NFL season 2014–2015

  • 78 317
  • 571

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Ihan totta joka sana mitä kirjoitat. Sisältö vaan valitettavasti menee "jos tädillä ois munat se ois setä" -kastiin. Tämä koko viestisi on Detroitin kannattajan selittelyä. Kaikella kunnioituksella, vaikuttaa siltä, että sinä et kuulu siihen Detroitin faniporukkaan, joka on jo asiasta yli päässyt.

Olen samaa mieltä kanssasi siitä että kaikki lipun noston jälkeen on jossittelua ja Detroit olisi voinut vaikka menettää pallon seuraavassa pelissä.

Kiitos vain huolestumisestasi, mutta olen kyllä päässyt yli tappiosta. On ollut vähän muutakin tekemistä tällä viikolla kuin lukea jatkoajan keskustelu palstaa, josta saa kaiketi sen oletuksen etten olisi päässyt yli tappiosta. Halusin vaan tuoda oman mielipiteeni detroit fanina asiaan niin kuin sinä ja muut palstan Dallas fanit + muut lajista kiinnostuneet olette tuoneet. Sinä itse taidat aikaisemmissa viesteissä myöskin selitellä / hakea oikeutusta lipun nostolle( = Pettigrew piti maskista kiinni), joten et ole tainnut itse päästä tilanteesta yli, kun pitää selitellä vaikka Dallas voitti pelin.

Vielä kerran nöyrimmät anteeksipyynnöt, jos olin sinun mielestä myöhässä peliin liittyvästä keskustelusta ja enkä ymmärtänyt olla kommentoimasta peliä.
 
Viimeksi muokattu:

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Olen samaa mieltä kanssasi siitä että kaikki lipun noston jälkeen on jossittelua ja Detroit olisi voinut vaikka menettää pallon seuraavassa pelissä.

Kiitos vain huolestumisestasi, mutta olen kyllä päässyt yli tappiosta. On ollut vähän muutakin tekemistä tällä viikolla kuin lukea jatkoajan keskustelu palstaa. En nyt vain ole ehtinyt tätä ennen tätä päivää kommentoimaan peliä, josta saa kaiketi sen oletuksen etten olisi päässyt yli tappiosta. Halusin vaan tuoda oman mielipiteeni detroit fanina asiaan niin kuin sinä ja muut palstan Dallas fanit + muut lajista kiinnostuneet olette tuoneet.

Vielä kerran nöyrimmät anteeksipyynnöt, jos olin sinun mielestä myöhässä peliin liittyvästä keskustelusta ja enkä ymmärtänyt olla kommentoimasta peliä.

Enpä tiennyt missään kohtaa ilmaisseeni, että sinun kontribuutiosi keskusteluun olisi ollut vääräaikainen tai muuten ei toivottu. Kommentoi peliä ihan niin paljon kuin ikinä vain haluat. Ainoa pyrkimykseni oli vastata sinun esittämiisi jossitteluihin ja väitteisiin. Minun silmiini kirjoituksesi vaikutti vain kovin katkeralta ja fanipoikamaiselta. Nyt listaan voidaan vielä lisätä marttyyriys. Sen kummemmasta ei ollut kyse tuossa arvuuttelussani, oletko päässyt tuosta ottelusta ja siinä tapahtuneista asioista yli. Itse sinun asemassa tuskin olisin, vaan onneksi ei tällä kertaa ole tarvettakaan. En ole täysin vakuuttunut siitä, oletko täysin ottelun mukanaan tuomaa pettymystä täysin prosessoinut, kuitenkaan en ole asiasta, väitteestäsi huolimatta, huolestunut. Ajan myötä viimeistään mielenkiinto kiinnittyy muualle ja ruvetaan keskittymään muihin asioihin. Onhan meillä vielä vaikka kuinka ja paljon hyvää jenkkifutista jännättävänä, minkä lisäksi jälleen kerran on paljon hyviä pelaajia mahdollisesti seuraa vaihtamassa.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Jos olet huomannut niin jenkeissä varsinkin urheilussa muistellaan vuosikymmenten takaisiakin juttuja mitä on tapahtunut joidenkin joukkueiden välillä lajista riippumatta.

Niin muistellaan, mutta muistelijoina kunnostautuvat lähinnä asianosaisten joukkueiden kannattajat sekä urheilutoimittajat. Viimemainitut yrittävät sitten näillä muisteloilla saada muutkin fanit syttymään muuten aneemisen week 5 -ottelun televisiointiin.

Olet näköjään Bills fani. Kuinka usein vielä nykyäänkin tulee puhetta neljästä peräkkäisestä SB häviöstä?

Tässäpä se pointti onkin. Tuon suuruisen tapahtuman se vaatii, jotta se oikeasti maanlaajuisesti muistetaan ilman erillistä muistuttamista. Kuinkahan hyvin Chicagossa tai San Fransiscossa tiedetään mitä tapahtui Billsin ja Oilersin matsissa 3.1.1993 tai millä tavalla Titans juotti Billsille kalkkia 15 vuotta ja yksi päivä sitten? Buffalossa, Houstonissa ja Nashvillessä kyllä tiedetään.

Minäkin olen kyllä jo saanut sanottavani sanottua, joten jos se kaikille muille passaa, niin voitaisiin kääntää katseet viikonloppuun.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Comeback_(American_football)
http://en.wikipedia.org/wiki/Music_City_Miracle
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Enpä tiennyt missään kohtaa ilmaisseeni, että sinun kontribuutiosi keskusteluun olisi ollut vääräaikainen tai muuten ei toivottu. Kommentoi peliä ihan niin paljon kuin ikinä vain haluat. Ainoa pyrkimykseni oli vastata sinun esittämiisi jossitteluihin ja väitteisiin. Minun silmiini kirjoituksesi vaikutti vain kovin katkeralta ja fanipoikamaiselta. Nyt listaan voidaan vielä lisätä marttyyriys.

Voi olla että saattaa tuntua siltä että olen katkera häviöstä, Ensimmäinen viesti peliin liittyen oli kuitenkin vain kommentointi deleten viestiin kun hän ei hän ei nähnyt yhtään kiinnipitoa TD draivissa, joista cube ensimmäisenä mainitsi.
Eli selitin mitä kiinnipitoja cube tarkoitti + kuuluisa lipunnosto. Tottakai kirjoitan Detroitin näkökulmasta,

Voisitko selittää mitähän mahtaa fainpoikamainen tarkoittaa? On sen verran jo ikää ettei minua ihan pojaksi enää luulla. Ja tarkoititko marttyyriys komentillasi kun kommentoin asioita Detroitin näkökulmasta ja kun peli hävittin niin haen näillä viesteissä jotain hyväksyntää?

off-seasonia odotellessa, josko saataisiin Suh pidettyä joukkueessa...
 
Viimeksi muokattu:

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Niin muistellaan, mutta muistelijoina kunnostautuvat lähinnä asianosaisten joukkueiden kannattajat sekä urheilutoimittajat. Viimemainitut yrittävät sitten näillä muisteloilla saada muutkin fanit syttymään muuten aneemisen week 5 -ottelun televisiointiin.



Tässäpä se pointti onkin. Tuon suuruisen tapahtuman se vaatii, jotta se oikeasti maanlaajuisesti muistetaan ilman erillistä muistuttamista. Kuinkahan hyvin Chicagossa tai San Fransiscossa tiedetään mitä tapahtui Billsin ja Oilersin matsissa 3.1.1993 tai millä tavalla Titans juotti Billsille kalkkia 15 vuotta ja yksi päivä sitten? Buffalossa, Houstonissa ja Nashvillessä kyllä tiedetään.

Minäkin olen kyllä jo saanut sanottavani sanottua, joten jos se kaikille muille passaa, niin voitaisiin kääntää katseet viikonloppuun.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Comeback_(American_football)
http://en.wikipedia.org/wiki/Music_City_Miracle

Näin juuri, minun mielestä media tuo noita vanhoja juttuja esille, niin saadaan jutun aihetta ja nostetta tulevaan peliin. Esim juuri tuo Titans Bills peli, aina kun nämä kaksi kohtaavat niin alkuintrossa on jo juttua vuosien takaisesta pelistä ja miten se lopulta ratkaistiin. Vaikka joukkueissa ei ole nykyyä yhtään samaa pelaajaa kuin vuonna 1993.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Voi olla että saattaa tuntua siltä että olen katkera häviöstä, Ensimmäinen viesti peliin liittyen oli kuitenkin vain kommentointi deleten viestiin kun hän ei hän ei nähnyt yhtään kiinnipitoa TD draivissa, joista cube ensimmäisenä mainitsi.
Eli selitin mitä kiinnipitoja cube tarkoitti + kuuluisa lipunnosto. Tottakai kirjoitan Detroitin näkökulmasta,

Voisitko selittää mitähän mahtaa fainpoikamainen tarkoittaa? On sen verran jo ikää ettei minua ihan pojaksi enää luulla. Ja tarkoititko marttyyriys komentillasi kun kommentoin asioita Detroitin näkökulmasta ja kun peli hävittin niin haen näillä viesteissä jotain hyväksyntää?

off-seasonia odotellessa, josko saataisiin Suh pidettyä joukkueessa...

Fanipoikamainen kääntyy tässä kohden yhden totuuden toisteluksi. Detroitia sorrettiin törkeästi kaikissa tuomioissa ja niin vaan saatiin leivottua väärä joukkue voittajaksi. Tämä on se osa sinun viesteistäsi mitä minä kuvasin sanalla fanipoikamainen. Keskustelupalstojen hienoushan on siinä, että fyysinen ikä ei välttämättä välity kirjoitetuista viesteistä. Näin on nyt käynyt ilmeisesti tässä meidän käymässämme keskustelussa, sinun fyysinen ikäsi ei ole välittynyt viesteistäsi minulle. Marttyyriys kommentilla puolestaan viittaan ihan kokonaan tuohon sinun itkupotkuraivari viestiisi, viesti nro 414. En tiedä oliko ajatustenvaihtomme hyvää keskustelua, tuskin, mutta joitakin hyvän keskustelun elementtejä siinä kuitenkin pakostakin oli. Tuolla viestillä kuitenkin vesitit täysin mahdollisuuden käymämme keskustelun tason paranemiseen, ehkä jopa syvenemisen. Nyt kun olen vastannut mieltäsi askarruttaneisiin kysymyksiin voin todeta keskustelun Cowboys-Lions-ottelun osalta päättyneeksi.
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Fanipoikamainen kääntyy tässä kohden yhden totuuden toisteluksi. Detroitia sorrettiin törkeästi kaikissa tuomioissa ja niin vaan saatiin leivottua väärä joukkue voittajaksi. Tämä on se osa sinun viesteistäsi mitä minä kuvasin sanalla fanipoikamainen. Keskustelupalstojen hienoushan on siinä, että fyysinen ikä ei välttämättä välity kirjoitetuista viesteistä. Näin on nyt käynyt ilmeisesti tässä meidän käymässämme keskustelussa, sinun fyysinen ikäsi ei ole välittynyt viesteistäsi minulle. Marttyyriys kommentilla puolestaan viittaan ihan kokonaan tuohon sinun itkupotkuraivari viestiisi, viesti nro 414. En tiedä oliko ajatustenvaihtomme hyvää keskustelua, tuskin, mutta joitakin hyvän keskustelun elementtejä siinä kuitenkin pakostakin oli. Tuolla viestillä kuitenkin vesitit täysin mahdollisuuden käymämme keskustelun tason paranemiseen, ehkä jopa syvenemisen. Nyt kun olen vastannut mieltäsi askarruttaneisiin kysymyksiin voin todeta keskustelun Cowboys-Lions-ottelun osalta päättyneeksi.

Keskustelumme oli ihan asiallista ja molemmat toivat omia näkemyksiään esille. Kirjoitin viestin nro 414, koska sinä epäilit etten ole päässyt tappiosta yli ja kirjoittelen katkerana olemattomia selityksiä jälkikäteen, miksi muka Detroitia sorrettiin. Kaikki kirjoittamani on vain minun mielipiteitäni / mitä vain olisi voinut tapahtua jos ja jos ja jos..., ja ne olivat suoranaisesti vastauksia deleten viestiin. Sen jälkeen väitit että ympäri maailmaa kaikki olivat sitä mieltä että Dallasin voitto oli ansaittu, vaikka sanomasi mukaan luet vain jatkoaikaa etkä muita keskustelupalstoja ??

Suurin osa ketkä ovat keskustelupalstoilla kirjoittaneet (ei täällä vaan nfl.com yms.) että Detroitilta vietiin voitto, ovat suurimmaksi osaksi muiden joukkueiden kuin Detroitin kannattajia.

Sanoit samassa viestissä että ei peli ratkennut siihen yhteen nostettuun lippuun, minkä myönsinkin ja osoitin ratkaisevamman kiinnipidon mikä tapahtui myöhemmin. Mutta kaikki on jossittelua mitä olisi voinut tapahtua, josta olimme samaan mieltä jo aikaisemmin.

Tosiaan keskustelu meni ok, kunnes aloit vihjaamaan (viesti 413) että jäikö pelin lopputulos kaivelemaan kun tulet tänne avautumaan monta päivää pelin jälkeen. Siitä viesti 414.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Sen jälkeen väitit että ympäri maailmaa kaikki olivat sitä mieltä että Dallasin voitto oli ansaittu, vaikka sanomasi mukaan luet vain jatkoaikaa etkä muita keskustelupalstoja ??

Kerro nyt vielä, että missä olen tälläisiä väitteitä esittänyt. Missä kohtaa väitän a) että ympäri maailmaa kaikki olivat sitä mieltä, että Dallasin voitto oli ansaittu ja b) että en lue muita keskustelupalstoja kuin jatkoaikaa. Ja jos nyt vielä voisit sitten esittää jotain tukea tuolle väitteellesi, että koko Amerikka, pl. Dallasin fanit, olisivat sitä mieltä, että Detroitin olisi pitänyt voittaa tuo peli. Ihan vaan, ettet laita sanoja minun suuhuni. Ja toki olisihan se faktaväitteille mukava jotain taustatukeakin saada.
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Kerro nyt vielä, että missä olen tälläisiä väitteitä esittänyt. Missä kohtaa väitän a) että ympäri maailmaa kaikki olivat sitä mieltä, että Dallasin voitto oli ansaittu ja b) että en lue muita keskustelupalstoja kuin jatkoaikaa. Ja jos nyt vielä voisit sitten esittää jotain tukea tuolle väitteellesi, että koko Amerikka, pl. Dallasin fanit, olisivat sitä mieltä, että Detroitin olisi pitänyt voittaa tuo peli. Ihan vaan, ettet laita sanoja minun suuhuni. Ja toki olisihan se faktaväitteille mukava jotain taustatukeakin saada.

a) viesti 409 "Tuo päätös tullaan kyllä aina muistamaan. Siitä ei pääse mihinkään. Siitä olen kuitenkin kovasti eri mieltä, että yleinen mielipide tulisi tai olisi jo asettunut sille kannalle, että Cowboysin ei tuosta parista olisi kuulunut päästä jatkoon. Itse en ole missään vielä törmännyt tuollaiseen väitteeseen."

b) viesti 413 "Ja otetaan nyt vielä kantaa noihin keskustelupalstoihin. En juurikaan niitä viitsi lukea, koska siellä keskustelu on usein varsin puusilmäistä yhdentotuuden huutelua. Minulle riittää siihen tarkoitukseen jatkoaika.com varsin hyvin. Sen verran kuitenkin voi todeta, että vaikka niitä enemmänkin lukisin, en varmasti eksyisi Pride of Detroit -sivustolle."

Vaikka esim nfl.com, en jaksa muita laittaa. Googlella löytyy lisää...
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
a) viesti 409 "Tuo päätös tullaan kyllä aina muistamaan. Siitä ei pääse mihinkään. Siitä olen kuitenkin kovasti eri mieltä, että yleinen mielipide tulisi tai olisi jo asettunut sille kannalle, että Cowboysin ei tuosta parista olisi kuulunut päästä jatkoon. Itse en ole missään vielä törmännyt tuollaiseen väitteeseen."

Tästä on vielä kovin pitkä matka siihen, että väittäisin ympäri maailmaa kaikkien olleen sitä mieltä, että Dallasin voitto oli ansaittu. Todella pitkä matka.

b) viesti 413 "Ja otetaan nyt vielä kantaa noihin keskustelupalstoihin. En juurikaan niitä viitsi lukea, koska siellä keskustelu on usein varsin puusilmäistä yhdentotuuden huutelua. Minulle riittää siihen tarkoitukseen jatkoaika.com varsin hyvin. Sen verran kuitenkin voi todeta, että vaikka niitä enemmänkin lukisin, en varmasti eksyisi Pride of Detroit -sivustolle."

Tältä osin viestini on monitulkintaisempi. En kuitenkaan missään kohtaa totea, ettenkö lukisi muita keskustelupalstoja kuin jatkoaikaa. Totean vain lukevani niitä verrattain vähän, koska niiden keskustelu kovin harvoin on missään määrin laadukasta. Tuo jatkoaikaa koskeva kommenttini koskee enemmänkin sitä, että täälläkin usein törmää puusilmäiseen ja jonninjoutavaan keskusteluun.

Vaikka esim nfl.com, en jaksa muita laittaa. Googlella löytyy lisää...

Goolella löytää ihan mitä haluaa. Löytää vaikka videon, missä urheilujournalisti (ja armoitettu Cowboys-fani) Skip Bayless kertoo, kuinka Cowboys olisi voittanut tuon ottelun joka tapauksessa, vaikka tuomiot olisivat menneet toisin. On se hassu väline tuo Google. Yhä edelleen minä kyllä haluaisin ihan kunnon kovia todisteita siitä, että koko Amerikka pl. Dallas-fanit ovat sitä mieltä, että Lions ansaitsi voiton.
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Tästä on vielä kovin pitkä matka siihen, että väittäisin ympäri maailmaa kaikkien olleen sitä mieltä, että Dallasin voitto oli ansaittu. Todella pitkä matka.



Tältä osin viestini on monitulkintaisempi. En kuitenkaan missään kohtaa totea, ettenkö lukisi muita keskustelupalstoja kuin jatkoaikaa. Totean vain lukevani niitä verrattain vähän, koska niiden keskustelu kovin harvoin on missään määrin laadukasta. Tuo jatkoaikaa koskeva kommenttini koskee enemmänkin sitä, että täälläkin usein törmää puusilmäiseen ja jonninjoutavaan keskusteluun.



Goolella löytää ihan mitä haluaa. Löytää vaikka videon, missä urheilujournalisti (ja armoitettu Cowboys-fani) Skip Bayless kertoo, kuinka Cowboys olisi voittanut tuon ottelun joka tapauksessa, vaikka tuomiot olisivat menneet toisin. On se hassu väline tuo Google. Yhä edelleen minä kyllä haluaisin ihan kunnon kovia todisteita siitä, että koko Amerikka pl. Dallas-fanit ovat sitä mieltä, että Lions ansaitsi voiton.

Yleinen mielipide = enemmän kuin 50% sitä mieltä että Dallas voitto oli ansaittu?. Jos viitsii hiukan hakea keskustelupalstoilta niin enemmän kirjoittajat ovat Detroitin puolella. Ei tässä kohtaa ollut kai muusta puhe. Se on sitten eri asia kumpi ansaitsi voiton yms.

Ei minua kiinnosta mitä palstoja luet, mutta mainitsit ettet lue muita kuin jatkoaikaa koska siellä ihmiset huutelee vaan omaa totuutta. Eli et ole kaiketi katsonut mitä muilla palstoilla ihmiset ovat mieltä pelistä.

Pyysin googlata keskustelupalstoja enkä yhden entisen Dallas pelaajan mielipidettä. Taisimme puhua yleisestä mielipiteestä ympäri maailmaa että kumpi olisi ansainnut voiton. Emme yhden entisen Dallas pelaajan mielikpidettä. Jos tälle linjalle lähdetään niin hae Detroitin entisten pelaajien mielipiteitä, niin mitä luulet että vastaus kumman piti peli voittaa. Se tietysti jos et osaa hakea googlella, niin en voi sille mitään. Mutta siinä tapauksessa ei kannata huudella että yleinen mielipide oli Dallasin puolella jos et pysty näyttämään faktaa asiasta.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Yleinen mielipide = enemmän kuin 50% sitä mieltä että Dallas voitto oli ansaittu?. Jos viitsii hiukan hakea keskustelupalstoilta niin enemmän kirjoittajat ovat Detroitin puolella. Ei tässä kohtaa ollut kai muusta puhe. Se on sitten eri asia kumpi ansaitsi voiton yms.

Ei minua kiinnosta mitä palstoja luet, mutta mainitsit ettet lue muita kuin jatkoaikaa koska siellä ihmiset huutelee vaan omaa totuutta. Eli et ole kaiketi katsonut mitä muilla palstoilla ihmiset ovat mieltä pelistä.

Pyysin googlata keskustelupalstoja enkä yhden entisen Dallas pelaajan mielipidettä. Taisimme puhua yleisestä mielipiteestä ympäri maailmaa että kumpi olisi ansainnut voiton. Emme yhden entisen Dallas pelaajan mielikpidettä. Jos tälle linjalle lähdetään niin hae Detroitin entisten pelaajien mielipiteitä, niin mitä luulet että vastaus kumman piti peli voittaa. Se tietysti jos et osaa hakea googlella, niin en voi sille mitään. Mutta siinä tapauksessa ei kannata huudella että yleinen mielipide oli Dallasin puolella jos et pysty näyttämään faktaa asiasta.

Jälleen laitat sanoja minun suuhuni. Ensinnäkin sinä olet viestistä toiseen huudellut, että Amerikassa muut paitsi Dallasin fanit ovat sitä mieltä, että Detroit olisi ansainnut voiton. Se on täysin eri asia kuin se, että yli 50% olisi sitä mieltä. Minä en missään kohtaa ole ottanut kantaa siihen, kumpi olisi ansainnut voiton tuosta ottelusta. En koe sitä tarpeelliseksi, koska tuloksen mukaan Dallas tuon voiton lopulta ansaitsi. Ainoa asia mitä minä olen sanonut, on se, että itse en ole missään kohtaa huomannut yleisen mielipiteen vakiintuneen, enkä usko sen vakiintuvan, sille kannalle, että Detroit olisi ansainnut ottelusta voiton. Tämä ei ole sama kun väittää useimpien väittäneen Dallasin ansainneen voittonsa.

En edelleenkään ole maininnut, että en lukisi muita keskustelupalstoja kuin jatkoaikaa. Olen sanonut, että en juurikaan niitä lue. Tässä on ero. Jos luen urheiluaiheista keskustelupalstaa on valintani 90% kerroista jatkoaika. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö lukisi myös muita. Yleisesti ottaen kuitenkin luen mielummin urheilujournalistien juttuja, koska niissä on edes jonkin verran objektiivisuutta mukana. Keskustelupalstoilla sitä ei juurikaan ole, mistä syystä yhä edelleen jätän keskustelupalstat vähemmälle. En kuitenkaan ole niistä luopunut kokonaan. Joidenkin lajien osalta on pakko seurata myös amerikkalaisia keskustelupalstoja, mikä on sinänsä sääli, koska siellä olevan tiedon siivilöimiseksi on tehtävä aivan poskettoman suuri työ.

Osaan googlettaa auttavasti. Löydän usein etsimäni, mutta joskus se tuottaa paljon työtä. Sen verran osasin kuitenkin Googlea käyttää, että huomasin, ettei Skip Bayless ikinä ole Dallas Cowboysissa pelannut. Kyseessä on ihan pesunkestävä urheilureportteri. Toki Dallas Cowboysin osalta ensinnä puusilmäinen fani ja vasta toissijaisesti urheilureportteri. Dallasin vanhojen pelaajien mielipiteistä en juurikaan ole perillä. Uskoisin niiden kuitenkin olevan pelille rehellisiä. Samoin uskoisin Detroitin vanhojen pelaajien pysyvän heille rakkaalle lajille uskollisina. Sitä taustaa vasten kehotan sinua vakavasti tutustumaan Detroitin vanhojen jermujen näkemyksiin ko. ottelusta. Minun osaltani tämä turhanpäiväinen jaagaaminen on tässä. Sen verran kuitenkin pyydän, että et enää jatkossa tunkisi sanoja suuhuni.
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Jälleen laitat sanoja minun suuhuni. Ensinnäkin sinä olet viestistä toiseen huudellut, että Amerikassa muut paitsi Dallasin fanit ovat sitä mieltä, että Detroit olisi ansainnut voiton. Se on täysin eri asia kuin se, että yli 50% olisi sitä mieltä. Minä en missään kohtaa ole ottanut kantaa siihen, kumpi olisi ansainnut voiton tuosta ottelusta. En koe sitä tarpeelliseksi, koska tuloksen mukaan Dallas tuon voiton lopulta ansaitsi. Ainoa asia mitä minä olen sanonut, on se, että itse en ole missään kohtaa huomannut yleisen mielipiteen vakiintuneen, enkä usko sen vakiintuvan, sille kannalle, että Detroit olisi ansainnut ottelusta voiton. Tämä ei ole sama kun väittää useimpien väittäneen Dallasin ansainneen voittonsa.

En edelleenkään ole maininnut, että en lukisi muita keskustelupalstoja kuin jatkoaikaa. Olen sanonut, että en juurikaan niitä lue. Tässä on ero. Jos luen urheiluaiheista keskustelupalstaa on valintani 90% kerroista jatkoaika. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö lukisi myös muita. Yleisesti ottaen kuitenkin luen mielummin urheilujournalistien juttuja, koska niissä on edes jonkin verran objektiivisuutta mukana. Keskustelupalstoilla sitä ei juurikaan ole, mistä syystä yhä edelleen jätän keskustelupalstat vähemmälle. En kuitenkaan ole niistä luopunut kokonaan. Joidenkin lajien osalta on pakko seurata myös amerikkalaisia keskustelupalstoja, mikä on sinänsä sääli, koska siellä olevan tiedon siivilöimiseksi on tehtävä aivan poskettoman suuri työ.

Osaan googlettaa auttavasti. Löydän usein etsimäni, mutta joskus se tuottaa paljon työtä. Sen verran osasin kuitenkin Googlea käyttää, että huomasin, ettei Skip Bayless ikinä ole Dallas Cowboysissa pelannut. Kyseessä on ihan pesunkestävä urheilureportteri. Toki Dallas Cowboysin osalta ensinnä puusilmäinen fani ja vasta toissijaisesti urheilureportteri. Dallasin vanhojen pelaajien mielipiteistä en juurikaan ole perillä. Uskoisin niiden kuitenkin olevan pelille rehellisiä. Samoin uskoisin Detroitin vanhojen pelaajien pysyvän heille rakkaalle lajille uskollisina. Sitä taustaa vasten kehotan sinua vakavasti tutustumaan Detroitin vanhojen jermujen näkemyksiin ko. ottelusta. Minun osaltani tämä turhanpäiväinen jaagaaminen on tässä. Sen verran kuitenkin pyydän, että et enää jatkossa tunkisi sanoja suuhuni.

En ole laittanut sanoja suuhusi, vaan olen aina lainannut aikaisempia sanomisiasi, ja samalla kopioinut ne aikaisemmista viesteistäsi faktat niihin.
Eli sinun mielestäsi, jos kaikkien muiden joukkueiden fanit ovat sitä mieltä että Detroitilta vietiin voitto, niin se ei ole enemmän kuin 50 % faneista? Dallasilla taitaa olla aivan älyttömästi faneja amerikan ulkopuolella.:)
Voinko myös nyt kutsua sinua fanipoikamaiseksi kun toistelet samaa totuutta, ilman faktoja, kuten kutsuit minua (vaikka en ollut väittänyt asioita faktoina vaan jos ja jos ja jos - periaatteella)? eli Dallasin voitto oli ansaittu ja enemmän kuin 50% jefua seuraavista ihmisistä oli sitä mieltä (yleinen mielipide). Faktoja kaivataan...

Tulee mieleen, siitä kun Dallas fanien pitää puolustella lipunnostoa / näyttää mitä kiinnipitoja jäi Detroitilta Dallasin hyväksi jäi huomaamatta tuomareilta, että Dallasin fanit tietävät / aistivat että voitto ei ollut ansaittu. Sekä täällä että muilla palstoilla.

Mun puolesta voidaan keskustelu lopettaa tähän, mutta koko episodi eskaloitui siitä kun aletaan menemään henkilökohtaisuuksiin (fanipoika yms.).

Hyvää peli-iltaa Sunnuntaiksi kaikille Dallas faneille !


Off-seasonia odotellessa...
 

anticatabolic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Eagles/-Flyers, Real Madrid
Mitä peleja tulossa! Pitäisin ensinäkemältä kotijoukkueiden saumoista. Rodgers voisi grillata Cowboysin DB:t. Peppers ja Matthews voisivat säkittää Romoa koko illan ja porata Dallasin linjasta läpi. Toivottavasti Packers parilla scorella tuon vie. Baltimoren rissut voivat ottaa isoja catcheja Patriotsin DB:ltä, mutta eiköhän Patriots vie juoksulla sekä Bradyn toisen puoliskon pelillä. Baltimore on aina arvaamaton. Seahawksin DB:t nollaa Panthersin rissut ja Seattle voisi voittaa parilla scorella. Ennakkoon Manning voisi heittää koko illan aukinaisille rissuille ja Denverin rusherit voisi pakottaa Luckin muutamaan isoon turnoveriin. Näin siis, jos Manning ei jäädy ison kerran. Jos Manningilla kädet tärisevät, ja nähdään turnovereita, niin Denver voi olla ulkona.
 
Viimeksi muokattu:

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ensi käteen tosiaan jokainen näyttää kotivoitoilta, mutta varmana ei oikeastaan voi pitää kuin Seattlen voittoa. Cowboysilla on täydet saumat ottaa jälleen voitto Lambeaulla, Broncosien peli on mielestäni yksinyt loppukaudesta ja Colts tulee hyvällä sykkeellä matsiin. Ravensista ja Flaccosta onkin jo puhuttu, tässäkin pelissä täydet mahikset upsettiin. Panthers on ainoa, jolla en usko olevan mitään saumaa.
 

habsniac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, TPS, Packers
Matkan takia viime viikon pelit joi näkemättä mutta kohta mennään! Huomenna se itselle tärkein Lambeulla mutta tämän yön Ravens - Patriots on kyllä myös herkullinen.
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Tuomaripelillä jatkoon päässyt Ravens heti laulukuoroon, tosin tiukemmalla mitä odotin mutta aivan odotettu lopputulos kaiken kaikkiaan.
 

st.lemiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Ravens, #52, #20, BSHU
Eipä muuta kuin onnea Patriotseille ja heidän faneilleen. Mitään jossiteltavaa ei jäänyt pelin tai tuomarilinjan suhteen. Baltimoren puolustus oli alun jälkeen melko vanillaa, kun ei man coveragea uskallettu pelata. Ihan syystäkin, ei siellä nimittäin takakentällä olisi ollut paukkuja tuohon...Tämä jätti Bradylle mahdollisuuden naputella nopeita, lyhyitä syöttöjä. Ketjuun kirjoittamastani ottelun kulminaatiopisteistä toinen totetui: Ravens juoksi tarpeeksi hyvin. Bradyä vastaan ei kuitenkaan saatu tarpeeksi painetta, jotta secondaryn heikkouksia olisi pystytty peittämään. Melvinille oli kyllä raskas peli. Toki oli turhauttavaa nähdä jälkimmäisen 14 pisteen johdon valuvan niin nopeasti (ja helpon oloisesti) hukkaan, mutta tämä oli paljon Patsien hyvyyttä. Posiitiivisista jutuista rookiet Hurst ja Urschel pelasivat linjassa hyvän pelin, etenkin jälkimmäinen vakuutti guardina tällä kaudella silloin kun kentälle pääsi.

Ensi vuoteen voi lähteä ihan hyvillä mielin hyökkäyslinjan puolesta, kun muistetaan että siellä on kuitenkin IR:ssä Wagner, joka PFF:n analyysien mukaan oli kauden paras RT (vai toiseksi paras?). Monroe voisi tehdä come backin niiden liigan parempien LT:n joukkoon. Tämän johdosta luottoa on jatkoa kohtaan. Myös puolustuksen frontti seiska on ollut hyvä, eikä sieltä ole lähdössä kuin McPhee (+mahdollisesti Ngata capin takia). Tosin siellä on lupaavat Lewis-Moore ja Urban ensi kaudelle rotaatioon McPheen tilalle ja Jernigan täyttää tarvittaessa Ngatan paikan Williamssin vierellä. FA:n muuta toiveita: Will Hillin voisi signata, muistaakseni vuoden soppari hänellä oli. Kaveri on hyvä FS, jos vaan pysyy kentän ulkopuolella poissa ongelmista. Myös SS tontille joku Elamin tilalle. Kirjoitin jo kauden alkupuolella siitä miten Elam vaikuttaa bustilta ja loppukausi (+ tämä viimeinen peli) tuki täysin ajatusta. Huono coveragessa, tehoton scrimmagessa. En ole free agentteja SS tontilta paljoa katsellut, mutta joku varmempi taklaaja sieltä pitää saada. Veikkaan kuitenkin että Elamin kanssa ei joukkue ole vielä täysin luovuttamaan, myönnettäköön että kaveri on kärsinyt siitä ettei ole saanut pelata omalla luonnollisella pelipaikallaan, vaan loukkaantumisista johtuen häntäkin on riepoteltu secondaryssä lähes joka paikalla. Mutta se ei kyllä selitä uskomattoman huonoa taklaamista. Taisi olla niin että Elam sitten vei tämänkin tilaston nimiinsä, eli eniten missattuja taklauksia NFL:ssä.

FA:n siis:
- Forsett parin vuoden jatkosopimus
- SS tontille vahvistusta, FS Will Hill jatkosopimus
- CB tontille vahvistusta (Webb mahdollisesti capin puolesta ulostetaan)
- WR tontille vahvistusta (Mitä tapahtuu Torrey Smithin kanssa?)
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Eipä tuosta pelistä jossiteltavaa jäänyt muuta kuin ne muutamat fumblet mitä Ravenssin pelaajat eivät saaneet poimittua. Ne omiin käsiin ja peli olisi olisi ollut täysin erilainen. Joe Flaccon toisiksi viimeistä heittoa en ymmärrä, enkä tule ymmärtämään tuossa tilanteessa. Täysin turha ja iso riski tuohon paikkaan.
Edit: Torrey Smithiltä odotin myös hieman isompaa panosta tuohon palloon. Hieman luovutti tilanteen sen sijaan, että olisi taistellut edes pallon katkosta.

Lähinnä harmittaa, että tuolla hyökkäyksellä olisi voitu mennä todella pitkälle, mutta, kun secondary on täynnä ylijäämämiehiä, joten puolustus vuotaa ihan täysin.

Harbaugh on näemmä avautunut kuinka Patsit huijasivat muodostelmillaan ja kuinka ne olivat laittomia. No tähän varmaan tulee vastaus jossain vaiheessa, jos NFL kieltää moiset jatkossa. Itse en niin paljoa säännöistä ymmärrä, että osaisin kommentoida suuntaan tai toiseen väitettä.
 
Viimeksi muokattu:

delete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cowboys, Crocodiles, Tappara
Olipa huikea peli tämä Ravens vs Patriots. Aluksi näytti, että Flacco ja koko Ravens on aivan pysäyttämätön. Mutta onhan tuo Brady vaan kova ukko. Vaikeaa oli välillä, mutta kahdesti nousi parin maalin takaa ohitse ja vieläpä aika helpon näköisesti. Onneksi näin, sillä aina olen Patriotsista ja Bradystä pitänyt. Toivon Patrioottien olevan AFC:n edustaja Super Bowlissa. Tähän mennessä post seasonin paras peli. Ei ollut huono toinen parikaan. Seattle oli parampi, molemmin puolin palloa. Panthers teki minkä pystyi, mutta ei mahtanut paremmalleen mitään. Seattle vaikuttaa kyllä pirun kovalta joukkueelta. Voi muuten olla hyvinkin, että pitkästä aikaa leivotaan tuplamestari? Nyt sitten kiimaa nostattamaan kohti iltaa. Huh, huh mikä peli tulossa, ICE BOWL II
 

Cube

Jäsen
Harbaugh on näemmä avautunut kuinka Patsit huijasivat muodostelmillaan ja kuinka ne olivat laittomia. No tähän varmaan tulee vastaus jossain vaiheessa, jos NFL kieltää moiset jatkossa. Itse en niin paljoa säännöistä ymmärrä, että osaisin kommentoida suuntaan tai toiseen väitettä.
Olivathan ne - tai lähinnä se, ettei Ravensille alkuun tehty selväksi ketkä hyökkäyksestä olivat eligible ja ketkä ineligible. Ei tuo kuitenkaan mitään ratkaisuut, koska kyse oli muutamasta pelistä tilanteessa, jossa Patriots liikutti muutenkin palloa hyvin. Jatkoa ajatellen on silti tärkeää, että tuomarit ovat hereillä tuollaisen taktiikan suhteen ja antavat puolustukselle mahdollisuuden reagoida siihen ilmoittamalla asiasta (aivan samalla tapaa kuin tuomarit antavat mahdollisuuden reagoida siihen, jos OL on eligible).
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Olivathan ne - tai lähinnä se, ettei Ravensille alkuun tehty selväksi ketkä hyökkäyksestä olivat eligible ja ketkä ineligible. Ei tuo kuitenkaan mitään ratkaisuut, koska kyse oli muutamasta pelistä tilanteessa, jossa Patriots liikutti muutenkin palloa hyvin. Jatkoa ajatellen on silti tärkeää, että tuomarit ovat hereillä tuollaisen taktiikan suhteen ja antavat puolustukselle mahdollisuuden reagoida siihen ilmoittamalla asiasta (aivan samalla tapaa kuin tuomarit antavat mahdollisuuden reagoida siihen, jos OL on eligible).

No ei ratkaissut, mutta jälleen hyvä esimerkki Belicheatin toiminnasta. Itse en tuota edes pelin aikana huomannut, mutta toki tuolla drivella oli oman muistin mukaan pari kertaa täysin vapaa ukko jolla saatiin helpot 1st downit, joten liekkö sitten johtui juuri tuosta huijauksesta nämä täysin vapaat kaverit.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Ravens pelistä tuli juuri niin vaikea kuin ennustinkin. Täällä muutama nimimerkki ennusti helppoa voittoa ja dissasi Flaccoa. Brady näytti taas mitä on miehiään ja nousi 2 kertaa 14 pisteen takaa-ajoasemasta. Ja tuo voiton tuonut td heitto, huh huh. Neulansilmään heitetty heitto, aivan maaginen heitto. Vähän täytyy Belichickille antaa noottia tuosta knee touhusta. Miksi ei yritetty jusota 1downia? Aikaakin olisi kulunut juoksuissa. Nyt annettiin pienrn pieni sauma Baltimorelle.

Toisessa pelissä sitten Seahawks vei odotetun selvästi. Chancellorilta huikea peli. Nuo potkumaaliyritysten aikaiset linjan ylihypyt oli jotain käsittämätöntä. Lynch oli yllättävän vaisu.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
FA:n siis:
- Forsett parin vuoden jatkosopimus
- SS tontille vahvistusta, FS Will Hill jatkosopimus
- CB tontille vahvistusta (Webb mahdollisesti capin puolesta ulostetaan)
- WR tontille vahvistusta (Mitä tapahtuu Torrey Smithin kanssa?)

- McPheelle, Hillille, Forsettille (mikäli Rice ei ole tulossa takaisin huippukunnossa), ja Danielssille jatkot.
- Elamin tilalle kykenevä safety ja muutama pätevä CB auttamaan Jacksonia ja Smithia.
- Webbin sopimus on muistaakseni aika iso ja otteisiin nähden en ole kyllä ihan tyytyväinen siihen.
- Torrey Smithille näyttäisin tylysti ovea. Smith oletettavasti haluaa #1 palkkaa, mutta ei ole vieläkään ihan sillä tasolla, että ansaitsisi moiset rahat.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi ei yritetty jusota 1downia? Aikaakin olisi kulunut juoksuissa. Nyt annettiin pienrn pieni sauma Baltimorelle.

Mulla on sellainen fiilis ilman räknäilyä, että matemaattisesti riskien kannalta paras ratkaisu neljännellä olisi ollut tahallinen safety. Nyt pelattiin riskaabeli puntti jne.. Safetyn kautta olisi pelatttu pois aikaa ja saatu huomattavasti vähemmän riskialttiimpi safety kick,jonka olisi voinut potkaista ulos rajoilta ja pallo olisi silti ollut Ravensin hallussa huonommassa kenttäasemassa, kuin puntin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös