuo on menny ohi. Onko nuo nuorison juttuja?

Nämä taitaa olla enemmänkin entisten nuorten ja hipsterien juttu. Hai-saappaat olivat muodissa joskus 60-70 -luvuilla ja tulivat isosti takaisin n. 5-10 vuotta sitten.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Nynny. Tosin keltainen olisi ollut vähintään yhtä nynnyä.

Puhumattakaan keltaisesta sadetakista sekä sydvestistä. (On mulla kyllä ollut sellainenkin...)
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Nämä taitaa olla enemmänkin entisten nuorten ja hipsterien juttu.

Entisen nuoren kunniakirja on, ketjun teeman mukaisesti kontaktimuovilla päällystettynä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ihmekkös. 60-70 -luvuilla olin vielä suunnitteluasteella ja 5-10 vuotta sitten olin vielä kaupunkilainen.

Minäkin olen vasta 80-luvun alun tuotos. Ja olen ikäni ollut (pikku)kaupunkilainen.

Mielestäni nimenomaan cityhipsterit ovat omineet nämä saappaat itselleen. Kaupunkikuvassa todella yleinen näky, naisilla varsinkin.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Ny sää koettelet mua tahaltes. Keksittekö te näitä sanoja päästänne? En oo meinaa koskaan kuullukkaan mistään sydvestistä

En osaa laittaa tänne kuvia. Osaisiko vaikka @Punamusta auttaa? Semmoinen kalastajan sadehattu. Rannikon lapset tietävät kyllä.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Aaaa. Tiedän Mitä Teit Viime Kesänä-leffan kalastajan sadehattu?

Käsittääkseni mainittu elokuva on kauhua, ja ketjun teeman mukaisesti välttelen niitä. En siis tiedä. Mutta opittepahan uuden sanan. ^^
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En osaa laittaa tänne kuvia. Osaisiko vaikka @Punamusta auttaa? Semmoinen kalastajan sadehattu. Rannikon lapset tietävät kyllä.
No pöh. Ei teistä nuorista ole mihinkään. Nynnyt.

Tuollainen.
 

Liitteet

  • A571B42E-D0EB-4EAE-A78A-7A2931447658.jpeg
    A571B42E-D0EB-4EAE-A78A-7A2931447658.jpeg
    79,9 KB · kertaa luettu: 82
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös